Tulla25j Skrevet 3. februar 2020 #1161 Del Skrevet 3. februar 2020 Kristin sier på instastory at det kan bli ny runde på Debatten i morgen!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. februar 2020 #1162 Del Skrevet 3. februar 2020 5 minutter siden, J.. skrev: lol. Hun godtet seg litt da det kom ut. Det var nok et sjokk for henne siden hun var forberedt på å være barnløs. Så det måtte vel synke inn en stund,but still...noen som tror hun er gravid igjen nå? Er det ingen som veit hva utdanning hun evt har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 3. februar 2020 #1163 Del Skrevet 3. februar 2020 Hele den vixen greia er dobbeltmoralsk. Først gi pris til SE så til KG, så alle de andre "favorittene" til folkene.. Ingen av de bloggerne fortjener en pris.Funkygine som deler bilder av ungene 24/7(skjønner liksom ikke hvordan det er greit, hadde blitt sykt redd om jeg hadde så mange følgere som kunne se bilder av barna mine og at de ikke har rett til privatliv) som er bokstavelig talt en treningsnarkoman, hun kan også påvirke unge i dårlig retning. Ingeborg Sennest, tidligere fikk jeg høre fra en at til og med Sennest har restylane, så det er greit det, Sennest er jo en smart og bra dame" osv osv. Vixen er en stor bløff og så er de såkalte influencerne! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. februar 2020 #1164 Del Skrevet 3. februar 2020 38 minutter siden, Ice_83 skrev: noen som tror hun er gravid igjen nå? Dette er ett så vanvittig lite interessant spørsmål,at jeg ikke gidder å svare hva jeg tror. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 3. februar 2020 #1165 Del Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, lysestake skrev: Hele den vixen greia er dobbeltmoralsk. Først gi pris til SE så til KG, så alle de andre "favorittene" til folkene.. Ingen av de bloggerne fortjener en pris.Funkygine som deler bilder av ungene 24/7(skjønner liksom ikke hvordan det er greit, hadde blitt sykt redd om jeg hadde så mange følgere som kunne se bilder av barna mine og at de ikke har rett til privatliv) som er bokstavelig talt en treningsnarkoman, hun kan også påvirke unge i dårlig retning. Ingeborg Sennest, tidligere fikk jeg høre fra en at til og med Sennest har restylane, så det er greit det, Sennest er jo en smart og bra dame" osv osv. Vixen er en stor bløff og så er de såkalte influencerne! Der er vi enige! Bransjen er unødvendig og skadelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 3. februar 2020 #1166 Del Skrevet 3. februar 2020 2 timer siden, Ice_83 skrev: Hun godtet seg litt da det kom ut. Det var nok et sjokk for henne siden hun var forberedt på å være barnløs. Så det måtte vel synke inn en stund,but still...noen som tror hun er gravid igjen nå? Er det ingen som veit hva utdanning hun evt har? Hun har vel ikke rukket å utdanne seg. https://www.kristingjelsvik.no/svarene-dere-etterlyser/ Her bekrefter hun at hun ikke har noen utdanning utover videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. februar 2020 #1167 Del Skrevet 3. februar 2020 2 minutter siden, spaniasol skrev: Hun har vel ikke rukket å utdanne seg. https://www.kristingjelsvik.no/svarene-dere-etterlyser/ Her bekrefter hun at hun ikke har noen utdanning utover videregående. Har ikke rukket?!? Dama blir 34 år og var da ikke influenser før Paradise Hotell ? Det er 8 år siden? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 3. februar 2020 #1168 Del Skrevet 3. februar 2020 2 hours ago, lysestake said: Hele den vixen greia er dobbeltmoralsk. Først gi pris til SE så til KG, så alle de andre "favorittene" til folkene.. Ingen av de bloggerne fortjener en pris.Funkygine som deler bilder av ungene 24/7(skjønner liksom ikke hvordan det er greit, hadde blitt sykt redd om jeg hadde så mange følgere som kunne se bilder av barna mine og at de ikke har rett til privatliv) Alle bloggere som har barn gjør det, til og med Kristin, som lovet at babyen ikke skulle bli postet på nettet.... Men Sandra, Marna, Jørgine og Kristin er så skjønne og søte og tøffe ellers, og snakker om viktige ting, at det er liksom greit.... Men det er jo et dypt ekkokammer da. Bloggerne slakter Vixen, men går likevel år etter år, og reposter hverandres reposter så alle tjener fett på hver smule av drama. Det er jo det de lever av. Og vi biter på 😛 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 3. februar 2020 #1169 Del Skrevet 3. februar 2020 4 minutter siden, Ice_83 skrev: Har ikke rukket?!? Dama blir 34 år og var da ikke influenser før Paradise Hotell ? Det er 8 år siden? I know! Emojes er undervurdert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx123 Skrevet 3. februar 2020 #1170 Del Skrevet 3. februar 2020 7 minutter siden, Ice_83 skrev: Har ikke rukket?!? Dama blir 34 år og var da ikke influenser før Paradise Hotell ? Det er 8 år siden? Det kan da hende hun har jobbet for det? Ikke alle som tar utdanning, og heller ikke trenger det for å jobbe med det de ønsker. Det virker som om du er litt ute etter å ta Kristin, for de minste bagateller😬 (F.eks alle graviditetskommentarene dine) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. februar 2020 #1171 Del Skrevet 3. februar 2020 7 minutter siden, xxx123 skrev: Det kan da hende hun har jobbet for det? Ikke alle som tar utdanning, og heller ikke trenger det for å jobbe med det de ønsker. Det virker som om du er litt ute etter å ta Kristin, for de minste bagateller😬 (F.eks alle graviditetskommentarene dine) Du tar jævlig feil,ærlig talt! Selvsagt kan folk jobbe og ikke må ta utdanning. Bare lurte på det for har aldri hørt ho har sagt noe om det. Trudde hun kanskje hadde gått på BI for jobben hun hadde før PH,der hun møtte Belinda? Er vel flere enn meg som kritiserer støtt og stadig, ALLE kjendiser på dette forumet,ta deg en jævla bolle!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 3. februar 2020 #1172 Del Skrevet 3. februar 2020 3 timer siden, Ice_83 skrev: Hun godtet seg litt da det kom ut. Det var nok et sjokk for henne siden hun var forberedt på å være barnløs. Så det måtte vel synke inn en stund,but still...noen som tror hun er gravid igjen nå? Er det ingen som veit hva utdanning hun evt har? Spørsmålene dine i tråd en her eier ikke nok interesser pga måten du går fram på her. Også er det så vanvittig lite interessant før du bagatellisere stort sett alt du har og komme med. Seriøsiteten av dine kommentarer er forsvunnet fullstendig. Hva så om KG er gravid igjen? Det er uansett ikke din sak eller verden. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. februar 2020 #1173 Del Skrevet 3. februar 2020 26 minutter siden, Uglesjel skrev: Spørsmålene dine i tråd en her eier ikke nok interesser pga måten du går fram på her. Også er det så vanvittig lite interessant før du bagatellisere stort sett alt du har og komme med. Seriøsiteten av dine kommentarer er forsvunnet fullstendig. Hva så om KG er gravid igjen? Det er uansett ikke din sak eller verden. Må du slutte å være så frekk. Her er mange med ULIKE meninger,nysgjerrighet og synspunkt, er langt i fra aleine om det. Er vel to andre som også lurte på om hun var gravid, da det så slik ut i kjolen hun brukte på vixen,men det kan være feil. Der vet kun hun.Hvem er du til å i rettesette alle og enhver i alle tråder? Kanskje gå i seg selv, før man setter på plass andre . Det er vel like mye min sak som din sak til å kommentere og ytre dine meninger i tjukt og tynt. Kanskje på tide å skaffe seg et liv selv, utenom kvinneguiden!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 3. februar 2020 #1174 Del Skrevet 3. februar 2020 Jeg linket altså litt lenger opp i tråden at hun selv sier at hun kun har videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 4. februar 2020 #1175 Del Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, spaniasol skrev: Jeg linket altså litt lenger opp i tråden at hun selv sier at hun kun har videregående. Takk for linken,har lest det (For)svarte det andre anklaga en for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #1176 Del Skrevet 4. februar 2020 Da skriver lokalavisen min at KG med familie flytter til Drammen. De kommer nok til å live opp fint i bybildet tenker jeg 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx123 Skrevet 4. februar 2020 #1177 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Da skriver lokalavisen min at KG med familie flytter til Drammen. De kommer nok til å live opp fint i bybildet tenker jeg 😁 Skulle ønske de flyttet til Stavanger, her jeg bor, trenger flere folk som Kristin 🎉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2020 #1178 Del Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, Castor Troy skrev: Da skriver lokalavisen min at KG med familie flytter til Drammen. De kommer nok til å live opp fint i bybildet tenker jeg 😁 Kanskje det vil inspirere flere kjente fjes til å flytte ut av oslo😆 1 time siden, xxx123 skrev: Skulle ønske de flyttet til Stavanger, her jeg bor, trenger flere folk som Kristin 🎉 Tror nok at det ligger i kortene at dem har planer om å hende opp Stavanger til slutt. Er bare Kristin som tar en liten omvei først😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2020 #1179 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 4 timer siden, Ice_83 skrev: Må du slutte å være så frekk. Her er mange med ULIKE meninger,nysgjerrighet og synspunkt, er langt i fra aleine om det. Er vel to andre som også lurte på om hun var gravid, da det så slik ut i kjolen hun brukte på vixen,men det kan være feil. Der vet kun hun.Hvem er du til å i rettesette alle og enhver i alle tråder? Kanskje gå i seg selv, før man setter på plass andre . Det er vel like mye min sak som din sak til å kommentere og ytre dine meninger i tjukt og tynt. Kanskje på tide å skaffe seg et liv selv, utenom kvinneguiden!!!! If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck! Du feilet så si alt du kom med. Så jeg returnere ordene dine tilbake for de gjør ikke noe nyttig hos meg når du gang på gang bagatellisere motargumenter som kommer din vei om KG. Graviditeten til KG angår ingen enn kun henne og samboeren. Ikke har verken hun eller andre kjendiser meldeplikt til å fortelle om det. Meningene dine om KG er mer aggressive å påståelig enn man kan knytte dem opp til fakta med link. Link er desto mer viktigere om man vil framheve det som blir sagt slik at man blir tatt seriøst i en tråd sånn som dette. Selv så linker jeg ypperlig til når jeg ser at det trengs, slik at det ikke skaper unødvendig krigs stemming på meninger som blir lagt ut her. Finn heller ut hvilken diskusjon stil du vil kjøre enn å bare sitte i hjørnet å løpe fram når det passer deg. Det blir så mye enklere og kommuniserer å ha forståelse for hverandres meninger og synspunkter om en felles tema. That's it!! Endret 4. februar 2020 av Uglesjel 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2020 #1180 Del Skrevet 4. februar 2020 Når det gjelder dette med såkalte "slu taktikk" og "skjule" en graviditet helt til 7 mnd. Så tenker jeg at det er helt logisk at KG ikke gikk ut med det. Alså, hun og Dennis hadde valgt et barnefri tilværelse men så ville naturen det noe annet for dem. Da kan jeg tenker meg at det kom som litt av en sjokk å muligvis forvirrende følelser. Siterer fra bloggen: 《 var skråsikker på at jeg ville ta abort, og hvor abort i neste øyeblikk – da resultatet var klart – ikke lenger var et alternativ. Jeg var jo i sjokk! Både over å ha funnet ut at jeg var gravid, men også i sjokk over at jeg ikke ville fjerne det》 https://www.kristingjelsvik.no/tvillinger-komplisert-svangerskap-og-manglende-lykkerus/ Siterer fra bloggen: 《 Vi hadde jo også et behov for å holde dette for oss selv så lenge som mulig, for å la det hele synke inn. Det tok lang tid før jeg i det hele tatt klarte å akseptere at jeg var gravid, og da var det helt nødvendig å holde dette hemmelig》 flere svar finnet man innpå her: https://www.kristingjelsvik.no/svar-pa-sporsmal-graviditeten/ Når det gjelder det å skjule en graviditet så kan vi alle si oss enig at gullpokalen 🏆 går til Kylie Jenner som skjulte magen i 9 mnd før nyheten sprakk med bevis på at hun hadde vært gravid og født ei datter i "skjult". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå