Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Scutum skrev (6 minutter siden):

Var ikke deg jeg siterte? I såfall har jeg trykket feil. 

Beklager. Min feil. Får skylde på varmen I sør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solietta skrev (3 timer siden):

Hva er full influenserstil? 

Tynn, tan og løsvipper. Og høy champagne føring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mio-lio said:

Hvorfor skulle hun få kritikk for å gratulere mannen sin med dagen ?  

Nå tenkte jeg ikke på at hun skulle få kritikk for det  men har sett mange kommentarer om influencere som gratulerer barna med dagen, dette får de kritikk for. KG får kritikk for å ikke legge ut offentlig hilsen til familiemedlem. Hvorfor skulle hun trenge å vise oss at hun gratulerer han med dagen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (54 minutter siden):

Men hvorfor i all verden skal folk sitte her og hakke løs på henne fordi hun eventuelt har barnet sitt hos sin familie. Har vi noe med det og gjøre .. om du mener at sønnen lider og har det vondt så meld henne til BV da.. 

aldri sakt at sønnen lider. Har det sikkert topp med faren og farmor han. Jeg stiller spm ved prioriteringene hennes.   Synes hun er veldig egoistisk for tiden, å på oppførselen hennes virker det som for meg at det er slutt.  Det er det jeg jag kommentert. Har aldri sakt at sønnen lider, at hun er en dårlig mor osv.  synes hun har merkelige prioriteringer for tiden vist hun å Dennis fortsatt er sammen. Er det slutt skjønner jeg oppførselen.  Jeg Ville dog brukt litt mer tid sammen med sønnen en det hun har gjort i det siste, men det er ikke det samme som å si at hun er en dårlig mor å at barnevernet burde dras inn. Herre gud. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (1 minutt siden):

Nå tenkte jeg ikke på at hun skulle få kritikk for det  men har sett mange kommentarer om influencere som gratulerer barna med dagen, dette får de kritikk for. KG får kritikk for å ikke legge ut offentlig hilsen til familiemedlem. Hvorfor skulle hun trenge å vise oss at hun gratulerer han med dagen?

Hun trenger absolutt ikke. Men det at hun ikke har gjort det styrker bruddryktene tenker jeg da.  I å med at han selv har delt alle hilsninger han har fått.  Det er summen av alle ting sammen som gjør at det virker som de ikke er sammen lengre. Ikke ene å alene en uteblitt hilsen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (13 minutter siden):

Hun trenger absolutt ikke. Men det at hun ikke har gjort det styrker bruddryktene tenker jeg da.  I å med at han selv har delt alle hilsninger han har fått.  Det er summen av alle ting sammen som gjør at det virker som de ikke er sammen lengre. Ikke ene å alene en uteblitt hilsen. 

Men vi har ikke noe med om det er slutt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Men vi har ikke noe med om det er slutt

Nei. Men når man er en offentlig person så vil folk være nysgjerrig.  Å det er lov. Akkurat som de har lov til å ikke dele.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Jeg tror du misforsto meg helt.. ja mye av det influence gjør er kritikkverdig.. men at hun lar andre se etter barnet er ikke en av de. Å hvordan kan folk vite at sønnen er hos bestemor hver dag siden mai? Kristin er en av få som skal ha ros for å ikke eksponere sønnen. Så ingen her vet når hun er med han eller ikke

Med det Kristin ikke deler når det gjelder sønnen, det deler farmoren. Så de som følger farmoren på blogg, Snap og andre steder har relativt god oversikt over når gutten er der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (5 minutter siden):

Med det Kristin ikke deler når det gjelder sønnen, det deler farmoren. Så de som følger farmoren på blogg, Snap og andre steder har relativt god oversikt over når gutten er der.

Jeg gidder ikke synke så dypt at jeg skal finne ut hvem bestemoren er for og se hvem sønnen er.. håper heller ikke det blir nevnt navn her.

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Jeg gidder ikke synke så dypt at jeg skal finne ut hvem bestemoren er for og se hvem sønnen er.. håper heller ikke det blir nevnt navn her.

De fleste som følger med på influenserne vet det uten å jobbe så veldig for å finne det ut. Hun er ganske stor på SoMe og kommer opp i feed flere steder uten at man noengang har søkt etter henne. Og derfor trenger man heller ikke å nevne navn her, fordi folk allerede vet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 minutter siden):

De fleste som følger med på influenserne vet det uten å jobbe så veldig for å finne det ut. Hun er ganske stor på SoMe og kommer opp i feed flere steder uten at man noengang har søkt etter henne. Og derfor trenger man heller ikke å nevne navn her, fordi folk allerede vet.

Ok. Jeg vet ikke og tenker ikke vite det heller

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (17 minutter siden):

Med det Kristin ikke deler når det gjelder sønnen, det deler farmoren. Så de som følger farmoren på blogg, Snap og andre steder har relativt god oversikt over når gutten er der.

Synes det er å synke lavt når en på død og liv må finne ut navn på besteforeldre til influencere og deres sosiale medier. De er ingen influencere og har rett til å ha et privatliv selv om deres barn/svigerbarn er influencere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Synes det er å synke lavt når en på død og liv må finne ut navn på besteforeldre til influencere og deres sosiale medier. De er ingen influencere og har rett til å ha et privatliv selv om deres barn/svigerbarn er influencere. 

Du har misforstått. Det er ingen som på død og liv ønsker å finne ut navnet på besteforeldre. Og så vidt jeg har sett, så har ikke navnet hennes blitt nevnt. Men som jeg skrev, så er hun stor på SoMe selv. Hun er også en influenser og legger selv ut om og fra sitt privatliv.

Endret av Lunabelle
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (8 minutter siden):

Utrolig trist at det er slutt 😕 

Ja , men kan jo hende det ordner seg når Kristin flytter etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PerPusling
Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Synes det er å synke lavt når en på død og liv må finne ut navn på besteforeldre til influencere og deres sosiale medier. De er ingen influencere og har rett til å ha et privatliv selv om deres barn/svigerbarn er influencere. 

Jeg er ikke en sånn som oppsøker folk for å finne ut hvem som er hvem, men svigermor til Kristin har jeg fulgt i mange år. Det er det nok mange andre som har også.
Jeg har fulgt henne i mange år før hun ble farmor til Kristins barn. Hun ble hoppende glad da K ble gravid, og har passet ungen ofte. Hun deler opplevelser med han, men viser aldri ansiktet. Svigermoren er en snill og fargerik dame, noe spesiell, og en som koser seg enormt i farmorrollen.

Sånn ellers, det er ikke tristere at K og D går fra hverandre enn andre par. De har folk rundt seg som er der for dem, og kanskje trenger de bare litt  tid for å finne tilbake  til hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PerPusling skrev (11 minutter siden):

Jeg er ikke en sånn som oppsøker folk for å finne ut hvem som er hvem, men svigermor til Kristin har jeg fulgt i mange år. Det er det nok mange andre som har også.
Jeg har fulgt henne i mange år før hun ble farmor til Kristins barn. Hun ble hoppende glad da K ble gravid, og har passet ungen ofte. Hun deler opplevelser med han, men viser aldri ansiktet. Svigermoren er en snill og fargerik dame, noe spesiell, og en som koser seg enormt i farmorrollen.

Sånn ellers, det er ikke tristere at K og D går fra hverandre enn andre par. De har folk rundt seg som er der for dem, og kanskje trenger de bare litt  tid for å finne tilbake  til hverandre. 

Jeg har også fulgt svigermoren i mange år.  Har også møtt hun. Snakker ofte på snap sammen 😄    veldig hyggelig og trivelig dame ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (Akkurat nå):

Jeg har også fulgt svigermoren i mange år.  Har også møtt hun. Snakker ofte på snap sammen 😄    veldig hyggelig og trivelig dame ❤️ 

Kanskje det ordner seg igjen når Kristin flytter etter til Stavanger :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er en flott dame jeg. Ikke at jeg stakler ved å lese hvert eneste innlegg, men hun virker ganske oppegående i debatter og andre offentlige fora. En sterk kontrast til de mer kroppsfikserte "influenserne" som kun bryr seg om å promotoere sminke XX eller klinikk YY.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonaymBruker said:

Jeg synes hun er en flott dame jeg. Ikke at jeg stakler ved å lese hvert eneste innlegg, men hun virker ganske oppegående i debatter og andre offentlige fora. En sterk kontrast til de mer kroppsfikserte "influenserne" som kun bryr seg om å promotoere sminke XX eller klinikk YY.

Men hun liker ikke mikropeniser da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...