Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Nå er det nesten helt stille på bloggen hennes .  Rart det der, de som skal kritisere /kommer med stygge ting kommenterer kun ved *stormer*  ikke til daglig /jevnlig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, solietta skrev:

Nå er det nesten helt stille på bloggen hennes .  Rart det der, de som skal kritisere /kommer med stygge ting kommenterer kun ved *stormer*  ikke til daglig /jevnlig 

Det er nok fordi de har ikke den type kjøttbein og gnage på daglig. Dermed må de utnytte det hele når stormer rundt KG. Tenker det er på tide at det blir rolig rundt henne nå, slik at hun får muligheten til å bygge opp energien igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får bare skryt for Lindmo opptreden sin på Instagram, blant annet fra komikerfrue, Espen Hilton og Martine Halvorsen! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjorde virkelig en god figur i lindmo. Veldig glad for at hun får uttale seg i seriøse program på denne måten. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
11 minutter siden, solietta skrev:

Det er så mye dritt snakking og stygge rykter på  jodel. Helt utrolig lavmål. . 

Rykter om hva? Det er vel noen som tjener på å diskreditere KG som gjør det? Det tross alt ikke alle forunt å være med på Lindmo, og hva det er verdt i kroner og øre i forhold til markedsføring? Mye. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
7 timer siden, solietta skrev:

Nytt og viktig innlegg å lese 😀

Tøft og modig gjort. 

Veldig bra. Flott at hun deler. 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 14.56, Lana01 skrev:

Tror nok det vil ta tid  før tillitten er bygd opp igjen. Hvorfor i all verden la de det ut?  For å få mer klikk? penger i kassa.? Hvis hun virkelig  har de holdningen,  om at det er greit å snakke så nedsettende om menn og kvinners  kjønnsdeler offentlig,  er det vanskelig å ta henne seriøst i debatten om kroppspress. Det er lett å komme etterpå å si det var en feil, som aldri skulle ha blitt publiserte, men der og da,  sto hun inne for dette. og det harmonerer ikke med en som er opptatt av kroppspress. 

Helt enig. Å beklage for det som ble sagt skulle bare mangle

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er et tveegget sverd å dele rus-historikk. På den ene siden er det forfriskende at det finnes bloggere som er åpne og ærlige. Likevel er det ikke avskrekkende på noe vis, fordi det har jo gått bra med Kristin.

Jeg har tidligere vært på en del kurs om nettopp rusforebygging i skolen. Der kom det frem at 90-tallets praksis med å la tidligere rusmisbrukere ha foredrag for elever ikke hadde gode resultater. 

Jeg lærte også at problemet med rusbruk er at det er svært ulikt fra person til person hvordan hjernen reagerer både hva gjelder rusen i seg selv, skadene på hjernen og farene for avhengighet. Det kan gå bra og det kan gå dårlig, litt som russisk rulett. 

Så lenge blogglesere jo med selvsyn ser at det har gått bra, så er jeg derfor usikker på hva slags positiv effekt et slikt innlegg vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, CecilieX skrev:

Det er et tveegget sverd å dele rus-historikk. På den ene siden er det forfriskende at det finnes bloggere som er åpne og ærlige. Likevel er det ikke avskrekkende på noe vis, fordi det har jo gått bra med Kristin.

Jeg har tidligere vært på en del kurs om nettopp rusforebygging i skolen. Der kom det frem at 90-tallets praksis med å la tidligere rusmisbrukere ha foredrag for elever ikke hadde gode resultater. 

Jeg lærte også at problemet med rusbruk er at det er svært ulikt fra person til person hvordan hjernen reagerer både hva gjelder rusen i seg selv, skadene på hjernen og farene for avhengighet. Det kan gå bra og det kan gå dårlig, litt som russisk rulett. 

Så lenge blogglesere jo med selvsyn ser at det har gått bra, så er jeg derfor usikker på hva slags positiv effekt et slikt innlegg vil ha. 

Du har et poeng. Hvis de ser den kule Kristin som det har gått bra med. Enig i det du skriver. Det kan like gjerne  ha en ikke så positiv  effekt. Godt innspill. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trua skrev:

De virker som et hyggelig par

Tror de trives ekstremt godt i hverandres selskap, 100 % match. Selv om de er ulike også, så er det et flott par. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

1 time siden, WhiteSwan skrev:

Stakkars, barnet blir eksponert veldig.

Han blir jo lite eksponert i forhold til mange andre influencere. Han har som sagt fødselsdag i dag, og da forstår jeg Kristin godt at hun velger å gratulere ham med dagen. 

De har jo vist ham minimalt fram, så hvordan du kan si at de ekspoerer ham skjønner jeg ikke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WhiteSwan skrev:

Stakkars, barnet blir eksponert veldig.

Da har du ikke sett andre bloggere sin eksponering av barna 😄

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WhiteSwan skrev:

Stakkars, barnet blir eksponert veldig.

Da har du ikke følgt godt nok med. Han er en av de få bloggbarna som faktisk blir eksponert veldig lite i forhold til resten. At han synes litt av de få bildene som KG har lagt ut av han er helt greit. Så på det området er svært lite grunn for å være kritikkverdig.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...