Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Tarese skrev:

Nå er det jo ikke alkohol denne debatten dreier seg om men fokus på utseende? Skulle vi diskutert alkohol her, så har SE en egen tv-serie der hun drikker alkohol hver eneste episode, så tror ikke hun hadde kommet noe bedre ut på det feltet

Debatten er påvirkningen en har som influencer og hvordan en velger å bruke den. Om en er et godt forbilde og hvordan en bruker makten en har. 

Derav er det like relevant. For hva/hvem er et godt forbilde? Sånn egentlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
2 timer siden, Littlewoman skrev:

Jeg så videoen to ganger før jeg gjorde meg opp noen tanker. Hun har helt rett på de fleste områder og altfor mange våger omtrent ikke si SE i mot. Den skal hun ha. 

Men. 

Forbilde. Hun og Dennis er også forbilder med et ungt publikum. Jeg har ikke tall på hvor mange screenshot jeg har sett fra Dennis sin snap m en dritings Kristin som omtrent ikke klarer å gå. 

Sier ikke det er verre eller bedre enn det SE driver med..... Men de er ikke gode forbilder om en skal virkelig se etter. 

Pluss K har funnet en kampsak som gir henne masse blest. Enkel måte å skape masse buzz på for hun vet veldig godt at den kommer etter slike videoer. 

Sier m det ikke at hun ikke brenner for saken men når en har funnet et kamp tema som funker så er det enkelt å gønne videre på det for å fremme seg selv. 

Det begynner å bli veldig gammelt å å diskreditere i et forsøk på å grumse til debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Littlewoman skrev:

Jeg så videoen to ganger før jeg gjorde meg opp noen tanker. Hun har helt rett på de fleste områder og altfor mange våger omtrent ikke si SE i mot. Den skal hun ha. 

Men. 

Forbilde. Hun og Dennis er også forbilder med et ungt publikum. Jeg har ikke tall på hvor mange screenshot jeg har sett fra Dennis sin snap m en dritings Kristin som omtrent ikke klarer å gå. 

Sier ikke det er verre eller bedre enn det SE driver med..... Men de er ikke gode forbilder om en skal virkelig se etter. 

Pluss K har funnet en kampsak som gir henne masse blest. Enkel måte å skape masse buzz på for hun vet veldig godt at den kommer etter slike videoer. 

Sier m det ikke at hun ikke brenner for saken men når en har funnet et kamp tema som funker så er det enkelt å gønne videre på det for å fremme seg selv. 

Det du holder på med er ikke annet enn mistenkeliggjøring. Du får det til å høres ut som Kristin har en skjult agenda med det hun holder på med. Hva med å forholde seg til de argumentene som blir presentert i stede for å konspirere? Da vil debatten klare å holde seg på et saklig nivå.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller at ungen min drikker seg full (som 90% av resten av ungdommer i Norge) enn at hun opererer seg til det ugjenkjennelige fordi det er det som er «normalt». 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tarese skrev:

Nå er det jo ikke alkohol denne debatten dreier seg om men fokus på utseende? Skulle vi diskutert alkohol her, så har SE en egen tv-serie der hun drikker alkohol hver eneste episode, så tror ikke hun hadde kommet noe bedre ut på det feltet

Fokus på utseende ja. Det som er litt dumt er at både Kristin og Dennis tidligere har reklamert for tannbleking........sa noen dobbeltmoral? 

http://www.kristingjelsvik.no/hvem-sier-vel-nei-til-dette/

http://www.kristingjelsvik.no/for-og-etter/

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, lillehammeren skrev:

Fokus på utseende ja. Det som er litt dumt er at både Kristin og Dennis tidligere har reklamert for tannbleking........sa noen dobbeltmoral? 

http://www.kristingjelsvik.no/hvem-sier-vel-nei-til-dette/

http://www.kristingjelsvik.no/for-og-etter/

 

 

Tannbleking kan overhode IKKE sammenlignes med x antall plastiske operasjoner!! Det blit for teit å sammenligne. Dennis snuser ganske mye og at han ville bleke tennene sine ser jeg på som helt normalt i den forbindelse. Har selv gjort det flere ganger pga snus og kaffebruk. Går ikke rundt å sier jeg har fikset på utseende av den grunn. Ikke varer det evig heller. 

Kristin har flere ganger både sagt og skrevet at hun har to veldig forskjellige bryster. Hun har til og med snakket om det på God morgen Norge på tv2.   Et lite og et stort. Forskjellen er såpass stor at hun hadde fått det dekket på statens bekostning om hun hadde ønsket å rette det opp! Men all honnør til Kristin for at hun IKKE gjør det. Hun har godtatt det utseende hun har fått og jeg syns hun er smellvakker, nydelig og naturlig. Vi trenger folk som henne i dette skjønnhetstyranniet vi kvinner må leve under. #teamKristin ❤️👌🏼

Endret av Viking-girl
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, lillehammeren skrev:

Fokus på utseende ja. Det som er litt dumt er at både Kristin og Dennis tidligere har reklamert for tannbleking........sa noen dobbeltmoral? 

http://www.kristingjelsvik.no/hvem-sier-vel-nei-til-dette/

http://www.kristingjelsvik.no/for-og-etter/

 

 

Sammenligner du virkelig tannbleking med Sophie Elises ekstreme kroppendringer?🤦🏻‍♀️

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
21 timer siden, Littlewoman skrev:

Pluss K har funnet en kampsak som gir henne masse blest. Enkel måte å skape masse buzz på for hun vet veldig godt at den kommer etter slike videoer. 

Er ikke dette en god kampsak da? Uavhengig om det gir henne oppmerksomhet eller ei. Synes dette er et bra engasjement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Picketfence skrev:

Er ikke dette en god kampsak da? Uavhengig om det gir henne oppmerksomhet eller ei. Synes dette er et bra engasjement. 

Absolutt, bare den er ekte. Jeg vet mange er fan av kristin her inne og med god grunn. Hun er kul og sier ifra....men ikke alltid like god til å se seg selv og derfor tidvis en kaster stein i glasshus. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa
4 hours ago, Birdo said:

Sammenligner du virkelig tannbleking med Sophie Elises ekstreme kroppendringer?🤦🏻‍♀️

Vel, det er utseendefiksert, og kliss hvite tenner ikke naturlig. Hva med di som ikke vil smile pga Kristin valgte å bleke tennene, å gjorde seg oppmerksom på om tennene var hvite nok eller ikke? Altså, ærlig talt. Selvom det er en liten greie, så er dette også noen som står for naturlighet. Å bleke tennene kan også være skadelig, hvorfor fremme dette? 

At hun kjemper for en god sak, unnskylder ikke henne og hennes feil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa
5 hours ago, Basil said:

Vil heller at ungen min drikker seg full (som 90% av resten av ungdommer i Norge) enn at hun opererer seg til det ugjenkjennelige fordi det er det som er «normalt». 

Ja, for å våkne opp en morgen i sengen til en fremmed mann, avkledd,eller i en grøft, eller kanskje har drukket seg ihjel, er så mye bedre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

Ja, for å våkne opp en morgen i sengen til en fremmed mann, avkledd,eller i en grøft, eller kanskje har drukket seg ihjel, er så mye bedre. 

 

Eller bli voldtatt fordi man er så full at man ikke klarer å samtykke. 

Er ikke noe fan av SE selv altså, men kanskje jenta heller trenger noe hjelp istedet for det evige gneldret til K. K kan angripe media som tillater selv å la disse bloggerene komme frem i media hele tiden. Også kan typen hennes skjerpe seg selv med å fremme kroppskomplekser. Det er ikke noe bedre det han holder på med.  Men gutten skal vel skjermes vel. Også bør de heller ikke legge ut snapper av en stupfull Kristin. Det er ikke hverken tøft eller kult. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mocchhaa
1 minutt siden, wintergirl said:

Eller bli voldtatt fordi man er så full at man ikke klarer å samtykke. 

Er ikke noe fan av SE selv altså, men kanskje jenta heller trenger noe hjelp istedet for det evige gneldret til K. K kan angripe media som tillater selv å la disse bloggerene komme frem i media hele tiden. Også kan typen hennes skjerpe seg selv med å fremme kroppskomplekser. Det er ikke noe bedre det han holder på med.  Men gutten skal vel skjermes vel. Også bør de heller ikke legge ut snapper av en stupfull Kristin. Det er ikke hverken tøft eller kult. 

Ja, det er det jeg også tenker litt. Og for å ta problemet, så må man vel gå til roten av problemet, tenker jeg. 

Og ja, nettopp. Jeg synes ikke K og D er så veldig mye bedre, en andre. Og jeg tenker at det må kunne gå ant og fighte for saken sin uten og direkte måtte gå ut å hakke på en enkelt person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BlondeVikingRage skrev:

Kanskje bruke tiden på noe annet da en og sitte å kommentere om det er 110% eller 100%. Men skjønner du føler deg høy i hatten der du kommer med din småspydige kommentar. 

 

2 timer siden, BlondeVikingRage skrev:

Vel, det er utseendefiksert, og kliss hvite tenner ikke naturlig. Hva med di som ikke vil smile pga Kristin valgte å bleke tennene, å gjorde seg oppmerksom på om tennene var hvite nok eller ikke? Altså, ærlig talt. Selvom det er en liten greie, så er dette også noen som står for naturlighet. Å bleke tennene kan også være skadelig, hvorfor fremme dette? 

At hun kjemper for en god sak, unnskylder ikke henne og hennes feil.  

Javel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

Ja, det er det jeg også tenker litt. Og for å ta problemet, så må man vel gå til roten av problemet, tenker jeg. 

Og ja, nettopp. Jeg synes ikke K og D er så veldig mye bedre, en andre. Og jeg tenker at det må kunne gå ant og fighte for saken sin uten og direkte måtte gå ut å hakke på en enkelt person. 

Enig her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, T-Rex skrev:

Interessant at hudfargen også blekes.

Ikke at jeg ser noen forskjell på hudfargen; men bildene er tatt med nesten to mnd imellom, det kan skje mye med huden på den tiden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa
16 minutter siden, Birdo said:

 

Javel.

Takk for oppmerksomheten ❤️ glad vi er på samme side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Birdo said:

Ikke at jeg ser noen forskjell på hudfargen; men bildene er tatt med nesten to mnd imellom, det kan skje mye med huden på den tiden. 

Er de? Hvorfor vente så lenge med "etter"-bildet? Tannbleking tar ikke særlig lang tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...