Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg følger ikke noe særlig med på Kristin, men det er noe blodharry med vulgære damer som selv tror de er kjempetøffe når de snakker høylytt om sex. Iselin Guttormsen også, hun er jo bare harry, og de minner mer om rappkjefta fjortiser som prøver å virke kule hos gutta. Jeg liker bedre damer med litt klasse enn disse to.

• Liker 25
  • Nyttig 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er så blodharry så la være å følge med på hva hun gjør. Tydelig at dette er topp underholdning for dere. Følge med på hva hun gjør for deretter å sitte her og kose dere med kritikk. Samtidig som dere bidrar til at samme person får økte inntekter eller nye tilhengere. Det er veldig uforståelig. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 8.4.2026 den 9.55):

Kan man omtale ei rumpe som trent? Definert?

Nei. Man kan snart ikke åpne kjeften før noen føler seg krenket. Jeg tenker litt motgang er det som skal til. Det bygger mennesker. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Marihone skrev (11 timer siden):

Jeg ble sjokkert selv, og jeg er en veldig åpen og ikke-dømmende person, men dette hører privatlivet til. Jeg tror ikke hun tenker over det hun sier. 

Hun tenker over ALT. Hun trenger engasjement. Det gir mer penger i kassa.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
lllll skrev (11 timer siden):

Jeg tror ikke det er så ❤️❤️fantastisk❤️❤️ sex som de skal ha det til. Hun virker til å være en bestemt dame som vet hva hun vil ha og ikke er redd for å sette ned foten. Hun fremstiller livet sitt nå som at det er rett ned på kne og gape hver gang typen får lyst, det stemmer ikke med hvordan hun er. Synes det er forstyrrende kvalmt. 

Folk som har bra sex kringkaster det ikke. Kjemien mellom sånne par er så gnistrende at de ikke har hverken tid eller behov for å dele det med resten av verden. Og ikke minst trenger de ikke bekreftelse fra andre om at det de har er bra. De bare vet det og holder det privat.

Er så sykt hvordan influensere har blitt, de er son roboter hele gjengen og like alle sammen. Grensene hviskes ut og de merker det ikke selv. Er spent på ettervirkningene av det den dagen verden går videre. Tenker da mest på barna 💔

De er like alle sammen, ja. Jeg tror det er fordi dette livet kun tiltrekkes av enkle sjeler som elsker penger mer enn alt. Det blir et evig jag etter mer. Kan jeg slå den dagen, den mnd, det året…etc. Alt måles i penger. 

• Liker 8
Skrevet
Knocks skrev (19 timer siden):

Hvis hun er så blodharry så la være å følge med på hva hun gjør. Tydelig at dette er topp underholdning for dere. Følge med på hva hun gjør for deretter å sitte her og kose dere med kritikk. Samtidig som dere bidrar til at samme person får økte inntekter eller nye tilhengere. Det er veldig uforståelig. 

Jeg har aldri sett på Snappene til Kristin og gir henne derfor ikke inntekter. Og jeg er helt enig, det er merkelig oppførsel å følge med på alt et menneske man ikke liker gjør og attpåtil gi dette menneske inntekter på det. 

• Liker 9
Skrevet

Ut i fra podcasten til nrk så ser Kristin frisk og rask ut , iom at mange er bekymret for kostholdet hennes

Utro, håp og kjærlighet 

• Liker 1
Skrevet
ama7 skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvilket hus de kjøpt?

Tror det kan være dette: det ligger på Bekekstua og annonsen vart markert med solgt kl 12.59 lørdag (dvs samme dag og tid som de fikk budet akseptert). 

https://www.finn.no/452840605

• Liker 2
Skrevet
Stjertmeis skrev (41 minutter siden):

Tror det kan være dette: det ligger på Bekekstua og annonsen vart markert med solgt kl 12.59 lørdag (dvs samme dag og tid som de fikk budet akseptert). 

Helt sykt at dere klikker inn på snappen hennes som gjør at hun kan kjøpe hus til 23millioner. Håper hver av en av dere slutter med det, unner henne virkelig ikke sinnsyke inntekter på å utlevere sønn, eget sexliv samtidig som hun er moralens vokter ovenfor andre influensere. Kjenner jeg faktisk blir irritert på dere som generer disse inntektene. 

• Liker 20
  • Nyttig 22
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

Skrevet

All den malingen, oppussingen og stria i det nåværende huset var altså ikke nødvendig. De pengene kunne vel blitt spart til dette nye huset. 

Fargene i det nye huset er fine, dempede og gir et luksuriøst preg. Men det er helt til Kristin går amok med rosa maling i et hus til 23 millioner! 🥶 Hun er faktisk avhengig av å være i adrenalinrush. Med en gang hverdagen med barna sniker seg innpå, så detter hun ned. Da må hun ut på byen eller gjøre noe krææisyy. Men det er jo flest hverdager er i livet for oss alle, og de kommer i nyhuset også. Det er i hverdagen det er viktigst å trives. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Hønemoor skrev (51 minutter siden):

Helt sykt at dere klikker inn på snappen hennes som gjør at hun kan kjøpe hus til 23millioner. Håper hver av en av dere slutter med det, unner henne virkelig ikke sinnsyke inntekter på å utlevere sønn, eget sexliv samtidig som hun er moralens vokter ovenfor andre influensere. Kjenner jeg faktisk blir irritert på dere som generer disse inntektene. 

Klikket ikke inn, overskriften lå på utforsk så den var synlig uten klikk. 

• Liker 2
Skrevet

Fatter ikke hvordan hun har råd til det? Med all gjelden hun har påført seg, som umulig kan være nedbetalt enda, kan hun umulig klare å bære et huslån på 11 mill (halvparten)? Og med det enorme forbruket i tillegg!

• Liker 16
Skrevet
baremeg007 skrev (6 minutter siden):

Fatter ikke hvordan hun har råd til det? Med all gjelden hun har påført seg, som umulig kan være nedbetalt enda, kan hun umulig klare å bære et huslån på 11 mill (halvparten)? Og med det enorme forbruket i tillegg!

Med en bolig til rundt 15 mill nå, der nærmere 90 prosent av det er lånte penger så er det utenfor min fatteevne hvordan de har fått lån på ytterligere 10 millioner.

Er kjempevanskelig boligmarked om dagen så får se hvordan det går med salget. 
Lykke til😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Det er i hvert fall bra om det er i nærområdet? At ikke barna må skifte skole og venner? Men tror kanskje de må male om huset de har før salg. Som Kristin måtte i Drammen, ingen ville ha det fargerike huset. Det ble malt om før de endelig til slutt fikk solgt. Mannen har nok en god verdi i huset som kan få en grei pris med litt andre fargevalg. Fikk de hybel i kjelleren, var det ikke snakk om at det var viktig?

• Liker 2
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Fint hus! Men så mye beige 😱De får litt av en malejobb for å få det koselig. 

Skrevet
Hulderen skrev (4 minutter siden):

Fint hus! Men så mye beige 😱De får litt av en malejobb for å få det koselig. 

Huset var jo faktisk veldig fint med de fargene syns jeg. Men nå kommer vel snart Kristin dundrende og ødelegger det med knæsje farger, som gjør at det daler noen millioner i verdi…

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hønemoor skrev (1 time siden):

Takk for kritikken 🫡 nå er det slik at jeg ikke behøver å stå skolerett verken for deg eller noen andre, men nå gjør jeg det likevel: jeg klikker ikke inn daglig, verken på KG eller andre influensere. Jeg følger heller ingen influensere på noen sosiale medier. Som regel går det flere uker mellom hver gang jeg er innom KG (eller andre sin snap). Jeg bidrar altså ikke til så mange kronene i kassa. 

Før jeg var innom i dag, så har jeg ikke vært innom siden sist jeg delte ferskt innhold fra snappen hennes i denne tråden, hvilket jeg kan se var 18. februar. 

Når det er sagt, så må jeg fra tid til annen følge med/leite opp innhold fra influensere i jobbsammenheng. Det innholdet slettes ikke fra minnet når jeg klokker av jobb. 

Før øvrig mener jeg at man til en viss grad bør ha noe belegg for standpunkter man diskuterer. I mine øyne innebærer det å kritisere influensere også en og annen gang se hva de faktisk deler. 

Hvordan vi skal forholde oss til influenserne vi diskuterer på Rampelys-trådene må være opp til den enkelte. Stopp å se-diskujonen har ikke ført til noen "enighet" så langt, og vil neppe gjøre det nå heller.

Endret av Stjertmeis
Rettet skrivefeil
  • Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...