J.. Skrevet 17. januar 2019 #221 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, DianaV skrev: Har ALLTID hatt så mye respekt for KG og holdningene hennes. Nå er alt dritt i dass. Hvis ungen hennes leser om de tidligere holdningene hennes blir dette SÅ feil. Ønsker ikke kg og dp lykke til med dette, de har sagt de ikke ønsker dette. Så FO. Ærlig talt..... 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 17. januar 2019 #222 Del Skrevet 17. januar 2019 Dette hadde eg aldri ventet. Kunne ærlig talt ikke se for meg de med barn, de var liksom det perfekte barnløse paret. Har nok gått på en smell, ang. sviktende prevensjon. Men, eg tror dette vil gå så bra så, når de bare kommer over foreldresjokket som nok er litt større hos de. Det blir nok en kul kid som kommer til å få være med på mye moro!😎 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 17. januar 2019 #223 Del Skrevet 17. januar 2019 Selv om hun i utgangspunktet ikke ønsket seg barn så er nok dette etterhvert blitt til et veldig ønsket barn, siden de bestemte seg for å beholde selv om hun var så bastant på forhånd. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 17. januar 2019 #224 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, Moongirl skrev: Dette hadde eg aldri ventet. Kunne ærlig talt ikke se for meg de med barn, de var liksom det perfekte barnløse paret. Har nok gått på en smell, ang. sviktende prevensjon. Men, eg tror dette vil gå så bra så, når de bare kommer over foreldresjokket som nok er litt større hos de. Det blir nok en kul kid som kommer til å få være med på mye moro!😎 Det blir et barn de begge to tilsynelatende ikke ønsket, skal man tro tidligere blogginnlegg. Lykke til lille hen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. januar 2019 #225 Del Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: Det blir et barn de begge to tilsynelatende ikke ønsket, skal man tro tidligere blogginnlegg. Lykke til lille hen! Ferdig med å surne til en veldig hyggelig nyhet snart? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Monky Skrevet 17. januar 2019 Populært innlegg #226 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) 19 minutter siden, DianaV skrev: Har ALLTID hatt så mye respekt for KG og holdningene hennes. Nå er alt dritt i dass. Hvis ungen hennes leser om de tidligere holdningene hennes blir dette SÅ feil. Ønsker ikke kg og dp lykke til med dette, de har sagt de ikke ønsker dette. Så FO. Du har seriøse problemer med sinnet ditt, virker deg som!🙈 Endret 17. januar 2019 av Monky 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 17. januar 2019 #227 Del Skrevet 17. januar 2019 For et sinne blant enkelte her? Nå tok vel KG aldri å steriliserte seg, så det var alltid en risiko for at hun kunne bli gravid så lenge hun hadde sex. Skjønner at dette er et meget ømt tema. Kanskje viktig å ikke ta et så bastant valg overilt (sterilisering), hvis man blir skuffa og vonbroten når forbildet ikke følger opp. Ellers enig i at det er hyklersk av henne å preache selvvalgt barnløshet, og kanskje påvirke veldig mange til et standpunkt, som hun selv ikke mente alvor med. Minner meg om George Clooney og Jessica Chastain, som har stått øverst på alle "childfree and happy celebrities"-lister i årevis. Vips så får de barn når de nærmer seg 50 likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 17. januar 2019 #228 Del Skrevet 17. januar 2019 http://www.kristingjelsvik.no/et-liv-uten-barn/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 17. januar 2019 #229 Del Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, Ninnn skrev: For et sinne blant enkelte her? Nå tok vel KG aldri å steriliserte seg, så det var alltid en risiko for at hun kunne bli gravid så lenge hun hadde sex. Skjønner at dette er et meget ømt tema. Kanskje viktig å ikke ta et så bastant valg overilt (sterilisering), hvis man blir skuffa og vonbroten når forbildet ikke følger opp. Ellers enig i at det er hyklersk av henne å preache selvvalgt barnløshet, og kanskje påvirke veldig mange til et standpunkt, som hun selv ikke mente alvor med. Minner meg om George Clooney og Jessica Chastain, som har stått øverst på alle "childfree and happy celebrities"-lister i årevis. Vips så får de barn når de nærmer seg 50 likevel. Et sånt valg regner jeg med at de fleste oppegående mennesker gjør på egenhånd, ikke etter hva forbilder og kjendiser gjør...😅 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 17. januar 2019 #230 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) 9 minutter siden, Monky skrev: Endret 17. januar 2019 av Monky Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. januar 2019 #231 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, DianaV skrev: http://www.kristingjelsvik.no/et-liv-uten-barn/ Ok. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lunalee Skrevet 17. januar 2019 Populært innlegg #232 Del Skrevet 17. januar 2019 14 minutter siden, DianaV said: Det blir et barn de begge to tilsynelatende ikke ønsket, skal man tro tidligere blogginnlegg. Lykke til lille hen! Ok, ta det sure trynet ditt og stikk a. Synes det er superhyggelig! Ville ikke ha barn. Prevensjon sviktet. Kjente på følelsen. Tok et voksent valg. Og et elsket barn blir det! Heia! ❤️ 70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg clyde Skrevet 17. januar 2019 Populært innlegg #233 Del Skrevet 17. januar 2019 Har det rablet for meg, eller blir folk faktisk sure over at Kristin nå er gravid? Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal reagere på det forbannede tullsnakket til enkelte her.. 102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellenn Skrevet 17. januar 2019 Populært innlegg #234 Del Skrevet 17. januar 2019 Herregud for enkelte kommentarer her..skulle hun tatt abort for å fortsatt fronte kampen for de som ikke ønsker barn? Jeg synes det står respekt av å snu en ikke ønsket situasjon til noe positivt, og ta ansvar for for livet som spirer i magen ❤️ 49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 17. januar 2019 #235 Del Skrevet 17. januar 2019 7 minutter siden, DianaV skrev: http://www.kristingjelsvik.no/et-liv-uten-barn/ Livet blir ikke alltid som man tror....det var deres mening den gang...men, så skjer det ting....dette barnet kommer til å bli elsket som bare det, av to foreldre som har et sterkt langvarig forhold!❣ 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 17. januar 2019 #236 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Det har blitt feil for flere her. Vi har en blogger som alltid har vært mot å få barn. Av mange grunner. Plutselig, når hun har blitt gravid, pga en feil eller noe lignende så skal hun bli mor. Hun som har prechet om barnløshet og hvor komfortabel hun er med det valget. Knips, så er hun gravid. Knips, så driter hun i hva hun har skrevet m frivillig barnløshet. Plutselig er hun gravid og da er alt hun har sagt tidligere bare tull. Rart at det bare er jeg som reagerer. Bare sjekk de gamle bogginnleggene hennes. Forstår ikke at jeg er den eneste som reagerer. Endret 17. januar 2019 av DianaV 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. januar 2019 #237 Del Skrevet 17. januar 2019 26 minutter siden, DianaV skrev: Det blir et barn de begge to tilsynelatende ikke ønsket, skal man tro tidligere blogginnlegg. Lykke til lille hen! De ønsket ikke barn, men DETTE barnet er ønsket! Ærlig talt! Hvis noen tar abort eller steriliseres seg fordi en blogger gjør det, så er det en seier for menneskeheten. Sånne folk burde ikke få barn. Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. januar 2019 #238 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) 5 minutter siden, DianaV skrev: Det har tablet for flere her. Vi har en blogger som alltid har vært mot å få barn. Av mange grunner. Plutselig, når hun hsr blitt gravid, pga en feil eller noe lignende så skal hun bli mor. Hun som har prechet om barnløshet og hvor komfortabel hun er med dey valget. Knips, så er hun gravid. Knops, så driyer hun i hva hun har skrevetom frivillig barnløshet. Plutselig er hun gravid og. Da er alt hun har sagt tidligere bare tull. Rart at det bare er jeg som reagerer. Bare sjekk de gamle. Blogginnleggene hennes. Selvfølgelig, et barn er verdt mer enn ord. Selvfølgelig driter hun i hva hun har sagt når følelsene fosser over henne når hun finner ut at hun er gravid! Skjerp deg. Lev ditt eget liv og bry deg mest om deg selv. Det gjør deg lykkeligere. Endret 17. januar 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindfulness Skrevet 17. januar 2019 #239 Del Skrevet 17. januar 2019 35 minutter siden, DianaV skrev: Har ALLTID hatt så mye respekt for KG og holdningene hennes. Nå er alt dritt i dass. Hvis ungen hennes leser om de tidligere holdningene hennes blir dette SÅ feil. Ønsker ikke kg og dp lykke til med dette, de har sagt de ikke ønsker dette. Så FO. Neivel. Tror ikke de kommer til å savne din manglende gratulasjon. Du får finne noen andre å ha respekt for da, som ikke er i faresonen for å gå på en smell eller to. Livet blir ikke alltid som man har planlagt, men det ser neimen meg ut som om de gleder seg til tross for at de ikke ønsket seg barn. Kognitiv fleksibilitet, vet du. God egenskap. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 17. januar 2019 #240 Del Skrevet 17. januar 2019 Det er deg det har rablet for, @DianaV Så du mener virkelig at hun burde tatt abort, for å stå for det hun skrev for en god stund tilbake? 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå