Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spent på om D skal være med til Spania… 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bursdagshilsen til Dennis som har bursdag i dag… 

• Liker 2
Gjest Kattedama
Skrevet

Hvorfor ser Kristin ut som hun er nysingel? Slanket seg, og går for full influenser stil. Håper det går bra med henne. 

Skrevet
Lill :) skrev (9 timer siden):

Hvorfor ser Kristin ut som hun er nysingel? Slanket seg, og går for full influenser stil. Håper det går bra med henne. 

Hva er full influenserstil? 

• Liker 6
Skrevet

Det ser ikke ut til at Dennis er med til Spania 🧐

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Stine85 skrev (5 minutter siden):

Nei 😥 håper det er en god og ikke trist grunn til det. 

Skrevet
13 hours ago, Mio-lio said:

Helt klart lov med egentid. Men ikke i de mengdene her. Hun har hatt egentid en mnd i strekk som hun har nevnt selv. Å før den mnd hadde hun vel egentid så og si hver helg før det å. Å flere ganger i ukedagene også. Hun var vel knapt sett sønnen siden mai.  

I dag har Dennis bursdag. Ikke ett pip om den gitt. Kunne kosta på han en gratulerer med dagen post når hun ikke gidder dra hjem til han på bursdagen hans en gang. I morken drar hun til Spania. Spennende å se om det også er egentid. 

For alt vi vet har hun kontaktet han direkte.

Mye som kan foregå utenom sosiale medier og. 

Influencere får kritikk når de sender hilsener på profil og kritikk når de lar være!

• Liker 8
Skrevet
MoKath skrev (4 minutter siden):

For alt vi vet har hun kontaktet han direkte.

Mye som kan foregå utenom sosiale medier og. 

Influencere får kritikk når de sender hilsener på profil og kritikk når de lar være!

Hvorfor skulle hun få kritikk for å gratulere mannen sin med dagen ?  

• Liker 5
Skrevet (endret)
Mio-lio skrev (14 timer siden):

Helt klart lov med egentid. Men ikke i de mengdene her. Hun har hatt egentid en mnd i strekk som hun har nevnt selv. Å før den mnd hadde hun vel egentid så og si hver helg før det å. Å flere ganger i ukedagene også. Hun var vel knapt sett sønnen siden mai.  

I dag har Dennis bursdag. Ikke ett pip om den gitt. Kunne kosta på han en gratulerer med dagen post når hun ikke gidder dra hjem til han på bursdagen hans en gang. I morken drar hun til Spania. Spennende å se om det også er egentid. 

Jeg blir så.provisert når slikt kommer opp.. Lever dere på 1800 tallet? Ikke ett ord om at Dennis flyttet til Stavanger.. ikke ett ord om at Dennis åpnet bar og må da jobbe natten igjennom. Nei for han er jo mann så og mamma i forholdet må være ved sin plass 24/7

Ps; jeg gratulerer heller aldri min mann gjennom 30 år på SoMe. Det gjør jeg på privaten

Endret av elskersommer
  • Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
lillehammeren skrev (20 timer siden):

Spent på om D skal være med til Spania… 

Tenk at det skal bry oss andre så mye.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Stine85 skrev (1 time siden):

Hvordan ser du dette? 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (12 minutter siden):

Jeg blir så.provisert når slikt kommer opp.. Lever dere på 1800 tallet? Ikke ett ord om at Dennis flyttet til Stavanger.. ikke ett ord om at Dennis åpnet bar og må da jobbe natten igjennom. Nei for han er jo mann så og mamma i forholdet må være ved sin plass 24/7

Ps; jeg gratulerer heller aldri min mann gjennom 30 år på SoMe. Det gjør jeg på privaten

Bli så provosert du vil.  Dennis får ikke tyn fordi det er han å moren hans som har sønnen 24,7 Så hva skal ha få tyn for ? Ja han har åpnet en bar, som han jobber i når sønnen uansett sover. Så ser ikke noe problem med det. Etterhvert som baren bygger seg opp blir det sikkert også flere ansatte og mindre jobbing på han. Å Dennis flyttet ikke bare til Stavanger som du antyder. Dette er noe de hat planlagt lenge.  Kristin får tyn fordi hun kun promotere seg å sitt, noe som er ganske spess vist de fortsatt er sammen. Hvorfor støtter hun ikke mannen sin nye bedrift ? Å hun lever av sosiale medier derfor er det ganske vanlig å gi en gratulerer med dagen melding på some. At privatpersoner ikke gjøre det blir noe helt annet.  Å hun får tyn fordi hun har hat egentlig siden minst mai.  Det er ikke snakk om at hun har egentid som er problemet. Det burde jo selvfølgelig alle ha. Men ikke i sånne mengder hvor du har mer egentid en familie tid over flere mnd.  

• Liker 6
Skrevet
Mio-lio skrev (8 minutter siden):

Bli så provosert du vil.  Dennis får ikke tyn fordi det er han å moren hans som har sønnen 24,7 Så hva skal ha få tyn for ? Ja han har åpnet en bar, som han jobber i når sønnen uansett sover. Så ser ikke noe problem med det. Etterhvert som baren bygger seg opp blir det sikkert også flere ansatte og mindre jobbing på han. Å Dennis flyttet ikke bare til Stavanger som du antyder. Dette er noe de hat planlagt lenge.  Kristin får tyn fordi hun kun promotere seg å sitt, noe som er ganske spess vist de fortsatt er sammen. Hvorfor støtter hun ikke mannen sin nye bedrift ? Å hun lever av sosiale medier derfor er det ganske vanlig å gi en gratulerer med dagen melding på some. At privatpersoner ikke gjøre det blir noe helt annet.  Å hun får tyn fordi hun har hat egentlig siden minst mai.  Det er ikke snakk om at hun har egentid som er problemet. Det burde jo selvfølgelig alle ha. Men ikke i sånne mengder hvor du har mer egentid en familie tid over flere mnd.  

Men hvorfor i all verden skal folk sitte her og hakke løs på henne fordi hun eventuelt har barnet sitt hos sin familie. Har vi noe med det og gjøre .. om du mener at sønnen lider og har det vondt så meld henne til BV da.. 

• Liker 10
Skrevet
lillehammeren skrev (9 minutter siden):

Ikke alle snakker dritt. 

Nei.. beklager den uttalelsen. Jeg ser mange ikke gjør det. Men de som gjør det gjør det virkelig ille også

• Liker 5
Skrevet
Mio-lio skrev (23 minutter siden):

Fantastisk at du vet hva Kristin gjør 24/7 og dermed kan kritisere henne for det. 
Mye av det influensere, også Kristin, legger ut er pre-produsert og kan legges ut mens de driver med noe helt annet. 
Påvirkere i norge fortjener mye kritikk fordi mye av det de gjør er kritikkverdig. 
Dette er IKKE en av de tingene. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Mio-lio skrev (14 timer siden):

Har du et crush på fyren eller? Du må roe ned, seriøst.😒

Endret av Smurfii
  • Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og innlegg skrevet av utestengt bruker.

Måne, admin.

• Hjerte 1
Skrevet
Scutum skrev (5 minutter siden):

Fantastisk at du vet hva Kristin gjør 24/7 og dermed kan kritisere henne for det. 
Mye av det influensere, også Kristin, legger ut er pre-produsert og kan legges ut mens de driver med noe helt annet. 
Påvirkere i norge fortjener mye kritikk fordi mye av det de gjør er kritikkverdig. 
Dette er IKKE en av de tingene. 

Jeg tror du misforsto meg helt.. ja mye av det influence gjør er kritikkverdig.. men at hun lar andre se etter barnet er ikke en av de. Å hvordan kan folk vite at sønnen er hos bestemor hver dag siden mai? Kristin er en av få som skal ha ros for å ikke eksponere sønnen. Så ingen her vet når hun er med han eller ikke

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du misforsto meg helt.. ja mye av det influence gjør er kritikkverdig.. men at hun lar andre se etter barnet er ikke en av de. Å hvordan kan folk vite at sønnen er hos bestemor hver dag siden mai? Kristin er en av få som skal ha ros for å ikke eksponere sønnen. Så ingen her vet når hun er med han eller ikke

Var ikke deg jeg siterte? I såfall har jeg trykket feil. 

• Liker 1
Skrevet
lillehammeren skrev (12 timer siden):

Ingen bursdagshilsen til Dennis som har bursdag i dag… 

Hvordan vet du det? At det ikke er lagt ut offentlig betyr ikke at han ikke fikk hilsen 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...