Skrottefar Skrevet 29. desember 2022 #2681 Del Skrevet 29. desember 2022 Jeg tror absolutt ikke at dette var et PR-stunt fra Kristin, det virker som at hun oppriktig ville hjelpe andre. Noe helt annet enn hva CBE og mann bedrev med når de hadde omvendt julenisse nede i Særp. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 29. desember 2022 #2682 Del Skrevet 29. desember 2022 Grunnen til at det blir offentlig er jo fordi hun er det. Men det er jo bare positivt å inspirere andre til å hjelpe.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 29. desember 2022 #2683 Del Skrevet 29. desember 2022 Jeg tror ikke dette er et PR-stunt fra Kristin sin side. Jeg tror hun genuint er et varmt menneske med gode verdier, som hun helt sikkert har med seg fra barndommen av. Kristin har ei mor som sitter i rullestol f.eks. Jeg mener at jeg har lest henne si noe om at hun vokste opp med alenemor? og evt dårlig råd? Kan det stemme? 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 29. desember 2022 #2684 Del Skrevet 29. desember 2022 Jeg kan skrive under. på at dette er absolutt ikke noe pr stunt, herlighet for noe tøv. Hvis dere hadde fulgt henne på instagram så forteller hun at det er noe hun har ville ha gjort i mange år . 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 29. desember 2022 #2685 Del Skrevet 29. desember 2022 Sunnys skrev (21 timer siden): Kristin Gjeldsvik hadde aldri åpnet hjemmet sitt til jul uten at hun tjener på det. Dette er klick bait og god pr! hadde aldri gjort det uten at hele Norge vet det Hun har ikke tjent noe spesielt på det. Bare fått litt sponset mat og drikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 29. desember 2022 #2686 Del Skrevet 29. desember 2022 Jeg hadde heller aldri åpnet hjemmet mitt til jul uten at jeg hadde tjent møkkmasse penger på det. Poenget ditt var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnys Skrevet 29. desember 2022 #2687 Del Skrevet 29. desember 2022 solietta skrev (Akkurat nå): Hun har ikke tjent noe spesielt på det. Bare fått litt sponset mat og drikke. PR 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 29. desember 2022 #2688 Del Skrevet 29. desember 2022 Det er jo klart PR som og ligger bak alle intensjoner hvor influensere må gå ut i some og snakke om det. Hadde vært nok å bare ha annonse på finn og gjennomført det i stillhet. Jeg ble litt skuffet da hun postet på snap "spons/reklame" på maten. Jeg trodde oppriktig hun sto for utgiftene selv. Men så klart, kjempe bra tiltak og fantastisk å hjelpe så mange. Ser det ofte går igjen hos venner og bekjente og, man må dokumentere det på sosiale medier om man gjør noe godt for en fremmed person. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 29. desember 2022 #2689 Del Skrevet 29. desember 2022 Er det er problem om Kristin tjente penger på juleselskapet? Hadde det vert bedre om hun bare lot være å arrangere, sånn at deltakerene kanskje ikke hadde hatt et fint alternativ? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 29. desember 2022 #2690 Del Skrevet 29. desember 2022 C8H10N4O2 skrev (11 minutter siden): Er det er problem om Kristin tjente penger på juleselskapet? Hadde det vert bedre om hun bare lot være å arrangere, sånn at deltakerene kanskje ikke hadde hatt et fint alternativ? Hun tjente ikke noe penger , men hun ble sponset mat og drikke. Grunnen var at det hadde vært altfor mye å stå å lage så mye forskjellig mat til 20 stykker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 29. desember 2022 #2691 Del Skrevet 29. desember 2022 Hun søkte jo aldri spons, hun ble kontaktet av lokale bedrifter som likte initiativet. Så er reglene i SoMe sånn at det må merkes. Å tvile på Kristins intensjoner er så dårlig gjort. Er det en influenser som har troverdighet er det jo henne. Jeg hyller initiativet og gjennomføringsevnen. ♥️ 36 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 29. desember 2022 #2692 Del Skrevet 29. desember 2022 EllaSays skrev (42 minutter siden): Hun søkte jo aldri spons, hun ble kontaktet av lokale bedrifter som likte initiativet. Så er reglene i SoMe sånn at det må merkes. Å tvile på Kristins intensjoner er så dårlig gjort. Er det en influenser som har troverdighet er det jo henne. Jeg hyller initiativet og gjennomføringsevnen. ♥️ Enig med deg. Fantastisk gjort av Kristin♥️👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 30. desember 2022 #2693 Del Skrevet 30. desember 2022 Hjertestein skrev (10 timer siden): Det er jo klart PR som og ligger bak alle intensjoner hvor influensere må gå ut i some og snakke om det. Hadde vært nok å bare ha annonse på finn og gjennomført det i stillhet. Jeg ble litt skuffet da hun postet på snap "spons/reklame" på maten. Jeg trodde oppriktig hun sto for utgiftene selv. Men så klart, kjempe bra tiltak og fantastisk å hjelpe så mange. Ser det ofte går igjen hos venner og bekjente og, man må dokumentere det på sosiale medier om man gjør noe godt for en fremmed person. Dette 🙌 Uten tvil et flott tiltak, men man er temmelig naiv hvis man tror at influensere gjennomfører stunt som dette kun utav sin godhet. Hvis så var, så hadde de, som @Hjertestein sier bare gjort det uten alt medieoppstusset rundt. En kan også argumentere for at man burde droppet å ta i mot spons på f.eks mat, dersom det betyr at lokale restauranter går glipp av inntekter. De er faktisk en bransje i krise. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 30. desember 2022 #2694 Del Skrevet 30. desember 2022 Jeg er stor fan av Kristin, jeg liker henne veldig godt. Fantastisk initiativ med julemiddagen. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 30. desember 2022 #2695 Del Skrevet 30. desember 2022 Hun er jo influencer da. Er det ikke da litt av vitsen å vise at hun gjør dette? At det er mulig å arrangere noe sånt på julaften for å glede andre? Vil heller se influencere påvirke folk til å gjøre noe for andre, men å se dem løpe på tredemølle og filme ungene sine! 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 30. desember 2022 #2696 Del Skrevet 30. desember 2022 Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Dette 🙌 Uten tvil et flott tiltak, men man er temmelig naiv hvis man tror at influensere gjennomfører stunt som dette kun utav sin godhet. Hvis så var, så hadde de, som @Hjertestein sier bare gjort det uten alt medieoppstusset rundt. En kan også argumentere for at man burde droppet å ta i mot spons på f.eks mat, dersom det betyr at lokale restauranter går glipp av inntekter. De er faktisk en bransje i krise. Dette var ingen pr stunt. Hun gjorde det ikke for penger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 30. desember 2022 #2697 Del Skrevet 30. desember 2022 solietta skrev (1 time siden): Dette var ingen pr stunt. Hun gjorde det ikke for penger. Det kan være pr stunt uten at det genererer rene penger, en oppnår goodwill og sympati = god pr! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 30. desember 2022 #2698 Del Skrevet 30. desember 2022 bettsa skrev (6 timer siden): Jeg er stor fan av Kristin, jeg liker henne veldig godt. Fantastisk initiativ med julemiddagen. Jeg er ingen stor fan av henne, men er da raus nok til å se at hun oppriktig vil hjelpe andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 30. desember 2022 #2699 Del Skrevet 30. desember 2022 Det er forbanna trist at hun ikke kan ønske sønnen velkommen tilbake uten å ha mobilen oppi trynet for å dokumentere det på SoMe. Hva er det med (influenser)foreldre nå for tiden. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 30. desember 2022 #2700 Del Skrevet 30. desember 2022 lillehammeren skrev (1 time siden): Det er forbanna trist at hun ikke kan ønske sønnen velkommen tilbake uten å ha mobilen oppi trynet for å dokumentere det på SoMe. Hva er det med (influenser)foreldre nå for tiden. Alltid noe å klage på 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå