Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irja skrev (9 minutter siden):

4-5 uker uten sønnen? 😮 Hvorfor? 

Fordi "meg, meg, meg, meg, meg og litt mer meg, meg, meg, meg og til slutt meg".

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Fordi "meg, meg, meg, meg, meg og litt mer meg, meg, meg, meg og til slutt meg".

Nei slutt , var på ferie med besteforeldre i USA i nesten 3 uker ,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (Akkurat nå):

Og etter det hadde vi som foreldre nærmest kranglet høyt om å få barnet hjem igjen til oss..

Men ikke Kristin. Kristin slenger på ei uke eller to for sikkerhetsskyld.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Kan ikke tenke meg å være borte fra 7 åringen min mer enn 4-5 dager.. forskjell på folk. Og sett at jeg hadde hatt lyst på 4-5 uker uten barna mine, så hadde jeg jo aldri gjort det! Man har da et ansvar. Sjokkerende faktisk.

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (7 timer siden):

Jeg tror nesten du er forelsket i KG og vil gå igjennom skjærsilden for henne

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-5 uker uten sønnen og nå drar hun til London alene. Stakkars gutt. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig litt på hva er den perfekte influenser? Som ikke blir gransket og påpekt feil for hver minste lille ting man sier eller gjør.. jeg bare lurer, egentlig. Leser bare trådene uten å kommentere oftest, men virker som verden går under om man gir ungen sin en sjokoladebit på en tirsdag. Så sitter vi der og peker, mest sannsynlig kaster stein i glasshus fordi vi gjør ting selv innenfor husets 4 vegger, andre garantert hadde kommentert. Forskjellen er at det vises ikke, ropes ikke høyt om,  osv.. bare nysgjerrig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatrepia skrev (24 minutter siden):

Lurer egentlig litt på hva er den perfekte influenser? Som ikke blir gransket og påpekt feil for hver minste lille ting man sier eller gjør.. jeg bare lurer, egentlig. Leser bare trådene uten å kommentere oftest, men virker som verden går under om man gir ungen sin en sjokoladebit på en tirsdag. Så sitter vi der og peker, mest sannsynlig kaster stein i glasshus fordi vi gjør ting selv innenfor husets 4 vegger, andre garantert hadde kommentert. Forskjellen er at det vises ikke, ropes ikke høyt om,  osv.. bare nysgjerrig..

For det første er ikke dette snakk om å gi barnet en sjokolade på en tirsdag.

For det andre eksponerer ikke jeg barna våre til flere tusen ukjente.

Det er en ganske stor forskjell der.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatrepia skrev (1 time siden):

Det er eksponeringen av barna som er problematisk. Utleveringen av det som skulle vært deres private sfære. At de lever i et evig sponset reality-show, der alt de gjør skal generere klikk, likes, "hets og hat". At de blir sentrum for diskusjoner om hva de feks har i matpakken, eller hvor mye de er sammen med mor eller far. Jeg tror mange influensere sliter med et enormt forbruk der de lider av shoppingavhengighet, rett og slett, som de hele tiden må tjene inn. Så tenker de vel at de må bare holde på litt til, for å komme ajour, overbeviser seg selv om at det er det beste også for familien, at det vil redde huset, betale ned lånet,  da har de råd til ferie osv. Plutselig har det gått 10 år, og de lever ennå i et mentalt belastende og stressende reality-show.
"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet."

Vil legge til at jeg tror mange av dem også er avhengige av bekreftelsen og oppmerksomheten følgerne og media gir dem. Ikke  bare økonomisk, men også psykisk.

Endret av Doris Becker
  • Liker 8
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (19 timer siden):

Og så rett til far etterpå😀

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (10 timer siden):

4-5 uker uten sønnen og nå drar hun til London alene. Stakkars gutt. 

Med unnskyldningen om at pappa tid vil hun aldri ta fra han.. Synes også det er litt spesielt at de som nettopp har blitt samboere ofte drar på alene ferier hit og dit. Som nyetablerte par er den første tiden viktig bygge noe sammen, men de lever jo som sagt før mer i et kollektiv av økonomiske grunner😅 Ikke akkurat definisjonen på livets mann og livets forhold det i de fleste andres øyne😅 Synes eksen Dennis er et godt eksempel på motsatt. Der ser du varme,ekte kjærlighet mellom 2 mennesker,  og et par som prioterer mye tid sammen med barnet samt bare har det koselig med familien hjemme og i nærmiljøet 🤗 Ikke akkurat sånn hos Kristin.

Endret av M.H85
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (12 timer siden):

Hun er det. Hun har dyrket henne i åresvis, hennes største fan 🥰

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Endret av Sansa20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (13 timer siden):

Herlighet, så idiotisk å skriv

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt hinsides all fornuft at KG sitter og velter av seg med økonomiråd på Snapchat, når ho selv har prestert å impulskjøpe sin forrige bolig, og så finansiere boligkjøpet med forbrukslån!

Eller "spesialbank" som KG kaller det.. 🙄

• Liker 22
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
M.H85 skrev (11 timer siden):

Med unnskyldningen om at pappa tid vil hun aldri ta fra han.. Synes også det er litt spesielt at de som nettopp har blitt samboere ofte drar på alene ferier hit og dit. Som nyetablerte par er den første tiden viktig bygge noe sammen, men de lever jo som sagt før mer i et kollektiv av økonomiske grunner😅 Ikke akkurat definisjonen på livets mann og livets forhold det i de fleste andres øyne😅 Synes eksen Dennis er et godt eksempel på motsatt. Der ser du varme,ekte kjærlighet mellom 2 mennesker,  og et par som prioterer mye tid sammen med barnet samt bare har det koselig med familien hjemme og i nærmiljøet 🤗 Ikke akkurat sånn hos Kristin.

Enig. Jeg har ikke sånn super mye til overs for Dennis, og det fremstår for meg som han har gjort mange dårlige valg. Men akkurat nå fremstår han som en person som forandrer seg til det bedre. Jeg så at han hadde fått seg en jobb innen helse - som han ikke utleverer eller deler mange detaljer om - og han og kjæresten virker som å prioritere tid med sønnen. Han snakker aldri om alenetid- selv om jeg ikke tviler på at han setter pris på det,  så holder han i hvert fall det for seg selv. 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (7 minutter siden):

Enig. Jeg har ikke sånn super mye til overs for Dennis, og det fremstår for meg som han har gjort mange dårlige valg. Men akkurat nå fremstår han som en person som forandrer seg til det bedre. Jeg så at han hadde fått seg en jobb innen helse - som han ikke utleverer eller deler mange detaljer om - og han og kjæresten virker som å prioritere tid med sønnen. Han snakker aldri om alenetid- selv om jeg ikke tviler på at han setter pris på det,  så holder han i hvert fall det for seg selv. 

Og seriøst skal hun reise i morgen alene til London??

Her er barnet 3 uker i strekk hos besteforeldre,  så rett til Dennis forrige helg, så skal hun ha fri denne uken og i helga fra kidden igjen?? Altså det er drøyt..... ca 5 helger og uker uten sønnen. Hvordan er det mulig? En liten 6 åring. 

Det er bare å bøye seg I støvet for Dennis. Her betyr alenetid lite for han,virker som han gladelig har sønnen ca 100% mer og mer. Herregud det blir jo bare verre og verre med Kristin.... hun har jo knapt barnet. Hvilken mor velger være sånn 5 helger og ca 5 uker uten barnet sitt? Og dette er ikke sommer samvær en gang.... 😱😱 Altså hun dokumenterer jo dette på snap selv?! Først 3 uker hos besteforeldre.  Når han endelig kommer hjem så sender Kristin barnet nesten rett til Dennis , og han var hos far forrige helg ( hun dro jo på kostyme fest! ), så sender hun allerede kidden IGJEN i dag til far igjen.  og er klar for sin 5 helg og uke uten sønnen og dra til London.  Dette er faktisk  høyst unormalt. 

Endret av M.H85
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn leie av hus/hytte som er booket for påsken....hele familien, eller bare hun&han som skal dit tro? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (8 minutter siden):

Enn leie av hus/hytte som er booket for påsken....hele familien, eller bare hun&han som skal dit tro? 

Hvem vet😅 Kristin orker visst ikke være rundt barn hun... Er bare super spesielt når du liksom bor med mange barn og mann. Hun ser jo knapt sin sønn,virker som Dennis har barnet ca 100% for tiden. Hun skjuler det med at han trenger "pappa tid" ,men da lurer jeg på...hva med mamma tid?! Hvem sender barna 3 uker bort med bestemor,for å så ha fri de 2 neste langhelgene også. Har jeg aldri hørt om, jo forresten men da har mor vært psykisk syk , ikke frisk, rus avhengig  osv.... Kristin er jo ingen av delene,bare lever som hun er barnløs

Endret av M.H85
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...