M.H85 Skrevet 10. april 2024 #7061 Del Skrevet 10. april 2024 Queen19 skrev (1 minutt siden): Jeg var nok en av de du sikter til her.. Og du ville nok ikke mistenkt min far for psykisk vold heller, for jammen er han sjarmerende og blid. Men jaggu går det an å være både psykisk voldelig, utro og umoden. Igjen, jeg sier ikke at det HAR skjedd, men syns jo fremdeles at det er rart at du er så påståelig for at det aldri kan ha skjedd. Virker jo ikke som du er så kunnskapsrik rundt dette med psykisk vold, som du kanskje selv mener? Det er helt greit å være kritisk til Kristin og hva hun formidler, samt hvordan hun formidler det, det er også helt greit å være kritisk til hvordan hun drifter Gjelsvik AS, og manglende etikk og moral rundt henne som bedrift. Men man skal være veldig forsiktig med å påstå at noen ikke har vært utsatt for psykisk vold, bare fordi det ikke passer inn med hvordan DU mener man skal oppføre seg (kuet, redd, tilbaketrukket osv). Jeg er ikke en "fan" av Kristin, heller ikke av Dennis. Jeg er like kritisk til vold mot Dennis, som jeg er kritisk til eventuell psykisk vold mot Kristin. Jeg er også like kritisk til de begge to, for å ta oppvasken offentlig, når et barn er involvert. Jeg har mye erfaring. Jeg vet også at du også sikkert aldri slappet av rundt din far? Du var nervøs og redd inni deg uansett hvor mange gode dager han hadde? Jeg har hatt 2 PV partnere. Psykisk vold gjør noe med det emosjonelle i deg. En person som blir utsatt for PV tør iallefall ikke slå sin kjæreste når hun er sint. Eller? Isåfall har jeg aldri hørt om det. Fordi du er så utrygg i hans reaksjonsmønster at du aldri tør være deg selv. Derimot kan jeg fra egen erfaring si at når jeg var trygg i et forhold kunne jeg bli rasende,aldri voldelig men rasende fordi jeg våget dette. Jeg hadde aldri våget slå en av mine PV partnere for er du sammen med en slik person vet du aldri hvor du har den personen. At personen utad er verdens snilleste og hyggeligste mann vet jeg også alt om. En av mine PV partnere er en høyst respektert mann som jobber med mennesker i kriser🙈 Grunnen til at for meg iallefall Dennis ikke passer inn som typen er mye grunnet hans enkle,humoristiske og umodne oppførsel. Samtlige av mennene jeg har møtt som er P.voldelige er ofte utad svært godt utdanna eller iallefall sett på.som "velykka" eller i det minst godt likte menn. Høres ut som noe din far gjerne er? Jeg husker ikke om det var deg jeg diskuterte med,men det var flere som syntes fryktelig synd i Kristin som nå også var utsatt for PV. Når det er sagt så har vel Kristin aldri antydet at hun har vært det. Hun har nevnt toxix forhold ofte forenlig der begge bare passer dritt dårlig sammen .... Det betyr selvfølgelig ikke jeg har fasiten. Jeg blir bare oppgitt når folk skriker ut Psykisk vold som det er en slags trend! Når det er noe fryktelig ødeleggende. 😞 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 10. april 2024 #7062 Del Skrevet 10. april 2024 M.H85 skrev (1 minutt siden): Jeg har mye erfaring. Jeg vet også at du også sikkert aldri slappet av rundt din far? Du var nervøs og redd inni deg uansett hvor mange gode dager han hadde? Jeg har hatt 2 PV partnere. Psykisk vold gjør noe med det emosjonelle i deg. En person som blir utsatt for PV tør iallefall ikke slå sin kjæreste når hun er sint. Eller? Isåfall har jeg aldri hørt om det. Fordi du er så utrygg i hans reaksjonsmønster at du aldri tør være deg selv. Derimot kan jeg fra egen erfaring si at når jeg var trygg i et forhold kunne jeg bli rasende,aldri voldelig men rasende fordi jeg våget dette. Jeg hadde aldri våget slå en av mine PV partnere for er du sammen med en slik person vet du aldri hvor du har den personen. At personen utad er verdens snilleste og hyggeligste mann vet jeg også alt om. En av mine PV partnere er en høyst respektert mann som jobber med mennesker i kriser🙈 Grunnen til at for meg iallefall Dennis ikke passer inn som typen er mye grunnet hans enkle,humoristiske og umodne oppførsel. Samtlige av mennene jeg har møtt som er P.voldelige er ofte utad svært godt utdanna eller iallefall sett på.som "velykka" eller i det minst godt likte menn. Høres ut som noe din far gjerne er? Jeg husker ikke om det var deg jeg diskuterte med,men det var flere som syntes fryktelig synd i Kristin som nå også var utsatt for PV. Når det er sagt så har vel Kristin aldri antydet at hun har vært det. Hun har nevnt toxix forhold ofte forenlig der begge bare passer dritt dårlig sammen .... Det betyr selvfølgelig ikke jeg har fasiten. Jeg blir bare oppgitt når folk skriker ut Psykisk vold som det er en slags trend! Når det er noe fryktelig ødeleggende. 😞 Dette er absolutt et godt poeng, og noe som i så fall hører sjeldenheten til. Samtidig ser jeg det ikke som totalt utenkelig at det kan skje i en relasjon hvor begge er like giftige, på hver sin måte, men absolutt veldig lite sannsynlig. Når det gjelder min far, så er han faktisk ikke utdannet i det hele tatt, ei heller sett som vellykket, men i "bygda" er han nok godt likt, da han er veldig omgjengelig, sjarmerende og usedvanlig utadvendt til å være norsk. Jeg blir også oppgitt av at det skrikes ut om psykisk vold, samme som jeg blir oppgitt over at "narsissist" tydeligvis er en personlighetsforstyrrelse nesten "alle" menn har. Enhver person på sosiale medier har jo nå blitt hobby-psykolog, og det er en skremmende utvikling at de uten kompetanse, er de som får mest oppmerksomhet. Jeg skulle ønske at Kristin heller henviste til "influencere" med kompetanse, fremfor å svare på komplekse livsutfordringer som om hun vet hva hun snakker om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. april 2024 #7063 Del Skrevet 10. april 2024 Queen19 skrev (3 minutter siden): Dette er absolutt et godt poeng, og noe som i så fall hører sjeldenheten til. Samtidig ser jeg det ikke som totalt utenkelig at det kan skje i en relasjon hvor begge er like giftige, på hver sin måte, men absolutt veldig lite sannsynlig. Når det gjelder min far, så er han faktisk ikke utdannet i det hele tatt, ei heller sett som vellykket, men i "bygda" er han nok godt likt, da han er veldig omgjengelig, sjarmerende og usedvanlig utadvendt til å være norsk. Jeg blir også oppgitt av at det skrikes ut om psykisk vold, samme som jeg blir oppgitt over at "narsissist" tydeligvis er en personlighetsforstyrrelse nesten "alle" menn har. Enhver person på sosiale medier har jo nå blitt hobby-psykolog, og det er en skremmende utvikling at de uten kompetanse, er de som får mest oppmerksomhet. Jeg skulle ønske at Kristin heller henviste til "influencere" med kompetanse, fremfor å svare på komplekse livsutfordringer som om hun vet hva hun snakker om. Vi er enige i mye. Og som en medsøster utsatt for psykisk vold forstår jeg at du også har kjent dette på kroppen,og så er det ofte slik at noen tema treffer også gjerne ekstra hardt nettopp fordi man har erfaring. Jeg liker egentlig ikke bli for personlig på et forum, jeg er også nokså privat i real life rundt min fortid med PV.. Men dette temaet trykker nok litt på en knapp hos meg... jeg har absolutt ikke fasiten selv om jeg gjerne kan ha fremstått som litt selverklært "ekspert" på det. Jeg har allikevel erfaring med 3 år i gruppeterapi for mennesker utsatt for psykisk og fysisk vold i relasjoner. I løpet av de 3 årene møtte jeg til sammen 15 andre menneske sjeler. Våre historier var ulike,men vi hadde en ting felles...Vi var alle redde,nervøse og våget aldri være oss selv i disse relasjonene. Utrygt er et passende ord. Gikk på nåler. Jeg har også vunnet en rettsak da mitt første PV forhold var ganske ekstremt, så litt erfaring har jeg med sakkyndige og psykolog spesialister kan en si..dessverre🤷 Dette begynner å bli mange år siden. Det siste PV forholdet var noe kortere,men vi fikk barn sammen så ja det har krevd sitt kan du...spesielt mtp den høyst respekterte mannen som "alle" liker. I dag er jeg i et trygt og godt forhold med en fantastisk mann ❤ Jeg håper du har fått jobbet deg igjennom dine arr med din far. 🌺 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. april 2024 #7064 Del Skrevet 10. april 2024 Queen19 skrev (1 time siden): Jeg var nok en av de du sikter til her.. Og du ville nok ikke mistenkt min far for psykisk vold heller, for jammen er han sjarmerende og blid. Men jaggu går det an å være både psykisk voldelig, utro og umoden. Igjen, jeg sier ikke at det HAR skjedd, men syns jo fremdeles at det er rart at du er så påståelig for at det aldri kan ha skjedd. Virker jo ikke som du er så kunnskapsrik rundt dette med psykisk vold, som du kanskje selv mener? Det er helt greit å være kritisk til Kristin og hva hun formidler, samt hvordan hun formidler det, det er også helt greit å være kritisk til hvordan hun drifter Gjelsvik AS, og manglende etikk og moral rundt henne som bedrift. Men man skal være veldig forsiktig med å påstå at noen ikke har vært utsatt for psykisk vold, bare fordi det ikke passer inn med hvordan DU mener man skal oppføre seg (kuet, redd, tilbaketrukket osv). Jeg er ikke en "fan" av Kristin, heller ikke av Dennis. Jeg er like kritisk til vold mot Dennis, som jeg er kritisk til eventuell psykisk vold mot Kristin. Jeg er også like kritisk til de begge to, for å ta oppvasken offentlig, når et barn er involvert. Helt enig🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet 11. april 2024 #7065 Del Skrevet 11. april 2024 (endret) Føler hun virkelig egentlig er utrolig kontrollerende og nærmest grenser mot narsissisme. Elsker anerkjennelsen når hun gjør noe bra, går det ikke hennes vei derimot setter man seg ned for å gråte til seg sympati. Alternativt finner hun en person hun kan henge ut som er «mye verre» . Har alltid hatt en dårlig magefølelse av bedrevitende kontrollerende dame da må nevnes Dennis er vel umoden ja, men virker ikke som sønnen ble melket på samme nivå før nylig tid, kan være at han blir satt i en situasjon hvor man blir litt «tvunget til det» pga psyke når hun stadig fremstiller seg selv som en altruist. I alt dette er det jo mest synd på sønnen, har ingenting å si av hva hun snakker om eksponering av barn når skittentøyet uansett blir tatt offentlig. blir like ille hvis ikke verre en det hun alltid klager på med SE og CBE som foreldre som deler undertøysbilder, seksualiserer graviditet etc. etterhvert vil uansett alt dette kunne spores tilbake til barna og vil bli kjent . Men for sønnen dems er det hele familiesituasjonen som blir eksponert fremfor lettkledde bilder. De andre har i det minste ikke lagt ut hvor mye de krangler med partner/ ekspartner og hvor forferdelige de er. Hadde heller personlig likt at et bilde av meg som barn var delt, spess hvis det er hyggelig eller fra man er spedbarn og ikke gjenkjennelig, fremfor at mine foreldres skillsmisse og krangling. Endret 11. april 2024 av hahaha 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. april 2024 #7066 Del Skrevet 11. april 2024 hahaha skrev (3 minutter siden): Føler hun virkelig egentlig er utrolig kontrollerende og nærmest grenser mot narsissisme. Elsker anerkjennelsen når hun gjør noe bra, går det ikke hennes vei derimot setter man seg ned for å gråte til seg sympati. Alternativt finner hun en person hun kan henge ut som er «mye verre» . Har alltid hatt en dårlig magefølelse av bedrevitende kontrollerende dame da må nevnes Dennis er vel umoden ja, men virker ikke som sønnen ble melket på samme nivå før nylig tid, kan være at han blir satt i en situasjon hvor man blir litt «tvunget til det» pga psyke når hun stadig fremstiller seg selv som en altruist. I alt dette er det jo mest synd på sønnen, har ingenting å si av hva hun snakker om eksponering av barn når skittentøyet uansett blir tatt offentlig. blir like ille hvis ikke verre en det hun alltid klager på med SE og CBE som foreldre som deler nakenbilder, seksualiserer graviditet etc. etterhvert vil uansett alt dette kunne spires tilbake til barna. Bare for sønnen dems er det hele familiesituasjonen istede for nakenbilder. De andre har i det minste ikke lagt ut hvor mye de krangler med ekspartner og hvor forferdelige de er. Meget kontrollerende ja. Jeg er ikke superfan av eksen,men all over har jeg begynt å se hvor vanskelig det også sikkert er for han med en eks som er så MYE i alt. Hun har garantert kjørt over han ,tror hun generelt kjører over de fleste for å klatre høyere på stigen selv. Hun fremstår også noe manisk når hun prater til tider, det er høyt og vulgært. Hun er nok fryktelig hyggelig å prate med siden hun er så flink til nettopp det å prate for seg,men hun er nok ikke like fryktelig hyggelig å være uvenn med. Får narsissistiske vibber av hele dama. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet 11. april 2024 #7067 Del Skrevet 11. april 2024 M.H85 skrev (1 time siden): Meget kontrollerende ja. Jeg er ikke superfan av eksen,men all over har jeg begynt å se hvor vanskelig det også sikkert er for han med en eks som er så MYE i alt. Hun har garantert kjørt over han ,tror hun generelt kjører over de fleste for å klatre høyere på stigen selv. Hun fremstår også noe manisk når hun prater til tider, det er høyt og vulgært. Hun er nok fryktelig hyggelig å prate med siden hun er så flink til nettopp det å prate for seg,men hun er nok ikke like fryktelig hyggelig å være uvenn med. Får narsissistiske vibber av hele dama. Ja det jeg tenker, kanskje han fortsatt er umoden fordi han ikke har fått lov til å vokse normalt med relasjoner i et såpass kontorlerende miljø? Det kan jo potensielt bremse vekst? Men ingen storfan av noen av de generelt, trolig fordi jeg alldri ville vært med på reality eller vært influenser selv🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet 11. april 2024 #7068 Del Skrevet 11. april 2024 hahaha skrev (Akkurat nå): Ja det jeg tenker, kanskje han fortsatt er umoden fordi han ikke har fått lov til å vokse normalt med relasjoner i et såpass kontorlerende miljø? Det kan jo potensielt bremse vekst? Men ingen storfan av noen av de generelt, trolig fordi jeg alldri ville vært med på reality eller vært influenser selv🙈😅 Forhåpentligvis vokser han masse nå ny partner sammen med sin familie, hvor det virker som de elsker barnebarnet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. april 2024 #7069 Del Skrevet 11. april 2024 hahaha skrev (1 time siden): Ja det jeg tenker, kanskje han fortsatt er umoden fordi han ikke har fått lov til å vokse normalt med relasjoner i et såpass kontorlerende miljø? Det kan jo potensielt bremse vekst? Men ingen storfan av noen av de generelt, trolig fordi jeg alldri ville vært med på reality eller vært influenser selv🙈😅 Kan godt hende,men noen forblir umodne for alltid... Jeg har en bekjent på 60+, han er fremdeles ute nesten hver lørdag og evig ungkar🙈😬😅 Men toxic forhold hjelper ikke på noe da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet 11. april 2024 #7070 Del Skrevet 11. april 2024 (endret) 5 hours ago, M.H85 said: Meget kontrollerende ja. Jeg er ikke superfan av eksen,men all over har jeg begynt å se hvor vanskelig det også sikkert er for han med en eks som er så MYE i alt. Hun har garantert kjørt over han ,tror hun generelt kjører over de fleste for å klatre høyere på stigen selv. Hun fremstår også noe manisk når hun prater til tider, det er høyt og vulgært. Hun er nok fryktelig hyggelig å prate med siden hun er så flink til nettopp det å prate for seg,men hun er nok ikke like fryktelig hyggelig å være uvenn med. Får narsissistiske vibber av hele dama. Tror Kristin selv skal være forsiktig med å kaste rundt seg diagnoser som narsissist - ref. forrige helgs snapstory. Dama starter dagen ved å snakke om seg selv, og dagen avsluttes med å snakke om seg selv. Er vel i grunn bare det hun har å komme med som influencer. Et evig jabb om seg selv og sitt. Man må være rimelig høy på seg selv når en synes det er helt greit at ens eget levebrød er å bare snakke om seg selv og filme seg selv døgnet rundt. Endret 11. april 2024 av Nøytral-80 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. april 2024 #7071 Del Skrevet 11. april 2024 Nøytral-80 skrev (1 minutt siden): Tror Kristin selv skal være forsiktig med å kaste rundt seg diagnoser som narsissist - ref. forrige helgs snapstory. Dama starter dagen ved å snakke om seg selv, og dagen avsluttes med å snakke om seg selv. Er vel i grunn bare det hun har å komme med som influencer. Et evig jabb om seg selv og sitt. Man må være rimelig høy på seg selv når en synes det er helt greit at ens eget levebrød er å bare snakke om seg selv og filme seg selv døgnet rundt. Meg,meg meg....Eller hva hun skal kjøpe til seg selv...😉 Så ja stemmer det! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuwanda2 Skrevet 12. april 2024 #7072 Del Skrevet 12. april 2024 Kjenner jeg blir veldig provosert av «jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd»- bildet hun selger- når hun besøker super-hot frisør i Oslo, tar med kjæresten på helgetur til Bergen og går på spa… 😡 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2024 #7073 Del Skrevet 12. april 2024 Nuwanda2 skrev (3 timer siden): Kjenner jeg blir veldig provosert av «jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd»- bildet hun selger- når hun besøker super-hot frisør i Oslo, tar med kjæresten på helgetur til Bergen og går på spa… 😡 Tror nok Kristin vet hvordan det kjennes på kroppen å ha dårlig økonomi. Hun skal liksom ikke få gå til frisøren eller reise og bo på hotell fordi at hun vet hvordan det er og ha dårlig råd? Huff og huff hun skader jo de følgerne som har dårlig råd med bruke sine egne penger. At Kristin går til frisøren betyr ikke at hennes oppegående følgere behøver og gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. april 2024 #7074 Del Skrevet 12. april 2024 (endret) . Endret 17. april 2024 av Wald86 Personvern og sikkerhet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 12. april 2024 #7075 Del Skrevet 12. april 2024 Kjæresten skal møte farens hennes nå. Har ikke hun snakket om at de ikke har kontakt og at sist hun strakk ut hånden, så gikk det ikke bra? Hun har nevnt ofte hun ikke har kontakt med biologisk far på story. Men ting har da sikret endret seg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. april 2024 #7076 Del Skrevet 12. april 2024 Vintermåne skrev (På 10.4.2024 den 16.19): Jøss - her var det mye informasjon - kjenner du dem godt siden du VET alt dette?? Jeg følger mor til Dennis på snap; behøver ikke kjenne de i det hele tatt for å vite at Dennis og dama dro til Riga i stedet for å komme til Stavanger for å være sammen med sønnen da Nina selv var overrasket over at Dennis bråbestemte seg for Riga. Det er ikke så veldig lenge siden påsken 2024, og det er ikke noe feil med korttidsminnet mitt. Ikke mere hokuspokus enn at man får med seg det som blir sagt. Når farmor er influencer så behøver man ikke kjenne vedkommende privat for å vite bl.a dette. Kjenner du alle influencere privat? Har man avtale om påskesamvær, eller annet samvær, så overholder man det. I min verden så setter man barnet sitt først, en impulstur til Riga, eller andre steder, med ny kjæreste kan man gjøre utenom avtalt samvær Denne tråden har utviklet seg til å bli en tråd som bare skal latterliggjøre, hetse og kritisere Kristin. Ikke bare her, men også i tråden om Dennis; en tråd som ble splittet fra denne tråden pga den nye skulle omhandle nettopp Dennis. Likevel så drar enkelte frem kritikk av Kristin også i den andre tråden (ja, jeg rapporterte de det gjelder nå nettopp) Kristin får kritikk for å snakke til snap/ følgerne hele dagen. Noe alle influencere i «underholdningskategorien» gjør; det er de selv som er levebrødet deres. Det er jo nettopp følgere de lever av, ergo deler de dagene sine via SoMe. Kristin får hets pga hun har hatt stor gjeld og skattekrav, som hun tydelig har nedbetalt ellers ville hun ikke hatt økonomi til en ny bolig. Og pga Kristin har erfaring med dårlig økonomi, angst for å åpne regninger ( som er et veldkjent fenomen), nedbetalingavtaler osv så får hun kritikk for å dele sine erfaringer pga hun ikke har problemer med økonomi nå. Fy til Kristin som reiser på ferier, kjøper seg møbler eller går til frisøren…….hun kan jo ikke det siden hun HAR slitt økonomisk! Ingen av kritikerne har tydeligvis hørt om å dele erfaringer og prøve å hjelpe andre.. Eller at det å ha hatt dårlig økonomi ikke innebærer at man alltid har det Og hvordan kan de kritiske røster her bastant påstå at de som følger henne er svake mennesker med dårlig økonomi som lar seg utnytte? Tror de at folk er så dumme at bare pga Kristin kjøper seg noe nytt så tar de opp kredittlån for å kjøpe likedan? Eller at følgere er så fjerne at de ikke forstår at mye er spons? At følgerne er stokk dumme uten kritisk sans? Ikke alle som følger Kristin sliter økonomisk, meg selv inkludert. Og; et fåtall kvinner og menn går aldri til frisør. Selv Kristin må da kunne gjøre noe så trivielt som en frisørtime med klipp og striper. Jeg er innom snappen hennes dann og vann (følger henne, men runder ikke de jeg følger daglig) så akkurat frisørtimen fikk jeg med meg. Med det lange håret med sin naturlige hårfarge så kan man ikke akkurat beskylde henne for å løpe ned dørstokken til frisøren. Men nåde de som ikke hiver seg med på hetse og kritisere absolutt alt- toget; de blir sablet ned og får PM i innboksen (til dere to som har sendt med privat melding ang denne tråden; ikke gidd. Jeg åpner de ikke) Og sånn til enkelte her; brukerdebatt og personangrep bare pga man har ei annen mening er i mot forumets regler og blir rapportert. 9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. april 2024 #7077 Del Skrevet 12. april 2024 Nuwanda2 skrev (7 timer siden): Kjenner jeg blir veldig provosert av «jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd»- bildet hun selger- når hun besøker super-hot frisør i Oslo, tar med kjæresten på helgetur til Bergen og går på spa… 😡 Så de som har hatt dårlig råd, men ikke har det lengre, men vet hvordan det er å ha dårlig råd skal ikke få gå til frisøren, reise bort ei helg eller gå på spa? Oki; det må jeg huske ikke er innefor siden jeg hadde der trangt økonomisk i 20-årene, alene med et barn og student. Selv om jeg nå har tatt utdanning, har hatt en god jobb før jeg ble syk (nei; ikke fibromyalgi eller ME, men kreft som førte til uføretrygt), giftet meg (og er fortsatt gift) med mannen min som tjener godt. Men siden jeg snudde på krona som student og alene med et barn så kan jeg ikke uttale meg om hvordan det er å spise opp restene etter maten til ungen pga økonomien. Og jeg kan heller ikke til frisør når håret vokser ut, reise bort ei helg eller dra på spa. Siden jeg vet hvordan det er å ha dårlig økonomi🤷🏼♀️ 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 12. april 2024 #7078 Del Skrevet 12. april 2024 skruf skrev (35 minutter siden): Så de som har hatt dårlig råd, men ikke har det lengre, men vet hvordan det er å ha dårlig råd skal ikke få gå til frisøren, reise bort ei helg eller gå på spa? Oki; det må jeg huske ikke er innefor siden jeg hadde der trangt økonomisk i 20-årene, alene med et barn og student. Selv om jeg nå har tatt utdanning, har hatt en god jobb før jeg ble syk (nei; ikke fibromyalgi eller ME, men kreft som førte til uføretrygt), giftet meg (og er fortsatt gift) med mannen min som tjener godt. Men siden jeg snudde på krona som student og alene med et barn så kan jeg ikke uttale meg om hvordan det er å spise opp restene etter maten til ungen pga økonomien. Og jeg kan heller ikke til frisør når håret vokser ut, reise bort ei helg eller dra på spa. Siden jeg vet hvordan det er å ha dårlig økonomi🤷🏼♀️ Godt skrevet 👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. april 2024 #7079 Del Skrevet 12. april 2024 (endret) skruf skrev (51 minutter siden): Så de som har hatt dårlig råd, men ikke har det lengre, men vet hvordan det er å ha dårlig råd skal ikke få gå til frisøren, reise bort ei helg eller gå på spa? Oki; det må jeg huske ikke er innefor siden jeg hadde der trangt økonomisk i 20-årene, alene med et barn og student. Selv om jeg nå har tatt utdanning, har hatt en god jobb før jeg ble syk (nei; ikke fibromyalgi eller ME, men kreft som førte til uføretrygt), giftet meg (og er fortsatt gift) med mannen min som tjener godt. Men siden jeg snudde på krona som student og alene med et barn så kan jeg ikke uttale meg om hvordan det er å spise opp restene etter maten til ungen pga økonomien. Og jeg kan heller ikke til frisør når håret vokser ut, reise bort ei helg eller dra på spa. Siden jeg vet hvordan det er å ha dårlig økonomi🤷🏼♀️ Seriøst, du ser ikke poenget? Å ha dårlig råd som student er å ofre seg økonomisk noen få år, men man vet det blir bedre tider når den perioden er over. Å leve i kronisk fattigdom er noe ganske annet! Det er ganske ufyselig å lage innhold på andres elendighet med ranten"jeg vet hvordan det er" mens man i neste innlegg velter seg i luksus! Da mister man troverdighet enten du liker det eller ei! Endret 12. april 2024 av K_mb 19 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. april 2024 #7080 Del Skrevet 12. april 2024 Nuwanda2 skrev (9 timer siden): Kjenner jeg blir veldig provosert av «jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd»- bildet hun selger- når hun besøker super-hot frisør i Oslo, tar med kjæresten på helgetur til Bergen og går på spa… 😡 Og kjører taxi rundt i hele byen,sikkert en 6000 kr bare det. Koster jo 200 spenn bare sette seg inn i en taxi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå