Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (19 minutter siden):

Du er sikkert en følger som følger henne KUN for og spre negative kommentarer her på tråden. Følger henne kun for og la deg irritere og ha noe og kritisere. 

Kristin spiller IkKKE på venninnefølelsen til følgerne! 

jeg er 100 % enig med kritikken mot Sophie Elise. Det var på sin plass så dårlig forbilde hun var og er. 

Det du og andre KG-kritikere/hatere gjør er rein hersketeknikk og rakke ned på oss som liker Kristn som influencer. 

Her skal VI bo. VI flytter inn neste ikke. Daddelsquad. Nå skal VI åpne posten. Nå skal jeg lage spilleliste til OSS. Hun spiller ikke på venninnefølelsen hun, neida. Er det en vits?

• Liker 31
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
Wald86 skrev (6 minutter siden):

Dette er et poeng som politikere og andre med makt til å endre regelverk må sette seg bedre inn i, og få en realitetssjekk. . Bransjen kan, ved hjelp av algoritmer og  digitale verktøy der det samles opplysninger om deg på alle nettsteder, spisse seg inn på en helt eksakt målgruppe. Gjelsvik er en del av denne industrien nå. Hun trenger penger. Og hun er representert av et byrå og sponsorer. De krever høye tall. Hvis ikke dropper de henne.
Og som influencer er hun også i faresonen for å falle for egne grep, sosiale medier er ekstremt avhengighetsdannende. Høna eller egget kan fort bli en diskusjon her. Men til syvende og sist er det hun som sitter med ansvaret for det som postes på egne markedskanaler. 

Slik er det på blogg.no også. Det er bloggerne som blogger der inne som har fulle ansvar for innhold de skriver og kommentarer de godkjenner. Det er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving
Sansa20 skrev (2 timer siden):

Å kalle noen et troll,  grunnet andre synspunkter enn deg selv er lavmål. 

Sansa20 skrev (2 timer siden):

Absolutt enig 100%

Du synes ikke det er litt selvmotsigende å først kritisere noen for å kalle noen troll, for deretter å si deg 100% enig med en kommentar som kaller motdebattanter troll? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Her skal VI bo. VI flytter inn neste ikke. Daddelsquad. Nå skal VI åpne posten. Nå skal jeg lage spilleliste til OSS. Hun spiller ikke på venninnefølelsen hun, neida. Er det en vits?

Nei! Hun lager innhold til følgere som fritt velger om de vil følge henne eller la være.
Det handler IKKE om venninnefølelse! Hun er en influencer og IKKE en venninne.

Venninne er hun med de som kjenner henne personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (9 timer siden):

Når ble hun beskylde for det?

Det er sikkert lenge siden, men hun ble beskyldt for å drikke for mye. Vin til lunsj og slikt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (6 minutter siden):

Nei! Hun lager innhold til følgere som fritt velger om de vil følge henne eller la være.
Det handler IKKE om venninnefølelse! Hun er en influencer og IKKE en venninne.

Venninne er hun med de som kjenner henne personlig. 

Du skal få tro det. Er nok av naive mennesker som går i fella. Se på Raadsquad og Daddelsquad. Ikke alle som ser det.

Hun vet hun ikke er venninne med de, hun skaper en illusjon som hun tjener rått på.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral-80 skrev (1 time siden):

@Sansa20 @Heartgirl Kan du slutte diskutere med deg selv? Man trenger ikke ha fulgt mye med for å skjønne greia her. 

Oppfordrer igjen andre brukere til la være gå «i fella» med å svare denne personen. 

Side opp og ned med saklige, gode og informative innlegg i tråden her. Ikke la de forsvinne i dette surret brukeren over prøver på. 

Enig. I tillegg jobbes det hardt med å få tråden stengt, så det er viktig å la være å bite på.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Harnoejegvilsi skrev (25 minutter siden):

Om du har fulgt med på denne tråden har du muligens sett at jeg har forsvart Kristin også. Jeg sprer ikke negativ omtale av mennesket Kristin. Jeg stiller meg kritisk til salgsvaren Kristin deler av innhold til følgerne sine. Jeg ser ikke at du kommer med annet enn gjentagelser når det kommer til det som debatteres. Også virker det litt barnslig å kalle enhver kritikk for det samme som hat. Jeg hater heldigvis ingen i dette livet. 

Det samme gjør jo dere som påstår og diskutere salgsvaren Kristin også. Dere kommer også med gjentakelser og beskyldninger. 

Når noen av kritikerne til Kristin beskylder Kristin for og være alkoholiker synes jeg det er stygt og på kanten til grov beskyldning og det reagere jeg på. 

Jeg reagerer også på når noen av Kristin sine kritiker mener følgerne hennes blir påvirket til og drikke alkohol noe som også jeg synes er meget på kanten til krenkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Xmasclovn skrev (5 minutter siden):

Enig. I tillegg jobbes det hardt med å få tråden stengt, så det er viktig å la være å bite på.

Typisk med slike grunnløse beskyldninger om at noen er samme person hvis man støtter Kristin. 

Støtte til Kristin godtas ikke av en del ivrige KG-kritikere og hatere. Tydelig noen føler seg truffet!

Tråden er et diskusjonsforum for alle også for vi som liker Kristin som influencer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Typisk med slike grunnløse beskyldninger om at noen er samme person hvis man støtter Kristin. 

Støtte til Kristin godtas ikke av en del ivrige KG-kritikere og hatere. Tydelig noen føler seg truffet!

Tråden er et diskusjonsforum for alle også for vi som liker Kristin som influencer!

Ikke har jeg beskyldt deg for å være «samme person» og ikke har jeg henvendt meg til deg. Now move on.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til @Wald86 @Felis og @NordreSving som igjen og igjen prøver å forklare hva dette handler om. 

Og slutt, bare slutt, og kalle dette mobbing. Da er man med på å utvanne mobbebegrepet som rammer spesielt barn og unge så hardt, er virkelig en skam å være med på den utvanningen. Fysj! 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

Takk til @Wald86 @Felis og @NordreSving som igjen og igjen prøver å forklare hva dette handler om. 

Og slutt, bare slutt, og kalle dette mobbing. Da er man med på å utvanne mobbebegrepet som rammer spesielt barn og unge så hardt, er virkelig en skam å være med på den utvanningen. Fysj! 

Det er ikke alle som et enige med deres synspunkt hva det handler om og mener det er de som tar feil. 

Jo det er mye mobbing og ryktespredning av Kristin her på denne tråden og er ikke kroppsshaming om en er overvektig eller tynn mobbing vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Det er ikke alle som et enige med deres synspunkt hva det handler om og mener det er de som tar feil. 

Jo det er mye mobbing og ryktespredning av Kristin her på denne tråden og er ikke kroppsshaming om en er overvektig eller tynn mobbing vet ikke jeg. 

Så da mener du at Kristin tidligere var en mobber? For det som skrives her er akkurat det samme hun selv kritiserte sine kollegaer for før. Jeg mener ikke hun var en mobber, men det mener tydeligvis du… 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

Så da mener du at Kristin tidligere var en mobber? For det som skrives her er akkurat det samme hun selv kritiserte sine kollegaer for før. Jeg mener ikke hun var en mobber, men det mener tydeligvis du… 

Nei Kristin har aldri vært en mobber.

Kritikken hun gav til Sophie Elise var på sin plass! Det var ikke mobbing og Kristin kan IKKE sammenliknes med Sophie Elise og andre rosa influencere som har ødelagt seg med utallige plastisk kirurgiske operasjoner for et meget ungt publikum! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Nei Kristin har aldri vært en mobber.

Kritikken hun gav til Sophie Elise var på sin plass! Det var ikke mobbing og Kristin kan IKKE sammenliknes med Sophie Elise og andre rosa influencere som har ødelagt seg med utallige plastisk kirurgiske operasjoner for et meget ungt publikum! 

Ja, kritikken til SE og mange andre fra Kristin, var berettiget, akkurat like berettiget som kritikken mot Kristin er nå og i denne tråden. 
Det er kritikk og har ingenting med mobbing å gjøre. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det samme gjør jo dere som påstår og diskutere salgsvaren Kristin også. Dere kommer også med gjentakelser og beskyldninger. 

Når noen av kritikerne til Kristin beskylder Kristin for og være alkoholiker synes jeg det er stygt og på kanten til grov beskyldning og det reagere jeg på. 

Jeg reagerer også på når noen av Kristin sine kritiker mener følgerne hennes blir påvirket til og drikke alkohol noe som også jeg synes er meget på kanten til krenkende. 

Et lite eksempel ang påvirkning; Kristin har nå skrevet bok om rydding. Nå kan man rydde med Kristin. De første som kjøper boka får en personlig hilsen i samme bok.

Samtidig som hun snakker om boka, snakker hun om «oss her inne». Altså de som følger henne. Samtidig deler hun linken til hvor man kan kjøpe boka, ferdig signert. Og det er fortsatt «oss her inne» hun snakker om. Samme kveld deler hun meldinger hun har fått fra følgere som kjøpte boka i det sekundet hun delte nyheten.

Hun spiller bevisst på et «oss her inne» På den ene siden er hun en kynisk selger som prakker vås på følgerne sine, i det neste øyeblikket henvender hun seg til de samme følgerne som kan åpne post sammen med Kristin og som sliter med både angst og økonomi. Dette er å gi med den ene hånden og forsyne seg grovt og kynisk med den andre. 

Jeg tror Kristin på ett eller annet sted må svare for seg i forhold til den drastiske OG kyniske måten hun henvender seg til følgerne sine.

I fjor høst da dette «glow up» kurset gikk ad dundas, hadde hun en «naken» og sårbar side, med bare tottelotter og en te kopp, da hun unnskyldte seg overfor de samme følgerne. Dette gjorde hun kun fordi kritikken hanglet.
Da var hun heller  ikke så aktiv på snap. Da influencerne ble gjort oppmerksom på hvor mye penger Snap genererer flyttet flere og flere over til snap. Kjære deg, tror du virkelig på at Kristin dokumenterer livet sitt dagen lang for at du er den nære venninna? Du er ikke venninna, du er grunnen til at hun tjener penger. 

Ryktespredning og hets er de færreste av oss tilhenger av. Saklig kritikk derimot….

Endret av Harnoejegvilsi
Rette skrivefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...