Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Centimeteren skrev (På 5.12.2022 den 14.17):

Dette nye forholdet kom veldig tidlig. Hvorfor ikke gi Dennis tid på seg til å komme tilbake til Kristin? De hører sammen..

Hvorfor mener du det?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (På 26.12.2022 den 18.44):

Det er en fin ting å gjøre, men jeg er likevel betenkt. Betenkt over eksponeringen av gjestene og også over sponsefesten knyttet til arrangementet. Innholdsproduksjonen hadde ikke trengt å inkludere identifisering.  Ut fra det som fortelles er dette sårbare mennesker, og å bruke dem og historiene deres kommersielt oppleves som usmakelig. 

Enig med du

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (På 29.12.2022 den 1.38):

Syntes det var fint gjort av henne jeg! Også sikkert en avkobling for henne som ikke hadde sønnen i julen som sikkert er ganske sårt😊

I utgangspunktet et flott tiltak om hun ikke brukte det så mye kommersielt 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (På 29.12.2022 den 17.25):

Jeg hadde heller aldri åpnet hjemmet mitt til jul uten at jeg hadde tjent møkkmasse penger på det. 

Poenget ditt var? 

Deg om det, vi har hatt fremmede til julemiddag siste 25 årene. Mange av de er blitt våre omgangsvenner.

• Liker 4
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad hun faktisk sa noe tilbake, men hvaaa i alle dager er det med folk?! Hun kjempa og kjempa for forholdet med Dennis, han dreit i det, hun ga opp, fant lykken igjen og nå som Dennis har innsett hva han har gjort og angrer så skal Kristin liksom skamme seg eller gjemme bort egen lykke for å ta hensyn til han. Karma beit HAN i ræva!

BE06FE4E-E1DF-459B-A212-865ABBCA1BAF.jpeg

632BAB11-2979-4709-A5FC-3C69F8164DBA.jpeg

• Liker 27
  • Hjerte 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RødeRandi

I går skjønte. Jeg ikke helt hva Dennis ville med innlegget sitt, men jeg skjønner såpass at han nå høster sympati. 

Jeg støtter Kristin så innmari, og håper virkelig at hun får det godt i livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (4 minutter siden):

I går skjønte. Jeg ikke helt hva Dennis ville med innlegget sitt, men jeg skjønner såpass at han nå høster sympati. 

Jeg støtter Kristin så innmari, og håper virkelig at hun får det godt i livet sitt. 

Helt enig , støtter Kristin her også 🥰❤️

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (14 minutter siden):

Det er andre gangen han nærmest kaster henne under bussen etter bruddet. Først den bursdagsgratulasjonen som førte til at han ble satt i et sååå godt lys og hun fikk masse kritikk og kommentarer om at hun måtte ta han tilbake, og nå denne her. Hun finner lykken igjen og han går på en smell da konsekvensene for valgene hans eksploderer i trynet på han, og hun får kritikk for å ikke bry seg nok om han og ta nok hensyn til at han er trist. Wow, bare wow.. (det er mer i kommentarfeltet enn kun det jeg dro fram)

• Liker 37
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (2 timer siden):

Glad hun faktisk sa noe tilbake, men hvaaa i alle dager er det med folk?! Hun kjempa og kjempa for forholdet med Dennis, han dreit i det, hun ga opp, fant lykken igjen og nå som Dennis har innsett hva han har gjort og angrer så skal Kristin liksom skamme seg eller gjemme bort egen lykke for å ta hensyn til han. Karma beit HAN i ræva!

BE06FE4E-E1DF-459B-A212-865ABBCA1BAF.jpeg

632BAB11-2979-4709-A5FC-3C69F8164DBA.jpeg

Ta deg en jæskla stor bolle, STEFFEN.💩🖕🏼

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shokko

Ref. Dennis sine innlegg: Dette her er en klassiker jeg har hørt mange har opplevd. Den ene parten forstår ikke hva man har og skjønner det ikke før det er slutt og den andre har kommet seg videre i livet. Da bryter alt sammen fordi man da innser at toget har gått. Ja, selvfølgelig er det vondt, men da må man stå for det valget man en gang tok! 
Det blir i hvert fall for dumt at følgerne hans skal angripe Kristin. Hun har da hatt det tøft i lang tid hun også, men jobbet med seg selv i månedsvis for å få det bedre. 
Får håpe for Dennis sin skyld at han kan finne styrke til å ta tak i seg selv og situasjonen sin han også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk menn dette. De har fin og kjekk dame hjemme. Får barn og de synes ting blir rutine og kjedelig. De chatter med andre, fester mer og klager. Det vanlige livet blir for kjedelig og de tester grenser. Så bærer det rett utenfor. Dette er hans valg og nå kommer smellen. Det var ikke så kjekt likevel. Nå savner han dama, barnet og det kjedelige livet han hadde. Det var ikke så kjedelig likevel...

Lykke til dere menn. Utroskap lønner seg aldri! Jakten på andre...dere ender opp ensomme og ulykkelige. Ingen sympati fra meg når dere tar dumme valg. 

• Liker 38
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (2 timer siden):

Typisk menn dette. De har fin og kjekk dame hjemme. Får barn og de synes ting blir rutine og kjedelig. De chatter med andre, fester mer og klager. Det vanlige livet blir for kjedelig og de tester grenser. Så bærer det rett utenfor. Dette er hans valg og nå kommer smellen. Det var ikke så kjekt likevel. Nå savner han dama, barnet og det kjedelige livet han hadde. Det var ikke så kjedelig likevel...

Lykke til dere menn. Utroskap lønner seg aldri! Jakten på andre...dere ender opp ensomme og ulykkelige. Ingen sympati fra meg når dere tar dumme valg. 

Nei, dette er ikke typisk menn altså..!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Nei, dette er ikke typisk menn altså..!

Kjenner dessverre mange som har gjort dette. Og de fleste angrer.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
13 hours ago, Kyllingmonk said:

Det er andre gangen han nærmest kaster henne under bussen etter bruddet. Først den bursdagsgratulasjonen som førte til at han ble satt i et sååå godt lys og hun fikk masse kritikk og kommentarer om at hun måtte ta han tilbake, og nå denne her. Hun finner lykken igjen og han går på en smell da konsekvensene for valgene hans eksploderer i trynet på han, og hun får kritikk for å ikke bry seg nok om han og ta nok hensyn til at han er trist. Wow, bare wow.. (det er mer i kommentarfeltet enn kun det jeg dro fram)

Dette er begge deler lærebokseksempel på emosjonell utpressing.

Først "drukner" han henne med kjærlighetserklæringer som har en misjon, stemple henne som "hans" og dessuten overøse henne med henvendelser om hvordan de HØRER SAMMEN FOR ALLTID fra vilt fremmede. 

Å komme med store dramatiske trusler om hvor forferdelig man har det når man ikke får viljen sin er bare den nyeste varianten. Her er målet at hun, om hun ikke reagerer med sympati i første omgang deretter skal få henvendelser fra andre om "hvorfor hun kan gjøre noe sånt mot ham", som selvfølgelig er en del av utpressingen.

Det var en del som falt for det første gang. Litt færre som faller for det neste gang. Og så må man passe seg for slike folk har en tendens til å bare øke intensiteten for hver runde de ikke får viljen sin. Jeg håper Kristin har trygge folk rundt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

litenstjerne skrev (12 minutter siden):

For meg så virker det som Dennis prøver å gjøre seg til et offer her, og at Kristin er den store stygge ulven som går videre med livet. Men sannheten er at han selv satt seg i denne situasjonen. Han trodde kanskje aldri at Kristin skulle gå, men nå innser han at han aldri får henne tilbake. 
Jeg har selv vært i forhold som dette, der mannen etter bruddet lager drama, får alle til å syns synd på han, at jeg var den fæle som forlot han. Men det var jo han som var utro, gjorde masse dritt og såret meg, til slutt orker jeg ikke mer. Etterpå fortalte han til alle våre felles venner og familie at han var deprimert, min feil at han ikke ville leve mer osv. 

Nei du, han får ingen sympati fra meg. 

Basert på oppførselen til Dennis, så tenker jeg at Kristin definitivt tok et valg som var rett på mange måter. 

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig2.0 skrev (1 time siden):

Først "drukner" han henne med kjærlighetserklæringer som har en misjon, stemple henne som "hans" og dessuten overøse henne med henvendelser om hvordan de HØRER SAMMEN FOR ALLTID fra vilt fremmede. 

Å komme med store dramatiske trusler om hvor forferdelig man har det når man ikke får viljen sin er bare den nyeste varianten. Her er målet at hun, om hun ikke reagerer med sympati i første omgang deretter skal få henvendelser fra andre om "hvorfor hun kan gjøre noe sånt mot ham", som selvfølgelig er en del av utpressingen.

Det var en del som falt for det første gang. Litt færre som faller for det neste gang. Og så må man passe seg for slike folk har en tendens til å bare øke intensiteten for hver runde de ikke får viljen sin. Jeg håper Kristin har trygge folk rundt seg. 

"Å komme med store dramatiske trusler"? Han som offentlig person, på lik linje som hans eks, får ikke komme med sin uttalelse om hvordan HAN har det? Man skal heller fortsette å spekulere i hvorfor barnet bor hos farmor, hvor er Dennis m.m.

Hvorfor er det greit at Kristin la ut at hun hadde det dårlig og slet med sitt? Fordi hun ble sett på som et offer? 

For INGEN her inne vet hva som har skjedd. Rykter, antydninger, falske sannheter...... 

Om man skal finne et offer her så er det bare et og det er barnet 🥺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig2.0 skrev (1 time siden):

Falle for hva? Åpenhet og ærlighet om psykisk helse? 

Er bare et offer her, barnet..... 

Håper Dennis har trygge folk rundt seg. 

Glad på Kristin sine vegne at hun har kommet seg videre, vet det ikke er lett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...