Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Ja, ikke sant, de selger seg selv, MEN, der andre selger seg selv, som f.eks de som driver med musikk eller er skuespillere, så har de et produkt de må promotere, men influensere, som Kristin Gjelsvik, nei, de har ikke noe annet å selge enn sin egen hverdag, som om det kan være noe å selge, men fans'en, ja, de biter på og gjør produktet levelig for influenseren, merkelig nok

Ja det er stort sett seg selv, sine og sin hverdag. Et og annet produkt vi ikke vet om de kan gå god for. Historier, selvopplevde eller ei, som får følgere til å føle tilhørlighet og forståelse. Noen influensere har klart å bygge videre på dette, ved f.eks å «produsere» klær, sminke osv under sitt navn. Kristin er ikke helt der.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
Xmasclovn skrev (12 timer siden):

Da går vi tilbake til start. Om det er et yrke kan ikke jeg definere. Om det fortjener respekt på lik linje med andre yrker, er en annen diskusjon- som vi nettopp har vært gjennom.

Yrket fortjener respekt for de av influencerne som gjør en god jobb. Hvem som gjør en god jobb er mye smak og behag bland følgere og ikke minst aldersgruppe.

Yrket influencer er et nytt yrke som må ha mer regelverk på plass. Likt lovverk for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 13.4.2024 den 13.16):

Dette er en diskusjonstråd men det faller dere Krsitinkritikere og hatere tungt for brystet når vi har andre meninger enn dere. Vi har lov til og si positive ting om Krisitn på lik linje med dere kritikere/hatere. 

Det er jo jobben deres og skulle ønske flere 2024 hadde hatt respekt for influencer som et yrke.

Du er inne på samtlige influenser tråder og kommenterer MOT de som kommer med kritikk.

Siden du ser på influensere som et solid yrke ,kanskje du skal starte opp selv? Du beundrer jo disse influenserne ,nesten litt besatt ....I hver tråd som omhandler noe kritikk om de så vipps er du der støtter dem.

Du bør prate direkte med de du er fan av ,starte din egen snap kanal kanskje og ikke bruke energien din på å være her da🤷

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Du er inne på samtlige influenser tråder og kommenterer MOT de som kommer med kritikk.

Siden du ser på influensere som et solid yrke ,kanskje du skal starte opp selv? Du beundrer jo disse influenserne ,nesten litt besatt ....I hver tråd som omhandler noe kritikk om de så vipps er du der støtter dem.

Du bør prate direkte med de du er fan av ,starte din egen snap kanal kanskje og ikke bruke energien din på å være her da🤷

Ikke meg du sitere, men Nav gir støtte til dem som starter opp som Influenser. Er faktisk kommet for å bli

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (13 minutter siden):

Ikke meg du sitere, men Nav gir støtte til dem som starter opp som Influenser. Er faktisk kommet for å bli

De gir vel egentlig kun støtte for programmet Influencer Pro. Det er ikke ensbetydende med å bli influenser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sansa20 skrev (50 minutter siden):

Kan du dokumentere dette?

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (5 timer siden):

At NAV støttet Influencer Pro som et arbeidslivskurs er hårreisende. Det er allerede politikere som har gått hardt ut mot dette, og krever en gjennomgang. Jeg tror det bare var snakk om en enkelt person, men allikevel. Det er ikke noe skattepengene skal gå til. Det er heldigvis ingenting som tyder på at NAV kommer til å satse noe på dette videre.

Man hører jo om flere som prøver seg som influensere mens de har uføretrygd eller sykepenger som inntekt. Men at nav støtter utover det er ganske sprøtt …

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (18 timer siden):

At NAV støttet Influencer Pro som et arbeidslivskurs er hårreisende. Det er allerede politikere som har gått hardt ut mot dette, og krever en gjennomgang. Jeg tror det bare var snakk om en enkelt person, men allikevel. Det er ikke noe skattepengene skal gå til. Det er heldigvis ingenting som tyder på at NAV kommer til å satse noe på dette videre.

Når dette var i media ble det sagt at dette var opptil lokale NAV kontor å vurdere, om de ville gi støtte til å delta på dette influencer-kurset. Så vidt jeg vet, er det kun et NaV-kontor i Finnmark som har gjort dette.  ( en gang?). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 13.4.2024 den 19.14):

Hadde det vært opp til meg hadde det ikke blitt ansett som yrke, men jeg bestemmer ikke. Det burde være forbudt å tjene så syke summer på å rante, krangle og filme seg selv dagen lang. Enda sykere er det at vi andre følger og ser så mye at det genererer interesse og inntekt. Det er salg vi egentlig ikke trenger, av produkter vi ikke vet om de faktisk har prøvd eller kan stå inne for. Eller om det selges og reklameres fordi det gir inntekt. God gammeldags Tv-shop, med som du sier skitne virkemidler. Kynisme og emosjonell utnyttelse av kunder som salgsverden tidligere ikke har sett maken til.

Så er det også stor forskjell på disse såkalte influensere.... Ta f.eks funkygine. Hun promoterer iallefall sunn helse,gode treningsopplegg og et variert og bra kosthold. Etter hva jeg har sett tidligere da.

Kristin drar strikken i en litt annet retning. Her prates det om økonomisk krise,psykisk vold, skjeive pupper, thin inspo merkelige vinklinger på bilder/videoer, ensomhet, promotering av venninne turer , evige snap screenshoot der folk sier "Kristin du er helt faaaaantastisk. Livet er bedre med deg😭😭" Hvor hun selvfølgelig svarer åhhh gjengen min som om de er en slags close friends hele gjengen,når sannheten er å tjene penger.... Joda det gjør Funkygine også altså tjener penger,men på en mye mer redelig måte.

Og ekstra provoserende at hun var den som kjeftet og smalt på alle de hun selv har blitt...🤢

Endret av M.H85
  • Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
M.H85 skrev (4 timer siden):

Så er det også stor forskjell på disse såkalte influensere.... Ta f.eks funkygine. Hun promoterer iallefall sunn helse,gode treningsopplegg og et variert og bra kosthold. Etter hva jeg har sett tidligere da.

Kristin drar strikken i en litt annet retning. Her prates det om økonomisk krise,psykisk vold, skjeive pupper, thin inspo merkelige vinklinger på bilder/videoer, ensomhet, promotering av venninne turer , evige snap screenshoot der folk sier "Kristin du er helt faaaaantastisk. Livet er bedre med deg😭😭" Hvor hun selvfølgelig svarer åhhh gjengen min som om de er en slags close friends hele gjengen,når sannheten er å tjene penger.... Joda det gjør Funkygine også altså tjener penger,men på en mye mer redelig måte.

Og ekstra provoserende at hun var den som kjeftet og smalt på alle de hun selv har blitt...🤢

Kristin driver ikke med thinspo fordi hun spiser sunt og gikk strammet opp kroppen. Hiun er naturlig tynn. Disse vinklingene du snakker om er ikke thinspo. Hvis man fotograferer seg selv har VII’s alle en vinkel eller side vi liker bedre og fotografere. 

Du hadde garantert om hun var overvektig også. Nemlig kroppshaming 😢

Er det noen som vet dette med dårlig økonomi er det Kristin men hun har klart og snu situasjonen og er en person med erfaring til sine følgere.. 

Denne venninneturen gleder jeg meg til. Jeg gleder meg til og bli kjent med andre flotte mennesker og knytte vennskapsbånd. Regner med at Kristin ikke er med på alt men noe. Det er ikker det viktigste. Viktigste for meg er og bli kjent med nye folk.

Heldigs slipper man og ha med seg kritikerne/haterne til Kristn på turen 😊

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Kristin driver ikke med thinspo fordi hun spiser sunt og gikk strammet opp kroppen. Hiun er naturlig tynn. Disse vinklingene du snakker om er ikke thinspo. Hvis man fotograferer seg selv har VII’s alle en vinkel eller side vi liker bedre og fotografere. 

Er det noen som vet dette med dårlig økonomi er det Kristin men hun har klart og snu situasjonen og er en person med erfaring til sine følgere.. 

Denne venninneturen gleder jeg meg til. Jeg gleder meg til og bli kjent med andre flotte mennesker og knytte vennskapsbånd. Regner med at Kristin ikke er med på alt men noe. Det er ikker det viktigste. Viktigste for meg er og bli kjent med nye folk.

Dette 😃👍😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 hours ago, Heartgirl said:

Jo, det gjør hun. Selv en blind mann kan se hun driver med thinspo og at hun har endret seg. Det handler ikke om hat, men en observasjon av hva hun legger ut over tid.

Strammet opp kroppen? Nei, hun har ikke strammet opp akkurat. Det der er ikke en kropp som ofte går på gym og driver med styrketrening og cardio. Det hun har er en kropp som kommer av kcal underskudd. Det ser man også på huden hennes. 

Hvor mange ganger skal vi forklare dette for deg? Jeg er i fitnessmiljøet, så møter godt trente kvinner og menn ukentlig. 

Kristin er ikke godt trent. Tynn/slank ja, men det er ikke det samme som fit. 

• Liker 17
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (6 timer siden):

Strammet opp hva?😅 Hun trener ikke. Hun er på grensen til mager pga for lite kcal= tynnere kropp uten muskler. Mener du oppriktig hun har en stram trent fit kropp? 

Det er hyggelig for deg at du skal på venninne tur med Kristin " gjengen".

Jeg selv hadde foretrukket en tur med en liten gjeng uten en kjent " reiseleder" som tjener penger på dette...

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...