Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (På 25.3.2026 den 1.43):

Hva har hun uttalt sånn oppsummert om moren til tøffelens barn? Rart hun kunne være så besatt av å «bånde» med dama til D (nå eks), mens hun tilsynelatende ikke løfter en finger for å få en god tone med tøffelens ekssamboer. Veldig spesielt av henne.

Sikkert fordi det da gjaldt hennes eget barn. At hun selvfølgelig var strålende fornøyd med at eksen fant seg en som var så god med hennes sønn.

Noe annet med bonusbarn nok, der går det nok mest i sjalusi og evig " jag" etter å flytte "slette" fortid ( som seff ikke kan slettes uansett). Det er jo sagt mange ganger før, men hun virker jo aldri til å ha involvert seg særlig/valgt noe alenetid med hans barn osv. De bare bor sammen🙈 Det er heller ingen tvil om at hun egentlig skulle ønske de hadde barn sammen ( det har hun jo tytet mye om)  og at han ikke hadde barn fra før av hadde sikkert vært topp for da hadde de kunnet fått barn sammen. Så ble det ikke slik så da er det heller viktig flykte fra hus osv, ikke at jeg forstår hvordan hun har økonomi til å flytte mer...... Kanskje temu betaler. 

Og det snakkes her om at hun ikke har et bra forhold til bonus kids sin mor, ikke at jeg har hørt hun si det men det kan jo stemme... Lurer på hvorfor. Hadde ikke blitt begeistret selv om min eks fant seg en slik dame.... Det er ommøblering, aldri ro, flytting, hennes mat regler/vaner, ipads er djevelen selv, også kaker ,snop osv. Jeg hadde klikka tror jeg ....om mine unger sko levd slik.

Endret av M.H85
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden har den brautende 40-åringen behov for å kringkaste til hele verden at hun skal spre beina for tøffelen i påsken? 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

For et latterlig overforbruk hun fronter. Det er vel ca et kvarter siden hun kjøpte ny tv-benk, og nå har hun altså byttet den ut med en annen. Samtidig som hun roper høyt om hvor viktig det er med en bærekraftig utvikling🙄

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
Hønemor133 skrev (1 time siden):

For et latterlig overforbruk hun fronter. Det er vel ca et kvarter siden hun kjøpte ny tv-benk, og nå har hun altså byttet den ut med en annen. Samtidig som hun roper høyt om hvor viktig det er med en bærekraftig utvikling🙄

Evig jag etter noe materalitisk..... Det er nok for å prøve fylle et tomrom som hun aldri klarer fylle. Hun fremstår ekstremt manisk. Det er så høylydt, overdrevet,energisk at de fleste hadde fått hodepine etter 1 time med henne.... Hun må jo overkjøre hele gjengen som bor under that "full house" der.....

Ordet relax og kjenn etter eksistrerer ikke...Et evig "manisk" jag etter et tomrom hun aldri klarer å fylle...

• Liker 10
  • Nyttig 10
Skrevet
M.H85 skrev (6 timer siden):

Evig jag etter noe materalitisk..... Det er nok for å prøve fylle et tomrom som hun aldri klarer fylle. Hun fremstår ekstremt manisk. Det er så høylydt, overdrevet,energisk at de fleste hadde fått hodepine etter 1 time med henne.... Hun må jo overkjøre hele gjengen som bor under that "full house" der.....

Ordet relax og kjenn etter eksistrerer ikke...Et evig "manisk" jag etter et tomrom hun aldri klarer å fylle...

Jepp. Da jeg var i begynnelsen av tjueåra hadde jeg null økonomisk ansvarlighet, lav emosjonell modenhet og mange vanskelige følelser jeg ikke håndterte. Eller, jeg håndterte dem med shopping (klær) og festing. Jeg tror ikke noen som lever for å kjøpe mer,mer og enda mer reelt sett er fornøyd med tilværelsen. Det er på tide for henne å bli voksen. Det ble heldigvis jeg. Det hjalp sikkert at i stedet for å melde meg på et trashy realityshow, for deretter å bli influenser så fikk jeg psykolog og fullførte utdanningen min.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Og hva var all den klagingen over NRK-programmet hun fikk delta i - går ut i media og sipper over at hun «bare fikk være utfordrer» og at det ikke var godt nok? En som henne skal jo ha enhver hedersrolle, virker det som hun mener!

At hun hevder hun ikke ble fortalt at hun skulle være utfordrer, er selvfølgelig ikke sant. Det er vel nok en gang KG som ikke leser det hun får tilsendt, men kaster seg over enhver ting som gir henne penger - og klager etterpå! Flaut!

• Liker 9
Skrevet

Hennes største skrekk er å måtte slutte å være "ung fest-influencer" og bli det hun faktisk er; en ganske vanlig barneskolemamma i 40 årene. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

Oops! Et vinglass med i reklamen... jaja, er'e så nøye da? 😅🤔

Screenshot_20260329_085205_Instagram.jpg

Endret av enkefru
Endret på tekst
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Svartfugl skrev (22 timer siden):

Jepp. Da jeg var i begynnelsen av tjueåra hadde jeg null økonomisk ansvarlighet, lav emosjonell modenhet og mange vanskelige følelser jeg ikke håndterte. Eller, jeg håndterte dem med shopping (klær) og festing. Jeg tror ikke noen som lever for å kjøpe mer,mer og enda mer reelt sett er fornøyd med tilværelsen. Det er på tide for henne å bli voksen. Det ble heldigvis jeg. Det hjalp sikkert at i stedet for å melde meg på et trashy realityshow, for deretter å bli influenser så fikk jeg psykolog og fullførte utdanningen min.

Fordi hun egentlig også er mer pr kåt og oppmerksomhet syk enn ei på 20 år som skal være med i "bloggerne" trash tv.

Hun uttalte også nylig om hun ble invitert på ELLE fest denne sommeren skulle hun vise frem temu uten filter.... ,siden hun ikke fikk invitasjon i fjor håpet hun i år...Dama elsker så mye oppmerksomhet at hun glemmer hun er 40 år og "4 barns" mor😬 Det er spesielt ha en slik uro i seg i godt voksen alder. Hun er så helt ekstremt ekstrovert og hyper desperat etter media dekning at det finnes knapt makan.... 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (På 28.3.2026 den 2.52):

Hvorfor i all verden har den brautende 40-åringen behov for å kringkaste til hele verden at hun skal spre beina for tøffelen i påsken? 

Eller detaljert fortelle at det var så mye skog der nede at hun først må klippe med saks før hun dro til shaving. Jada dama har nok ekstremt mye hår kontra mange andre,men må hun fortelle om dette hver gang hun går til shaving behandling?

Det kommer nok et nytt innlegg om orgasme og sex når hun endelig har fått hatt seg. Er dette vanlig fortelle til hele verden?

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Fanden meg et stort Big Brother  SoMe hus de lever i mange av disse influenserene, mer eller mindre ALT skal filmes og deles...

Mangel på filter eller tanker om at barn eller andre kan finne dette ved ett enkelt tastetrykk i all evighet :D 

Kristin er understimulert på  oppmerksomhet, og er  på  manisk vis stadig på flukt fra sjalusi og hva annet hun "plages" med 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (4 minutter siden):

Fanden meg et stort Big Brother  SoMe hus de lever i mange av disse influenserene, mer eller mindre ALT skal filmes og deles...

Mangel på filter eller tanker om at barn eller andre kan finne dette ved ett enkelt tastetrykk i all evighet :D 

Kristin er understimulert på  oppmerksomhet, og er  på  manisk vis stadig på flukt fra sjalusi og hva annet hun "plages" med 😕 

Og stadig på jakt etter barnefri når hun sender sitt eneste barn på 1 ukes påskeferie....  Hun selv skal garantrert IKKE være med bonusbarn hele påsken. Merkelig stor familie.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (17 timer siden):

Fordi hun egentlig også er mer pr kåt og oppmerksomhet syk enn ei på 20 år som skal være med i "bloggerne" trash tv.

Hun uttalte også nylig om hun ble invitert på ELLE fest denne sommeren skulle hun vise frem temu uten filter.... ,siden hun ikke fikk invitasjon i fjor håpet hun i år...Dama elsker så mye oppmerksomhet at hun glemmer hun er 40 år og "4 barns" mor😬 Det er spesielt ha en slik uro i seg i godt voksen alder. Hun er så helt ekstremt ekstrovert og hyper desperat etter media dekning at det finnes knapt makan.... 

🙄Har ikke alle sett Temu uten filter? Han er jo ikke akkurat en mystery man lenger. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
RandiO skrev (3 timer siden):

🙄Har ikke alle sett Temu uten filter? Han er jo ikke akkurat en mystery man lenger. 

Jo han ligger åpent på nettet. Tipper de som er ansvarlig for gjestelisten på ELLE allerede vet utmerket godt hvordan Temu/tøffelen ser ut

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (3 timer siden):

Jo han ligger åpent på nettet. Tipper de som er ansvarlig for gjestelisten på ELLE allerede vet utmerket godt hvordan Temu/tøffelen ser ut

Hvis det er noen som helst som ikke har sett det tøffeltrynet enda, så er det de samme som ikke klarer gjøre enkle googlesøk; ergo svært få. Latterlig at de fortsatt holder på med denne barnslige «skjulingen», som om han skulle være en slags celebrity. Flaut…

• Liker 8
Skrevet
Hønemor133 skrev (På 28.3.2026 den 14.56):

Alt fra Oakland er nok spons - selv om det ikke er merket (enda). Tviler på hun har betalt den. Syns forøvrig den fra Jysk var penere.

• Liker 1
Skrevet
M.H85 skrev (19 timer siden):

Og stadig på jakt etter barnefri når hun sender sitt eneste barn på 1 ukes påskeferie....  Hun selv skal garantrert IKKE være med bonusbarn hele påsken. Merkelig stor familie.

Så trist. foreldre flest vil tilbringe mest mulig tid sammen men barna sine. Kjenner INEGN som sender barna vekk i påskeferien. Men greia er vel at hun skal feste og drikke. Mammaen sin det..

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Får håpe hun ikke får en eneste programleder jobb til etter disse stuntene sine. Mange flinke å ta av heldigvis.

• Liker 5
Skrevet
Dollyen skrev (2 timer siden):

Alt fra Oakland er nok spons - selv om det ikke er merket (enda). Tviler på hun har betalt den. Syns forøvrig den fra Jysk var penere.

Det kan nok stemme. Hun fronter likevel et enormt overforbruk. Hun rekker jo knapt å få ting inn i huset før det skal byttes ut med noe annet. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (16 timer siden):

Hvis det er noen som helst som ikke har sett det tøffeltrynet enda, så er det de samme som ikke klarer gjøre enkle googlesøk; ergo svært få. Latterlig at de fortsatt holder på med denne barnslige «skjulingen», som om han skulle være en slags celebrity. Flaut…

😅 Det er ganske rart de bruker det filteret etter så lang tid (år). Kan fyren ha dårlig selvtillit? Klassisk ved filter bruk over tid. En mann godt opp i 40 åra med filter hver gang på snap😬😅

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...