Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Hun ser ut til å lide av «drunkorexia»  (#googleit). Magrere en noen sinne klamrende til et vinglass og falske smil. Trist!! Jeg tror Kristin har seriøse problemer som er vanskelig for et utrent øye å skue gjennom den lykkelige fasaden. Å gå ned så mye i vekt tærer på helsen, humøret og overskuddet. Også enig i at det er trist at de er så opptatt av barnefri. Stakkars unger

Hun er virkelig altfor tynn nå ja. Det er som et pinnedyr. Vet man skal være forsiktig med diagnoser så derfor ville ikke jeg nevne A ordet, MEN dama tyter jo om hvor sunn,frisk og MYE mat hun spiser hele tiden selv så her er det noe virkelig galt. Det der ser ikke sunt ut. 40 år og tynnere enn ei på 13 år før puberteteten. Hun er jo farlig, tenk å si til følgerne sine hun spiser så mye og er så frisk, for det er ikke en frisk kropp.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dere skal være forsiktige med kommentarer om både kropp og diagnoser her inne. Som en person med sf kan jeg bare si at det kan være ekstremt triggende å høre kommentarer om tynnhet, da det kan bidra til å forsterke det som allerede er. Kan godt hende Kristin enten leser seg opp her eller blir tilsendt skjermbilder… ikke ok. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sparks skrev (1 time siden):

Synes dere skal være forsiktige med kommentarer om både kropp og diagnoser her inne. Som en person med sf kan jeg bare si at det kan være ekstremt triggende å høre kommentarer om tynnhet, da det kan bidra til å forsterke det som allerede er. Kan godt hende Kristin enten leser seg opp her eller blir tilsendt skjermbilder… ikke ok. 

Forsåvidt enig genrelt,  men denne personen elsker jo å snakke høyt om nettopp kropp og hva man skal spise for å bli SUNN i en kanal som nås ut til mange flere mennesker enn her inne. Er det ok da? Og bra tenker du? La oss si hun har 1000 følgere med Spiseforstyrrelser, og hun selv nesten daglig legger ut videoer og bilder av salaten og eggene hun spiser, hun snakker også nesten ukentlig om hvor skadelig og helt forferdelig sukker og karbohydrater er. Samtidig blir hun tynnere og tynnere.

Da lurer jeg på. Hva er mest skadelig for folk med spiseproblemer?? Hun selv eller kvinneguiden? 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)

Hvordan er det dere snakker om folk? Men kaller ingen offentlig for pinnedyr og sånt. Er dere kun bekymret, eller liker dere å være jævlige i tillegg? 
Man kan godt kritisere dobbeltheten til influensere, men pass på sånne karakteristikker. 

Endret av parmanoia
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun må jo ha en merkelig linse eller vinkel eller noe når hun filmer?? Der hvor hun filmer at hun står på kjøkkenet og lager et tapasfat (og understreker 100 ganger at de har det VELDIG bra, helt fantastisk, 10/10 osv osv)  - hendene hennes er jo enorme - fingrene er jo lengre enn hodet hennes? Det ser jo helt uproposjonert ut? 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Vintermåne skrev (2 timer siden):

Hun må jo ha en merkelig linse eller vinkel eller noe når hun filmer?? Der hvor hun filmer at hun står på kjøkkenet og lager et tapasfat (og understreker 100 ganger at de har det VELDIG bra, helt fantastisk, 10/10 osv osv)  - hendene hennes er jo enorme - fingrene er jo lengre enn hodet hennes? Det ser jo helt uproposjonert ut? 

Thinspo heter det. Hvis du setter kamera ditt (ned opp) i en vinkel fra bakkeplan så blir du "dratt" ut, dvs du ser tynnere ut. Derfor kan du da få store føtter og lange bein blant annet. 

• Liker 18
Skrevet

Påskeeggene hun var så stolt av, er hun 15 år i hodet, liksom? Flaut å se, var det…

Og jeg blir virkelig ikke klok på sunnhetshysteriet hennes, så mye alkohol som hun konsumerer. Det er jo fullstendig ulogisk hele opplegget. Hvorfor bryr hun seg så mye om hvilken mat som skal på frokost- og middagsbordet, når hun har «fri bar» uken gjennom?

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (37 minutter siden):

"sexy ass'n" ( sitat: livets mann)  :D 

Apropos det, husker da han sa det - ble ganske overrasket. Den er jo helt faktisk flat som en pannekake, så jeg tror ikke egentlig han kan mene det? Hver sine preferanser, så klart, men jeg har personlig aldri noen sinne før sett/hørt en mann «favorisere» en flat bak.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (30 minutter siden):

Apropos det, husker da han sa det - ble ganske overrasket. Den er jo helt faktisk flat som en pannekake, så jeg tror ikke egentlig han kan mene det? Hver sine preferanser, så klart, men jeg har personlig aldri noen sinne før sett/hørt en mann «favorisere» en flat bak.

Mye  "useriøst, umodent  & rart" som kommer ut av kjeften på disse 20+20 åringene :D 😛 Har heller aldri hørt menn <<favorisere>> 😕 

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg titter innom profilen innimellom, men det er så mye meninger og hyling at jeg blir overstimulert rett og slett. Og hver gang jeg titter innom så er hun uten barn. Det er for meg og min mening utrolig trist. 
Hun har sikkert en forklaring og unnskyldning, men for meg er det ingen forklaring god nok til å ønske og være så mye vekk fra barnet sitt. 
Men observasjoner jeg har gjort meg så er selvsentrert og vansker med å tilsidesette egne behov et stort gjentakende mønster hos «influensere».

Var på en restaurant i påsken og så en influenser. Satt i offentlig rom og filmet og skapte kontent, smilte på videoer og bilder og personene rundt smilte med. Influenseren smilte i det videoene ble tatt så var d rett nedi redigeringens verden og lagring. Etter en lengre kunstpause begynte de andre å snakke, og når influenseren koblet seg på igjen ble det på nytt brudd i dynamikken. Utrolig trist å observere. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Får fnatt av at hun kun bruker ord som "fantastisk, magisk, herlig, utrolig positive, nydelige" osv, når hun omtaler livet sitt og folk de omgås.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

En sexy ass er sjeldent det som får et forhold til å vare.....

• Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (1 minutt siden):

En sexy ass er sjeldent det som får et forhold til å vare.....

Jeg tenker at om det er lommeboka hans som hun synes lokker mest, og han synes det er rumpa hennes, så stiller de ganske likt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (5 timer siden):

😅Akkurat det er jo personlig.. Hvis han synes en flat rompe er sexy  så gjør han vel det selv om jeg synes selv det er litt rart, da sexy romper har jo former,bittelitt utover rompe hvertfall😅🤷‍♀️ ....Men som regel er den store kjærligheten og kommende ektemann i ditt liv opptatt av litt andre kvaliteter enn sexy ass og  nice tits opplegg. Det blir veldig fjortis. Det er mye fokus på kropp og utseende i det forholdet. Hun legger jo ut følg "minutt for minutt" når jeg knuller eller har min første orgasme etter operasjonen😃 Nå vet jo alle at hun dessverre ikke fikk påske sex grunnet noen sting der nede🎉 Altså selv om vi lever i 2026 hvem deler slikt?! Lurer på hva mine ( ikke mange) snap venner hadde sagt om jeg la ut et bilde og fortalte i dag har jeg knullet og fikk orgasme. Godt voksne mennesker🙊

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Prelunia skrev (På 31.3.2026 den 18.55):

Klikket meg gjennom snappen hennes, nå må jeg blokke/slette , fordi dette her gidder jeg ikke livnære kjenner jeg 🙈 Først et foredrag om sexlivet, så rydding/kasting av mengder av leker.

Altså jeg har en sønn som er like gammel som hennes..Alt dette hun kastet som hun kalte "babyleker" er sånn som hadde vært drømmen for mitt barn å leke med. Mengder av sandkasse-leker, ulike store traktorer/lastebiler /sementbiler/båter osv. Så kaller hun det "babyleker som bare tar plass" og kaster alt, og fyller det med eget skrot. 

Hvorfor kaster hun alt dette? Minste barnet til Temu tøffel er vel fortsatt liten? Yngre enn hennes ene

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 timer siden):

Jeg tenker at om det er lommeboka hans som hun synes lokker mest, og han synes det er rumpa hennes, så stiller de ganske likt.

Lommeboken til Temu tøffel er like slank som fruens bakdel

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Klump skrev (4 minutter siden):

Nettopp 😅

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
Klump skrev (13 minutter siden):

Hvorfor kaster hun alt dette? Minste barnet til Temu tøffel er vel fortsatt liten? Yngre enn hennes ene

Slike damer er jo dessverre et "kjent" fenomen.. 😕 De som kommer inn i livet til en mann og hans barn,  og overstyrer alt i hans hus og liv. Pipa hadde nok fått en annen lyd om det var han som kastet hennes sønns ting....  

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Klump skrev (1 time siden):

😂😂😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...