Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
3 timer siden, Marriet skrev:

Gikk igjennom noen stories på Instagram og vipps så veit jeg at barnet sover fra 7 til 7 og skal begynne i barnehage 4.august. Kanskje ikke noe verstinggreier men det er jo summen av alle disse småtingene som er eksponering!

I utgangspunktet enig.

Alle disse småtingene er også eksponering, og kan i sum fortelle svært mye om et barn. I Kristins tilfelle vet vi nesten ingenting om barnet. Det du nevner er ikke mye. Jeg synes ikke hun utleverer barnet sitt med disse opplysningene.

Samtidig er det opplysninger ingen trenger å vite, så hun kan gjerne stoppe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Marriet skrev:

Jeg liker godt Kristin og er spesielt glad for at hun er en motrøst til mye av det vi fores med til vanlig av influensere. 

Blant annet skulle hun ikke under noen omstendigheter eksponere barnet sitt. Og rent sånn visuelt så er hun god på det, synes jeg. Men nå har jeg hatt meg en lang influenserpause. Gikk igjennom noen stories på Instagram og vipps så veit jeg at barnet sover fra 7 til 7 og skal begynne i barnehage 4.august. Kanskje ikke noe verstinggreier men det er jo summen av alle disse småtingene som er eksponering! Skulle ønske hun var mer Mads Hansen 😂 kunne jo bare droppa å svare på de spørsmålene...

Hun er nøye på hva hun deler og ikke , hun har delt svært lite om sin sønn . Det du nevner sier jo ikke noe spesielt direkte  om sønnen.   Hva hun velger å svare på er jo opp til hun selv . Herliget kan ikke være hysteriske heller . 

Endret av solietta
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lin11 skrev:

Ugreit av KG, det er ingen som trenger info om den mindreårige. 

Hva er ugreit ? At hun deler småglimt og det lille som blir delt , skader ikke sønnen . . Dere bedrevitere og trur dere vet det beste , kan vel la hun få bestemme selv ? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
55 minutter siden, solietta skrev:

Hva er ugreit ? At hun deler småglimt og det lille som blir delt , skader ikke sønnen . . Dere bedrevitere og trur dere vet det beste , kan vel la hun få bestemme selv ? 

Nei! Det er faktisk opp til den det gjelder, når den blir gammel nok. Det er faktisk et barns menneskerettighet!

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
På 16.7.2020 den 16.51, Lin11 skrev:

Nei! Det er faktisk opp til den det gjelder, når den blir gammel nok. Det er faktisk et barns menneskerettighet!

Det er jo ikke utlevering og si at barnet sover fra 7 til 7 og at det skal begynne i barnehage. Om du som voksen hadde tatt skade av at andre visste det om deg som barn, så hadde det kommet av helt andre grunner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er trist at hun som ropte så høyt om gjenbruk og et ønske om å være mer miljøvennlig nå stadig vekk poster reklame for diverse interiørbutikker. Jeg skjønner at hun behøver reklameinntekter, men det er jo så mange mer miljøvennlige butikker og konsepter hun kunne blitt sponset av i stedet.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
2 hours ago, blåtimen said:

Jeg syns det er trist at hun som ropte så høyt om gjenbruk og et ønske om å være mer miljøvennlig nå stadig vekk poster reklame for diverse interiørbutikker. Jeg skjønner at hun behøver reklameinntekter, men det er jo så mange mer miljøvennlige butikker og konsepter hun kunne blitt sponset av i stedet.. 

Jeg ser for meg at de mer miljøvennlige butikkene kanskje har mindre budsjetter enn de som faktisk sponser bloggerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, blåtimen skrev:

Jeg syns det er trist at hun som ropte så høyt om gjenbruk og et ønske om å være mer miljøvennlig nå stadig vekk poster reklame for diverse interiørbutikker. Jeg skjønner at hun behøver reklameinntekter, men det er jo så mange mer miljøvennlige butikker og konsepter hun kunne blitt sponset av i stedet.. 

🔃

2 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Jeg ser for meg at de mer miljøvennlige butikkene kanskje har mindre budsjetter enn de som faktisk sponser bloggerne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Jeg ser for meg at de mer miljøvennlige butikkene kanskje har mindre budsjetter enn de som faktisk sponser bloggerne?

Det er nok helt sant. Men poenget var at hun sier en ting og så gjør det stikk motsatte like etter. 

Er generelt fan av Kristin, syns hun er kul og gjør mye riktig, men jeg tror hun innimellom får litt overtenning på diverse saker og så glemmes det fort i praksis når den første interessen dabber av. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, blåtimen skrev:

Det er nok helt sant. Men poenget var at hun sier en ting og så gjør det stikk motsatte like etter. 

Er generelt fan av Kristin, syns hun er kul og gjør mye riktig, men jeg tror hun innimellom får litt overtenning på diverse saker og så glemmes det fort i praksis når den første interessen dabber av. 

Har du et eksempel og legge fram?

Hun tipser faktisk sine følgere om å ta i bruk bruktbutikker å fretex for interiør tips å jakt på ting andre ikke har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klipper hun ikke det flisete og pistrete håret?!?Seriøst det trenger en klipp på minst 15 cm for å se sunnere ut!!🙄😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
10 minutter siden, Ice_83 skrev:

Hvorfor klipper hun ikke det flisete og pistrete håret?!?Seriøst det trenger en klipp på minst 15 cm for å se sunnere ut!!🙄😳

Konstruktiv kritikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette innlegget fortjener applaus:

For ellers i feeden min ser det ut som en konkurranse om penest mulig svart/hvitt bilde av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Trodde «Skal vi danse» var avlyst i år pga  korona. Oppriktig skuffa. Det er jo kilde til koronasmitte!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ice_83 skrev:

Trodde «Skal vi danse» var avlyst i år pga  korona. Oppriktig skuffa. Det er jo kilde til koronasmitte!!

Og hvorfor er det kilde til smitte? Er jo bare to og to som danser sammen. Er nok mer smittefare på bussen enn på dansegulvet.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ice_83 skrev:

Trodde «Skal vi danse» var avlyst i år pga  korona. Oppriktig skuffa. Det er jo kilde til koronasmitte!!

Leste et sted at de måtte ta koronatest før Farmen innspillingen blant annet, mulig det er tilfelle for denne produksjonen også! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ice_83 skrev:

Trodde «Skal vi danse» var avlyst i år pga  korona. Oppriktig skuffa. Det er jo kilde til koronasmitte!!

De er nok testet seg og dem er jo i  en kohort og da får dem være sammen .  Går nok veldig bra 😉👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Nadia skal ikke være med i år og hun begrunner det blant annet med at restriksjoner og begrensninger som produksjonen legger i forhold til smittevern vil gjøre det krevende i forhold til familie. 

Spennende cast i år, selv om de kunne spart seg reality-kjendiser og i alle fall nøyd seg med en. Men de drar vel seere på lik linje som influencerne, som jo er sikre kort, siden man får følgerne deres på kjøpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, CecilieX skrev:

Nadia skal ikke være med i år og hun begrunner det blant annet med at restriksjoner og begrensninger som produksjonen legger i forhold til smittevern vil gjøre det krevende i forhold til familie. 

Spennende cast i år, selv om de kunne spart seg reality-kjendiser og i alle fall nøyd seg med en. Men de drar vel seere på lik linje som influencerne, som jo er sikre kort, siden man får følgerne deres på kjøpet. 

Ho er med på ALLE program det går an å være med på. Litt oppbrukt spør du meg. Ikke rart man blir lei «kjendisene» i dette landet. Andedammen Norge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...