M.H85 Skrevet 9. april 2025 #10341 Skrevet 9. april 2025 (endret) Stargaze skrev (10 timer siden): 4-5 uker uten sønnen og nå drar hun til London alene. Stakkars gutt. Med unnskyldningen om at pappa tid vil hun aldri ta fra han.. Synes også det er litt spesielt at de som nettopp har blitt samboere ofte drar på alene ferier hit og dit. Som nyetablerte par er den første tiden viktig bygge noe sammen, men de lever jo som sagt før mer i et kollektiv av økonomiske grunner😅 Ikke akkurat definisjonen på livets mann og livets forhold det i de fleste andres øyne😅 Synes eksen Dennis er et godt eksempel på motsatt. Der ser du varme,ekte kjærlighet mellom 2 mennesker, og et par som prioterer mye tid sammen med barnet samt bare har det koselig med familien hjemme og i nærmiljøet 🤗 Ikke akkurat sånn hos Kristin. Endret 9. april 2025 av M.H85 15 2
M.H85 Skrevet 9. april 2025 #10342 Skrevet 9. april 2025 Skrottefar skrev (12 timer siden): Jeg tror nesten du er forelsket i KG og vil gå igjennom skjærsilden for henne Hun er det. Hun har dyrket henne i åresvis, hennes største fan 🥰 10 3
Sansa20 Skrevet 9. april 2025 #10343 Skrevet 9. april 2025 (endret) Herlighet 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Endret 9. april 2025 av Sansa20 1
Sansa20 Skrevet 9. april 2025 #10344 Skrevet 9. april 2025 Skrottefar skrev (13 timer siden): Jeg tror nesten du er forelsket i KG og vil gå igjennom skjærsilden for henne Herlighet, så idiotisk å skriv 1
Stjertmeis Skrevet 9. april 2025 #10345 Skrevet 9. april 2025 Det er helt hinsides all fornuft at KG sitter og velter av seg med økonomiråd på Snapchat, når ho selv har prestert å impulskjøpe sin forrige bolig, og så finansiere boligkjøpet med forbrukslån! Eller "spesialbank" som KG kaller det.. 🙄 22 10
Prelunia Skrevet 9. april 2025 #10346 Skrevet 9. april 2025 M.H85 skrev (11 timer siden): Med unnskyldningen om at pappa tid vil hun aldri ta fra han.. Synes også det er litt spesielt at de som nettopp har blitt samboere ofte drar på alene ferier hit og dit. Som nyetablerte par er den første tiden viktig bygge noe sammen, men de lever jo som sagt før mer i et kollektiv av økonomiske grunner😅 Ikke akkurat definisjonen på livets mann og livets forhold det i de fleste andres øyne😅 Synes eksen Dennis er et godt eksempel på motsatt. Der ser du varme,ekte kjærlighet mellom 2 mennesker, og et par som prioterer mye tid sammen med barnet samt bare har det koselig med familien hjemme og i nærmiljøet 🤗 Ikke akkurat sånn hos Kristin. Enig. Jeg har ikke sånn super mye til overs for Dennis, og det fremstår for meg som han har gjort mange dårlige valg. Men akkurat nå fremstår han som en person som forandrer seg til det bedre. Jeg så at han hadde fått seg en jobb innen helse - som han ikke utleverer eller deler mange detaljer om - og han og kjæresten virker som å prioritere tid med sønnen. Han snakker aldri om alenetid- selv om jeg ikke tviler på at han setter pris på det, så holder han i hvert fall det for seg selv. 19 1 5
M.H85 Skrevet 9. april 2025 #10347 Skrevet 9. april 2025 (endret) Prelunia skrev (7 minutter siden): Enig. Jeg har ikke sånn super mye til overs for Dennis, og det fremstår for meg som han har gjort mange dårlige valg. Men akkurat nå fremstår han som en person som forandrer seg til det bedre. Jeg så at han hadde fått seg en jobb innen helse - som han ikke utleverer eller deler mange detaljer om - og han og kjæresten virker som å prioritere tid med sønnen. Han snakker aldri om alenetid- selv om jeg ikke tviler på at han setter pris på det, så holder han i hvert fall det for seg selv. Og seriøst skal hun reise i morgen alene til London?? Her er barnet 3 uker i strekk hos besteforeldre, så rett til Dennis forrige helg, så skal hun ha fri denne uken og i helga fra kidden igjen?? Altså det er drøyt..... ca 5 helger og uker uten sønnen. Hvordan er det mulig? En liten 6 åring. Det er bare å bøye seg I støvet for Dennis. Her betyr alenetid lite for han,virker som han gladelig har sønnen ca 100% mer og mer. Herregud det blir jo bare verre og verre med Kristin.... hun har jo knapt barnet. Hvilken mor velger være sånn 5 helger og ca 5 uker uten barnet sitt? Og dette er ikke sommer samvær en gang.... 😱😱 Altså hun dokumenterer jo dette på snap selv?! Først 3 uker hos besteforeldre. Når han endelig kommer hjem så sender Kristin barnet nesten rett til Dennis , og han var hos far forrige helg ( hun dro jo på kostyme fest! ), så sender hun allerede kidden IGJEN i dag til far igjen. og er klar for sin 5 helg og uke uten sønnen og dra til London. Dette er faktisk høyst unormalt. Endret 9. april 2025 av M.H85 27 1 2
Full kontroll Skrevet 9. april 2025 #10348 Skrevet 9. april 2025 Enn leie av hus/hytte som er booket for påsken....hele familien, eller bare hun&han som skal dit tro? 1
M.H85 Skrevet 9. april 2025 #10349 Skrevet 9. april 2025 (endret) Full kontroll skrev (8 minutter siden): Enn leie av hus/hytte som er booket for påsken....hele familien, eller bare hun&han som skal dit tro? Hvem vet😅 Kristin orker visst ikke være rundt barn hun... Er bare super spesielt når du liksom bor med mange barn og mann. Hun ser jo knapt sin sønn,virker som Dennis har barnet ca 100% for tiden. Hun skjuler det med at han trenger "pappa tid" ,men da lurer jeg på...hva med mamma tid?! Hvem sender barna 3 uker bort med bestemor,for å så ha fri de 2 neste langhelgene også. Har jeg aldri hørt om, jo forresten men da har mor vært psykisk syk , ikke frisk, rus avhengig osv.... Kristin er jo ingen av delene,bare lever som hun er barnløs Endret 9. april 2025 av M.H85 18 1
Jobbermedbarn Skrevet 9. april 2025 #10350 Skrevet 9. april 2025 Jeg synes KG gjør noen merkelige valg som mor, reagerte også på det den første sommeren med ny kjæreste. Jeg kan bare gjenta at hun har forandret seg veldig etter skilsmissen, i alle fall fremstiller hun seg helt annerledes, med mange andre verdier. For meg er det noe som ikke stemmer, men følger henne ikke lenger så får ikke med meg alt. 24
Bjerka Skrevet 9. april 2025 #10351 Skrevet 9. april 2025 Fikse på brynene, lage mat, pakke til interiør-event, være med på event, hjem og pakke til Londontur, shine kjøkkenet og opp igjen om tre, fire timer for å reise... og hele tida konstant på snap... puh 😂 Det er litt av et tempo hun holder. 11
Doris Becker Skrevet 10. april 2025 #10352 Skrevet 10. april 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 32 8
Full kontroll Skrevet 10. april 2025 #10353 Skrevet 10. april 2025 Doris Becker skrev (5 minutter siden): Jeg tror vi snart vil få tragiske utfall i denne industrien, der influensere som dette virkelig vil møte veggen. Ikke som når de tar med kamerateam til psykologen, eller sender stories gråtende over "hat og hets", men virkelig kollaps, der de blir nødt til å legge telefonen ned. De har en jobb som driver rovdrift på seg selv, og de vet kke lenger hvem de er offline. Jeg synes det har forandret seg til noe veldig desperat for mange av dem siste to årene. De utleverer mer og mer intime detaljer, og gråter om kapp, for i neste øyeblikk selge varer og tjenester. Der "oppsummerer" du godt det også jeg har tenkt siste døgnet 😕 12 1
Bjerka Skrevet 10. april 2025 #10354 Skrevet 10. april 2025 Doris Becker skrev (1 time siden): Jeg tror vi snart vil få tragiske utfall i denne industrien, der influensere som dette virkelig vil møte veggen. Ikke som når de tar med kamerateam til psykologen, eller sender stories gråtende over "hat og hets", men virkelig kollaps, der de blir nødt til å legge telefonen ned. De har en jobb som driver rovdrift på seg selv, og de vet kke lenger hvem de er offline. Jeg synes det har forandret seg til noe veldig desperat for mange av dem siste to årene. De utleverer mer og mer intime detaljer, og gråter om kapp, for i neste øyeblikk selge varer og tjenester. Så sant! 🎯 Noen av dem vil sikkert også innse at de har mistet masse tid med barna sine mens de var små, og at barna plutselig er store og at årene rant vekk. 16 1 2
Doris Becker Skrevet 10. april 2025 #10355 Skrevet 10. april 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 11 4
Moongirl Skrevet 10. april 2025 #10356 Skrevet 10. april 2025 Prelunia skrev (16 timer siden): Enig. Jeg har ikke sånn super mye til overs for Dennis, og det fremstår for meg som han har gjort mange dårlige valg. Men akkurat nå fremstår han som en person som forandrer seg til det bedre. Jeg så at han hadde fått seg en jobb innen helse - som han ikke utleverer eller deler mange detaljer om - og han og kjæresten virker som å prioritere tid med sønnen. Han snakker aldri om alenetid- selv om jeg ikke tviler på at han setter pris på det, så holder han i hvert fall det for seg selv. Jeg og er imponert over han! Han har jaggu slitt før med dårlige valg som resulterte i dårlig helse m.m. Nå har han fått hjelp og tatt tak i livet sitt! All honnør! Han har fått en jobb innen helse hvor han jobber mye = god lønn, kunstner på si som også gir penger, er i et sunt samboerskap og de begge prioriterer sønnen til Dennis! Oppriktig flott å se! De valgte også å flytte til Bærum pga.sønnen og det er neppe et billig valg,.noe som viser engasjement og hvor viktig sønnen er for han. Så han får absolutt ros for å ha endret ting til det mye bedre! Nå har han sønnen mer enn K og når man ser hennes liv og prioriteringer, så er det naturlig hvis sønnen bor mest hos han videre Der vil han få mest stabilitet og kjærlighet. Unger elsker rutiner ! 23 12
Sansa20 Skrevet 10. april 2025 #10357 Skrevet 10. april 2025 M.H85 skrev (På 9.4.2025 den 9.59): Hun er det. Hun har dyrket henne i åresvis, hennes største fan 🥰 Herlighet , 🤦♀️🤦♀️ Så idiotisk
Skrottefar Skrevet 10. april 2025 #10358 Skrevet 10. april 2025 Sansa20 skrev (6 timer siden): Herlighet , 🤦♀️🤦♀️ Så idiotisk Like idiotisk som å ikke være kritisk til noen ting som helst som KG holder på med, snakk om å ha skylapper lange som et vondt år, tunnelsyn Deluxe 10 1 8
M.H85 Skrevet 11. april 2025 #10359 Skrevet 11. april 2025 Skrottefar skrev (10 timer siden): Like idiotisk som å ikke være kritisk til noen ting som helst som KG holder på med, snakk om å ha skylapper lange som et vondt år, tunnelsyn Deluxe Den ser hun ikke selv.😅 Hun har gjennom hele denne tråden bare forsvart alt K gjør som om det er et nært familiemedlem. Da er du en stor fan mener jeg, nesten litt dyrkelse😅 12
M.H85 Skrevet 11. april 2025 #10360 Skrevet 11. april 2025 Moongirl skrev (18 timer siden): Jeg og er imponert over han! Han har jaggu slitt før med dårlige valg som resulterte i dårlig helse m.m. Nå har han fått hjelp og tatt tak i livet sitt! All honnør! Han har fått en jobb innen helse hvor han jobber mye = god lønn, kunstner på si som også gir penger, er i et sunt samboerskap og de begge prioriterer sønnen til Dennis! Oppriktig flott å se! De valgte også å flytte til Bærum pga.sønnen og det er neppe et billig valg,.noe som viser engasjement og hvor viktig sønnen er for han. Så han får absolutt ros for å ha endret ting til det mye bedre! Nå har han sønnen mer enn K og når man ser hennes liv og prioriteringer, så er det naturlig hvis sønnen bor mest hos han videre Der vil han få mest stabilitet og kjærlighet. Unger elsker rutiner ! Helt enig. En utrolig tilstedeværende og "ja" pappa. Har også en søt samboer som er en fantastisk stemor. Kanskje gode grunner til at Dennis har sønnen mer enn Kristin. Det plager jo ikke Kristin heller,hun er nok bare glad for mye egentid. Det ser man jo. Hvordan hennes ungkars liv vil gå når du valgte mann og masse barn å bo med får tiden vise....., det er som sagt den rareste storfamilien jeg har sett, kollektiv .... alle gjør sitt familie. Høres slitsomt ut for alle. Nå er det vel 6 helga uten sønnen,nå er det London.... Så får vi se da i påsken om hun skal på hyttetur med hele storfamilien eller om de deler seg igjen slik at hun rekker litt afterski også.. Hun legger jo ut alt så det vil man jo få med seg .. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå