Gjest Heartgirl Skrevet 17. april #7241 Del Skrevet 17. april Sauehode skrev (3 minutter siden): Hun har jo utdanning da, da hun ble oppdaget så var hun jo gymlærer på en skole, eller mener du det er dårlig kompetanse? Kan du ikke ta alt i en post, istede for å lage tre innlegg? #spam Fynkykjerringa (som jeg ikke liker eller følger) har faglig kompetanse. Bra det. Kristin har mellommenneskelig forståelse og kunnskap hva et menneske er, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 17. april #7242 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (2 timer siden): Det er det enorme fokuset på dette. Blandet med salg av produkter, kosmetikk, interiør, klær, reiser, vindrikking og "emosjonell raushet. Det er problemet med en slik salgskanal. Og hun har ingen faglig kompetanse. Kommer bare med "tips". Hun har også vist at hun har et anstrengt forhold til egen kropp og vekt i tidligere innlegg. Den gang som "motstemme". alt i alt blir dette potensielt skadelig innhold, og da spesielt for målgruppen hun retter seg mot. Alt er strategi. Vil legge til at jeg ser masse alarmerende i Gjelsvik sitt innhold, basert på egne erfaringer med problematikk innen spisefortyrrelser. Jeg ser en kvinne som vil være tynn. Hun er redd for å legge på seg. De periodene hun har veid mer kan du lese innlegg der hun uttrykker særs trøblete forhold til egen kropp og vekt. Fokus er ikke sunnhet, men går på å være tynn. Ja, alle kan gå opp og ned, men jeg tror Gjelsvik skulle veid mer, og hadde veid mer, hvis hun hadde et normalt kosthold, der tankene rundt dette ikke er så tilstedeværende. Mulig dette slettes som spekulasjon. Men det er basert på alle blogginnlegg og nyere poster rundt temaet. Utrolig hvor mye du ser uten å følge henne. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 17. april #7243 Del Skrevet 17. april Klink skrev (1 time siden): Eller så er Funkygine et dårlig eksempel på noen som har mer kompetanse enn andre influensere. Gjesp. Jeg gadd ikke bruke tiden min på å teskjemate deg informasjon som er lett tilgjengelig for alle på nett, men ære være @Wald86 som gadd: Wald86 skrev (3 timer siden): Nå blir dette avsporing, men hvis det Massa Vasstrand har lagt ut om seg selv stemmer, så er hun utdannet PT ved Norges Idrettshøyskole, og har bygd på med kurs, blant annet som kostholdsveileder. Dette er ikke det samme som klinsisk ernæringsfysiolog, men gir allikevel kunnskap nok til å kunne veilede, og etter hva jeg forstår har hun kompetanse nok for å kunne tilrettelegge individuelle trenings- og kostholdsopplegg. Hun er i tillegg programleder. Hennes målgruppe er en ganske annen enn Gjelsvik sin. Det er sider ved Massa Vasstrand jeg også ser som noe problematisk, blant annet dette at hun deler såpass mye, "oppturer og nedturer", brystoperasjon et cetera. Men det er allikevel noe ganske annet enn Gjelsvik, Raad og Steen Isachsen...som er influencere jeg har valgt meg ut for å studere nøyere. Her uttaler hun i 2015: "Jørgine Vasstrand Haagensen har lagt merke til at mange blogger om fagområder de ikke har utdanning i. — Å gi tips om ting de ikke har peiling på, er blitt en sykdom blant bloggerne. Mange gjør det kanskje uten å tenke at det sitter en god del som ser opp til dem og følger disse rådene. Jeg prøver å være veldig bevisst på ikke å gi råd om ting jeg ikke føler meg helt trygg på, sier 25-åringen." https://www.aftenposten.no/sprek/i/b5kX6v/det-er-blitt-en-sykdom-blant-bloggerne-aa-gi-tips-om-ting-de-ikke-har-peiling-paa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 17. april #7244 Del Skrevet 17. april Janne1975 skrev (1 minutt siden): Utrolig hvor mye du ser uten å følge henne. Man behøver virkelig ikke følge en influencer for å få med seg hva de i grove trekk bedriver dagene med. De tyter fram i some og andre medier uansett hvor man snur seg 🤷♀️ 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7245 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 20. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7246 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 20. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. april #7247 Del Skrevet 17. april (endret) Heartgirl skrev (1 time siden): Kristin har mellommenneskelig forståelse og kunnskap hva et menneske er, Hvor melder/søker man seg inn for å få utsrakt kompetanse på dette området? Altså mer mellommennesklig forståelse og kunnskap om hva et menneske er, utover den allmenne kunnskapen og forståelsen vi fleste andre er utrustet med? Eller er dette et spørsmål jeg bør rette til Kristin? Endret 17. april av Xmasclovn Skrivefeil 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7248 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 20. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 17. april #7249 Del Skrevet 17. april Felis skrev (4 timer siden): Hun fremstår ærlig og oppriktig for DEG. For meg fremstår hun kynisk. Men jeg er enig i at hun er god i jobben sin, for noen lar seg tydeligvis påvirke, unnskyld, jeg mener selvfølgelig inspirere, til å kjøpe tingene hun reklamerer for. God ja! Hun er en fantastisk ekstrovert selger av høyeste rang. Ingen tvil om det,men bruker det kynisk for å nå sårbare grupper! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. april #7250 Del Skrevet 17. april M.H85 skrev (2 minutter siden): God ja! Hun er en fantastisk ekstrovert selger av høyeste rang. Ingen tvil om det,men bruker det kynisk for å nå sårbare grupper! De som er sårbare velger jo selv om de vil følge eller ikke. Ingen tvinges til og følge. Regner med de sårbare kan tenke selv de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. april #7251 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (2 timer siden): Ikke glem "emosjonell raushet". Det er reisens høydepunkt. 6 dager for kr 13850,- Pluss 3900,- hvis du ønsker enkeltrom. Og det er sikkert helt fritt for reklame og påvirkning. «Emosjonell raushet» er kanskje 10 stp ekstra? Er likevel usikker på om det er verdt 14K….😉 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7252 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 20. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 17. april #7253 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (4 minutter siden): Også denne da: Inspirasjon om smart sparing; Hvordan får vi mer penger? Den kvinnen er ikke sann! Håper denne reiseleder-virksomheten blir kritisert på samme måte som Glow Up, for det er samme konsept! Husk det er utdannet økonomer som kommer å holde foredrag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. april #7254 Del Skrevet 17. april Wald86 skrev (4 minutter siden): Også denne da: Inspirasjon om smart sparing; Hvordan får vi mer penger? Den kvinnen er ikke sann! Håper denne reiseleder-virksomheten blir kritisert på samme måte som Glow Up, for det er samme konsept! Det å få mer penger, det er de god på så den skal de få. Ikke via sparing dog, men ved å selge luftslott til de rette kjøperne for den rette summen. Ser helt ærlig ikke hvilken kompetanse disse to har om disse temaene, enn kvinnen/mannen i gata har. Men selvsagt får de solgt seg inn uansett, siden de har skapt seg et navn på en eller annen måte. Da frister det selvsagt mer å kjøpe råd fra de enn fra Kari 46 år fra Nittedal, selv om hun sikkert er like (u)kompetent. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. april #7255 Del Skrevet 17. april Sansa20 skrev (6 minutter siden): Husk det er utdannet økonomer som kommer å holde foredrag Hvem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7256 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 20. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 17. april #7257 Del Skrevet 17. april Xmasclovn skrev (16 minutter siden): «Emosjonell raushet» er kanskje 10 stp ekstra? Er likevel usikker på om det er verdt 14K….😉 Man får visst også med et tre plantet av Trefadder på kjøpet..wohoo!🎉 🤪 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. april #7258 Del Skrevet 17. april (endret) . Endret 23. april av Wald86 Personvern og sikkerhet 10 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. april #7259 Del Skrevet 17. april Moongirl skrev (3 minutter siden): Man får visst også med et tre plantet av Trefadder på kjøpet..wohoo!🎉 🤪 Seriøst?! Da må jeg jaggu slå til! Where do I sign up? 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. april #7260 Del Skrevet 17. april Høres ut som om hun har gått fra "Glow up", til "Blow up"... 🙈 Emosjonell raushet.. Det er jo som om en karakter fra "Parterapi" skulle sagt det 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå