miamiamia Skrevet 26. desember 2022 #2661 Del Skrevet 26. desember 2022 Hun har garantert spurt om å få dele bilder av dem. Var jo bare 2-3-4 stk som ble vist frem? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. desember 2022 #2662 Del Skrevet 27. desember 2022 miamiamia skrev (13 timer siden): Hun har garantert spurt om å få dele bilder av dem. Var jo bare 2-3-4 stk som ble vist frem? Det har hun, for hun ene gikk ut i et kommentarfelt under vg eller db og sa huk hadde gitt samtykke til å bli delt 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. desember 2022 #2663 Del Skrevet 27. desember 2022 miamiamia skrev (23 timer siden): Skikkelig nydelig at hun inviterte mange på julaften. Jeg fikk tårer i øynene av videoen hun la ut. Så fint gjort Det synes jeg også og ikke mange ville gjort det samme. I mine øyne er Kristin er hverdagshelt som bryr seg om andre mennesker ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 27. desember 2022 #2664 Del Skrevet 27. desember 2022 Det står STOR respekt av Kristin som til de grader utviser impuls- /selvkontroll. Det er ikke lett når man føler seg ydmyket, latterliggjort og sviktet og samtidig må lese om seg selv og "alle" som mener noe om bruddet og hva hun burde og skulle gjort i samlivet med eksen og barnet. Alle normale mennesker vil kjenne på følelsen og et ønske om å nyansere og forklare. Hun har ikke gjort det annet enn å si at det har ikke vært lett og han hadde et valg. Hun har ikke konkretisert hva han har gjort, hvor ofte eller på hvilken måte. Alle som har vært utsatt for noe lignende vet hvor vanskelig akkurat det er. Man trenger ikke gå lengre til dette forumet for å se at folk kaster partnerene sine under bussen for atskillig mindre. Jeg heier på Kristin og synes hun gjør gode valg for seg og sønnen. 36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 27. desember 2022 #2665 Del Skrevet 27. desember 2022 Nooni skrev (1 time siden): Det står STOR respekt av Kristin som til de grader utviser impuls- /selvkontroll. Det er ikke lett når man føler seg ydmyket, latterliggjort og sviktet og samtidig må lese om seg selv og "alle" som mener noe om bruddet og hva hun burde og skulle gjort i samlivet med eksen og barnet. Alle normale mennesker vil kjenne på følelsen og et ønske om å nyansere og forklare. Hun har ikke gjort det annet enn å si at det har ikke vært lett og han hadde et valg. Hun har ikke konkretisert hva han har gjort, hvor ofte eller på hvilken måte. Alle som har vært utsatt for noe lignende vet hvor vanskelig akkurat det er. Man trenger ikke gå lengre til dette forumet for å se at folk kaster partnerene sine under bussen for atskillig mindre. Jeg heier på Kristin og synes hun gjør gode valg for seg og sønnen. Amen. Jeg er sååå enig med deg, og skjønner ikke hva det er å kritisere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 27. desember 2022 #2666 Del Skrevet 27. desember 2022 Sunfl0wer skrev (På 4.12.2022 den 22.59): Ser ut som Kristin har funnet lykken igjen❤️ Men hvem er han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 27. desember 2022 #2667 Del Skrevet 27. desember 2022 Heartgirl skrev (10 timer siden): Det synes jeg også og ikke mange ville gjort det samme. I mine øyne er Kristin er hverdagshelt som bryr seg om andre mennesker ❤ Så enig i alt du skriver her. Flott tiltak fra Kristin❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 27. desember 2022 #2668 Del Skrevet 27. desember 2022 Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Men hvem er han? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnys Skrevet 28. desember 2022 #2669 Del Skrevet 28. desember 2022 Kristin Gjeldsvik hadde aldri åpnet hjemmet sitt til jul uten at hun tjener på det. Dette er klick bait og god pr! hadde aldri gjort det uten at hele Norge vet det 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBM Skrevet 28. desember 2022 #2670 Del Skrevet 28. desember 2022 Har hun mye gjeld? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 28. desember 2022 #2671 Del Skrevet 28. desember 2022 Notert. Livet ditt vil bli veldig mye bedre den dagen du greier å gi fullstendig blaffen i hva Kristin Gjeldsvik gjør og ikke gjør og hva hun eventuelt får ut av det. Kristin Gjeldsvik er ikke viktigere enn det dere idioter gjør henne til. God jul. 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 28. desember 2022 #2672 Del Skrevet 28. desember 2022 Så hvorfor gidder dere egentlig å generere masse oppmerksomhet til Gud vet hva denne personen finner på da?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 28. desember 2022 #2673 Del Skrevet 28. desember 2022 Og det var kanskje også et pr-stunt at hun ikke ville ha barn og så plutselig ble hun gravid og beholdt barnet? For noen av oss er faktisk barnfri et permanent valg for resten av livet. Hilsen barnfri kvinne (34) 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 28. desember 2022 #2674 Del Skrevet 28. desember 2022 Zeruda skrev (1 time siden): Og det var kanskje også et pr-stunt at hun ikke ville ha barn og så plutselig ble hun gravid og beholdt barnet? For noen av oss er faktisk barnfri et permanent valg for resten av livet. Hilsen barnfri kvinne (34) Herregud noe så dumt. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 28. desember 2022 #2675 Del Skrevet 28. desember 2022 7 minutter siden, hippyskippy said: Herregud noe så dumt. Hva var dumt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 28. desember 2022 #2676 Del Skrevet 28. desember 2022 Sunnys skrev (1 time siden): Kristin Gjeldsvik hadde aldri åpnet hjemmet sitt til jul uten at hun tjener på det. Dette er klick bait og god pr! hadde aldri gjort det uten at hele Norge vet det Ta deg en pause, ta deg en liten rusletur før du kryper til køys uten iphone eller annen nettilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnys Skrevet 28. desember 2022 #2677 Del Skrevet 28. desember 2022 Zeruda skrev (1 time siden): Og det var kanskje også et pr-stunt at hun ikke ville ha barn og så plutselig ble hun gravid og beholdt barnet? For noen av oss er faktisk barnfri et permanent valg for resten av livet. Hilsen barnfri kvinne (34) Det er jo dette de lever av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. desember 2022 #2678 Del Skrevet 29. desember 2022 Syntes det var fint gjort av henne jeg! Også sikkert en avkobling for henne som ikke hadde sønnen i julen som sikkert er ganske sårt😊 22 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. desember 2022 #2679 Del Skrevet 29. desember 2022 mumrikk1 skrev (9 timer siden): Syntes det var fint gjort av henne jeg! Også sikkert en avkobling for henne som ikke hadde sønnen i julen som sikkert er ganske sårt😊 Jeg synes også det var flott gjort av henne, og det viser at hun har et stort hjerte der hun bryr seg om sine medmennesker ❤ Flere influencere skulle ha lært av Kristin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 29. desember 2022 #2680 Del Skrevet 29. desember 2022 Tror absolutt ikke dette er et PR- stunt av Kristin. Hun virker som et oppriktig varmt og godt menneske❤️ Tenk for en forskjell hun gjorde for de som fikk feire julaften med henne og hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå