Fotballfluen Skrevet 6. januar 2023 #2761 Del Skrevet 6. januar 2023 Sharp75! skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal jeg utlevere mitt liv på KG? 🤷♀️ Ditt liv? Det er Dennis innlegget du svarte på handlet om, ikke deg og ditt liv. Du påstår at vedkommende som skrev innlegget om Dennis tar skammelig feil. Da antar jeg at du har innsikt i situasjonen rundt Dennis siden du kommer med en slik påstand? Jeg oppfattet på ingen måte at det handlet om deg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. januar 2023 #2762 Del Skrevet 6. januar 2023 Sharp75! skrev (19 timer siden): Du aner ikke hvor skammelig feil du tar....... Her @Sharp75! 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. januar 2023 #2763 Del Skrevet 6. januar 2023 Fotballfluen skrev (2 minutter siden): Ditt liv? Det er Dennis innlegget du svarte på handlet om, ikke deg og ditt liv. Du påstår at vedkommende som skrev innlegget om Dennis tar skammelig feil. Da antar jeg at du har innsikt i situasjonen rundt Dennis siden du kommer med en slik påstand? Jeg oppfattet på ingen måte at det handlet om deg. Dette? Skammelig feil om mitt liv jeg svarte på? Jeg har ikke antyde noe om Dennis sitt liv, men folk antyder om mitt liv så da svarer jeg 🤷♀️ jeg kjenner ikke Dennis, men mange her inne gjør visst det siden de antyder det ene og det andre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 6. januar 2023 #2764 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Jeg støtter Kristin 100% og jeg oppriktig tror at valgene hun har tatt har vært de beste. Dennis er en god pappa nå, pga han aksepterer at barnet skal være hos farmor og farfar - og her har Kristin en fing i bildet mtp at situasjonen er slik, så det er nok noe bak som er mer alvorlig enn konflikt mellom foreldrene og utroskap. Det kan være blant annet rus (alkohol er og rus) og/eller psykisk helse. Man kan ikke bare bestemme at samvær skal være slik, uten gode grunner. Og hurra for Kristin som ikke går ut offentlig med grunnen, det har ikke vi noe med og helt supert at akkurat den konflikten blir skjermet for barnet, selvom det alt er mye offentlig som han kommer til å se når han blir eldre. Endret 6. januar 2023 av Hjertestein 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. januar 2023 #2765 Del Skrevet 6. januar 2023 Fotballfluen skrev (29 minutter siden): Ditt liv? Det er Dennis innlegget du svarte på handlet om, ikke deg og ditt liv. Du påstår at vedkommende som skrev innlegget om Dennis tar skammelig feil. Da antar jeg at du har innsikt i situasjonen rundt Dennis siden du kommer med en slik påstand? Jeg oppfattet på ingen måte at det handlet om deg. Nei, hun skrev ikke det. Det svaret hun ga, var på noe annet du skrev, og som hun uthevet i teksten din. Rett skal være rett. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. januar 2023 #2766 Del Skrevet 6. januar 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Dette? Skammelig feil om mitt liv jeg svarte på? Jeg har ikke antyde noe om Dennis sitt liv, men folk antyder om mitt liv så da svarer jeg 🤷♀️ jeg kjenner ikke Dennis, men mange her inne gjør visst det siden de antyder det ene og det andre..... Beklager, jeg leste ikke nøye nok 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. januar 2023 #2767 Del Skrevet 6. januar 2023 Fotballfluen skrev (5 minutter siden): Beklager, jeg leste ikke nøye nok 🙂 Helt greit, fort gjort 😊 been there, done that 🥴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 6. januar 2023 #2768 Del Skrevet 6. januar 2023 Hjertestein skrev (2 timer siden): Jeg støtter Kristin 100% og jeg oppriktig tror at valgene hun har tatt har vært de beste. Dennis er en god pappa nå, pga han aksepterer at barnet skal være hos farmor og farfar - og her har Kristin en fing i bildet mtp at situasjonen er slik, så det er nok noe bak som er mer alvorlig enn konflikt mellom foreldrene og utroskap. Det kan være blant annet rus (alkohol er og rus) og/eller psykisk helse. Man kan ikke bare bestemme at samvær skal være slik, uten gode grunner. Og hurra for Kristin som ikke går ut offentlig med grunnen, det har ikke vi noe med og helt supert at akkurat den konflikten blir skjermet for barnet, selvom det alt er mye offentlig som han kommer til å se når han blir eldre. Ja, hurra for Kristin, fantastisk at hun ikke tar dette offentlig, hun har hatt mulighet til å fortelle hele historien, men hun gjør ikke det, hun kaster ikke Dennis under bussen, Dennis derimot prøver helt klart å kaste Kristin under bussen. Han var nok klar over at Kristin kom til å få mye hat etter han la ut siste innlegg, han kunne formulert teksten på en annen måte. Jeg syns det er flott at menn er åpen om psykisk helse, men syns ikke det er helt riktig å gjøre det på denne måten. Det er jo bare å se hvor mye dritt Kristin har fått nå i ettertid, folk gir henne skylden for at Dennis har det tungt og gir henne skyld fordi hun går videre med livet. Det er rett og slett trist. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 6. januar 2023 #2769 Del Skrevet 6. januar 2023 litenstjerne skrev (1 minutt siden): Ja, hurra for Kristin, fantastisk at hun ikke tar dette offentlig, hun har hatt mulighet til å fortelle hele historien, men hun gjør ikke det, hun kaster ikke Dennis under bussen, Dennis derimot prøver helt klart å kaste Kristin under bussen. Han var nok klar over at Kristin kom til å få mye hat etter han la ut siste innlegg, han kunne formulert teksten på en annen måte. Jeg syns det er flott at menn er åpen om psykisk helse, men syns ikke det er helt riktig å gjøre det på denne måten. Det er jo bare å se hvor mye dritt Kristin har fått nå i ettertid, folk gir henne skylden for at Dennis har det tungt og gir henne skyld fordi hun går videre med livet. Det er rett og slett trist. Så enig! Om intensjonen hans hadde vært å kun fortelle om hvordan han har det, kunne han skrevet noen ord om at det ikke skulle gå ut over Kristin. Han har vært såpass lenge i some- gamet at han skjønte helt sikkert at hun kom til å få pes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. januar 2023 #2770 Del Skrevet 6. januar 2023 2 hours ago, Hjertestein said: Jeg støtter Kristin 100% og jeg oppriktig tror at valgene hun har tatt har vært de beste. Dennis er en god pappa nå, pga han aksepterer at barnet skal være hos farmor og farfar - og her har Kristin en fing i bildet mtp at situasjonen er slik, så det er nok noe bak som er mer alvorlig enn konflikt mellom foreldrene og utroskap. Det kan være blant annet rus (alkohol er og rus) og/eller psykisk helse. Man kan ikke bare bestemme at samvær skal være slik, uten gode grunner. Hva mener du? Er barnet hos besteforeldrene når det er i stavanger? Ikke hos Dennis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 6. januar 2023 #2771 Del Skrevet 6. januar 2023 Nutz skrev (5 minutter siden): Hva mener du? Er barnet hos besteforeldrene når det er i stavanger? Ikke hos Dennis? Ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 6. januar 2023 #2772 Del Skrevet 6. januar 2023 skruf skrev (5 timer siden): Vill3 vært fint om du kan redigere innlegget ditt og ikke skrive barnets navn 🙂 det bryter med forumreglene da barn har særskilt beskyttelse, så slipper du å få innlegget ditt fjernet av Mod. Enig med deg; ser ikke ut til at barnet lider noe nød. Godt i varetatt både hos mor og fars familie. Følger både Kristin og Nina Vondt å slite sånn som Dennis skriver at han gjør, men heldigvis så får han hjelp. Likevel helt feil å klandre Kristin for det. Dennis tok sine valg, og alle valg her i livet har følger. Kristin har vært åpen om at hun kjempet for forholdet lenge, men der var enveis-kjemping og da kommer det til et punkt der man ikke klarer lengre. Kristin holdt seg derimot for god til å skrive lenge innlegg der hun kastet Dennis under bussen. Tvert i mot så holdt hun privatlivet tett de årene hun kjempet. Selv moren til Dennis har vært åpen om fortvilelsen over valg sønnen tok og sorgen over at forholdet tok slutt., Heldigvis er både Nina og Kristin rause mennesker og begge legger til rette for at Dennis har god kontakt med barnet Det var nok tøft for Kristin å være første jul+nyttår uten sønnen sin. Hun kunne jo krevd å hatt barnet selv første jula, men i stedet så lot hun barnet dra til Stavanger og gjorde det beste ut av situasjonen. For alt vi vet så kan det være at hun ikke sto på krava nettopp pga Dennis sliter og det ville gjort vondt verre å være uten barnet Hun fortjener i allefall ikke pes for å ha gått videre etter å ha blitt bedratt. Hun har vært åpen om at hun også har hatt det vondt (uten å legge ut lange innlegg om Dennis på IG eller ta skittentøyvasken offentlig), men at hun etter å ha jobbet hardt med seg selv nå er lykkelig og klarer å se fremover. Hvorfor skal hun kaste alt det på båten bare pga eksen nå sliter pga han innser at gresset var ikke grønnere på den andre siden? Selv om Kristin nå er på en bedre plass i livet så har hun fortsatt sitt hun også (rent praktisk så har hun bl.a to hus hun må få solgt, ei MS-syk mor å ta vare på, følge opp barnet og følge opp samværet), og hun sitter på mye ansvar alene Kjenner jeg blir helt mødd når jeg leser at folk skriver at Kristin er den store stygge ulven som ikke tar Dennis tilbake nå som han er åpen om at han sliter. Sliter pga valg som han selv har tatt som førte til bruddet. Selv moren til Dennis har fordømt handlingene hans. Hvorfor i huleste skal Kristin på skylden for at han sliter og hun har gått videre? Jeg vet i allefall at hadde mannen min behandlet meg sånn så ville jeg aldri ha stolt på han igjen, og ekteskapet hadde vært over, til tross for barn og et langt ekteskap. Det er noe som heter selvrespekt, noe jeg har i allefall. Og noe jeg tror Kristin har., Jeg unner ingen å ha det vondt, så jeg håper Dennis med tid og hjelp kommer seg ovenpå igjen. Han bør eie den situasjonen han selv har satt seg i og godta at Kristin har gått videre og at det toget har godt. Håper han innser hvor heldig han faktisk er som har en utrolig støttende familie, en eks som er raus og tilrettelegger for samvær med sønnen under de forholdene han er i nå, at eksen/Kristin samarbeider godt med Nina sånn at han får vært med sønnen sin, og ikke minst; han er pappa til en herlig liten fyr. Han har et utrolig godt nettverk rundt seg, og det er det ikke alle som er så heldige å ha Ja, glemte meg🥴 endret det👍🏻 Veldig godt skrevet, er så enig med deg!🌟👏🏻👏🏻 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 6. januar 2023 #2773 Del Skrevet 6. januar 2023 Hjertestein skrev (5 timer siden): Ja. Hvor har hun/de opplyst om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. januar 2023 #2774 Del Skrevet 6. januar 2023 moroklompen skrev (4 minutter siden): Hvor har hun/de opplyst om dette? Er vist på farmors snap 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 7. januar 2023 #2775 Del Skrevet 7. januar 2023 Ska ver litt forsiktige mæ å dømma og sparka folk som ligger nede. Fyren er opplagt syk for tiden å trenger motivasjon i livet for å komme seg tbage igjen. Ingen av dere har noge mæ koss Kristin og Dennis organisere samværet når han er hos far og familien. Ha litt forståelse for at han har det kipt for tiden uten å strø salt i sår, tenk litt 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 7. januar 2023 #2776 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) Kjerringrokk skrev (9 timer siden): Ska ver litt forsiktige mæ å dømma og sparka folk som ligger nede. Fyren er opplagt syk for tiden å trenger motivasjon i livet for å komme seg tbage igjen. Ingen av dere har noge mæ koss Kristin og Dennis organisere samværet når han er hos far og familien. Ha litt forståelse for at han har det kipt for tiden uten å strø salt i sår, tenk litt Jeg har full forståelse for at noen ligger nede og er syke, virkelig, og jeg håper at de som sliter får den hjelpen som trengs. Profesjonell hjelp. Det sagt, så har jeg ikke samme forståelsen for mennesker som kun er ute etter å høste sympati, og som får de som sympatiserer til å «angripe» den andre parten. Hva ville han opp å med dette innlegget, tror du? Endret 7. januar 2023 av RødeRandi Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 7. januar 2023 #2777 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) RødeRandi skrev (2 minutter siden): Siterte meg selv ved en feil Endret 7. januar 2023 av RødeRandi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 7. januar 2023 #2778 Del Skrevet 7. januar 2023 Kjerringrokk skrev (9 timer siden): Ska ver litt forsiktige mæ å dømma og sparka folk som ligger nede. Fyren er opplagt syk for tiden å trenger motivasjon i livet for å komme seg tbage igjen. Ingen av dere har noge mæ koss Kristin og Dennis organisere samværet når han er hos far og familien. Ha litt forståelse for at han har det kipt for tiden uten å strø salt i sår, tenk litt Så da er det greit at han kaster Kristin under bussen? Selv om man er syk så er ikke det en unnskyldning. Han kunne helt klart formulert teksten på en annen måte. Evt skrevet at han på ingen måte vil gi Kristin skylden og at han er glad for at hun er lykkelig. Som sagt, han satt seg selv i denne situasjonen. Kristin har vært åpen om hvor lenge hun hadde kjempet for dette forholdet. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 7. januar 2023 #2779 Del Skrevet 7. januar 2023 Minner om at vi faktisk ikke vet hva som har skjedd her. Ja, Kristin sier ditt og datt men det er tross alt hennes side av saken. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 7. januar 2023 #2780 Del Skrevet 7. januar 2023 Jolanda skrev (1 time siden): Minner om at vi faktisk ikke vet hva som har skjedd her. Ja, Kristin sier ditt og datt men det er tross alt hennes side av saken. åh pleeeease, ikke enda et «er ikke det at jeg ikke liker Kristin, meeeeeeen…». 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå