Freia. Skrevet 27. oktober 2020 #1761 Del Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, solietta skrev: Innimellom er det godt å få vasket underlivet med rett type såpe. Er forskjellig på underliv deo og sånn intim såpe . Slike intim servietter skal man bruke dagene man ikke dusjer Nei det holder i massevis med vann. Og man trenger heller ikke å vaske seg hver dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 28. oktober 2020 #1762 Del Skrevet 28. oktober 2020 17 timer siden, Freia. skrev: Nei det holder i massevis med vann. Og man trenger heller ikke å vaske seg hver dag. Jo, man trenger virkelig å vaske underlivet hver dag, spør du meg. I min verden er det fjernt å ikke gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. oktober 2020 #1763 Del Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, Twistdott skrev: Jo, man trenger virkelig å vaske underlivet hver dag, spør du meg. I min verden er det fjernt å ikke gjøre det. Det bør gjøres hver dag om man har en partner, i det minste.Enig i det. Men bor man for seg selv og ikke skal ut av døren en dag, så er det ingen som dauer om man hopper over underlivsvasken den dagen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 28. oktober 2020 #1764 Del Skrevet 28. oktober 2020 Hun skal virkelig ikke klippe håret sitt. Fy faen at det går an å ikke ta mer ansvar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #1765 Del Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, Ice_83 skrev: Hun skal virkelig ikke klippe håret sitt. Fy faen at det går an å ikke ta mer ansvar.... Hvorfor er det så viktig før deg at hun skal få håret sitt klippet? Det er nå ikke du som har hennes hår. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 28. oktober 2020 #1766 Del Skrevet 28. oktober 2020 Drit i håret. Tenk heller på at Samsung-reklamen på Instagram også er skjult reklame for ICIW. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 28. oktober 2020 #1767 Del Skrevet 28. oktober 2020 8 minutter siden, lillehammeren said: Drit i håret. Tenk heller på at Samsung-reklamen på Instagram også er skjult reklame for ICIW. Det tenkte jeg på også. Og med tanke på at hun sitter i et utvalg som tar andre influensere så burde hun være nøyere på det. Riktignok et utvalg mot kroppspress, men når hun kritiserer andre influensere så burde man ha sitt på det rene først. Jeg liker Kristin, så det er ikke det, men akkurat det med skjult reklame skuffet meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #1768 Del Skrevet 28. oktober 2020 5 minutter siden, Klemen10na skrev: Det tenkte jeg på også. Og med tanke på at hun sitter i et utvalg som tar andre influensere så burde hun være nøyere på det. Riktignok et utvalg mot kroppspress, men når hun kritiserer andre influensere så burde man ha sitt på det rene først. Jeg liker Kristin, så det er ikke det, men akkurat det med skjult reklame skuffet meg. Alle influencere driver ned skjult reklame uansett hva det måtte være. Og det er øyet som ser. Jeg er enig at det er uheldig når man er en så pass stor influencere som har god "CV" på og ta andre for deres feil, så burde man være like kritisk til seg selv også når det kommer til merking av det en å det andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. oktober 2020 #1769 Del Skrevet 28. oktober 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring og personangrep med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pwy90 Skrevet 11. november 2020 #1770 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) . Endret 22. november 2020 av pwy90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 11. november 2020 #1771 Del Skrevet 11. november 2020 På 28.10.2020 den 15.21, Ice_83 skrev: Hun skal virkelig ikke klippe håret sitt. Fy faen at det går an å ikke ta mer ansvar.... Ansvar for hva? At du ikke skal irritere deg? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 16. desember 2020 #1772 Del Skrevet 16. desember 2020 Ho har virkelig ikke tenkt å klippe det jævlig flisete håret sitt ho!!!🙄 🤬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. desember 2020 #1773 Del Skrevet 16. desember 2020 11 minutter siden, Ice_83 said: Ho har virkelig ikke tenkt å klippe det jævlig flisete håret sitt ho!!!🙄 🤬 På hvilken måte påvirker det ditt liv at hun ikke klipper håret? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 16. desember 2020 #1774 Del Skrevet 16. desember 2020 borifrankrike skrev (15 minutter siden): På hvilken måte påvirker det ditt liv at hun ikke klipper håret? Det er ekstremt slitt og veldig usunt. Ser det i storyene(følger henne på ingen måte men snoker fra tid til annen). Ganske rart ho ikke bryr seg mer😳🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 16. desember 2020 #1775 Del Skrevet 16. desember 2020 Ice_83 skrev (50 minutter siden): Ho har virkelig ikke tenkt å klippe det jævlig flisete håret sitt ho!!!🙄 🤬 Så opphengt du er i det håret. Kjøp deg garn og strikk, finn ei bok, gå deg en tur - tenk på noe annet enn håret hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 16. desember 2020 #1776 Del Skrevet 16. desember 2020 Er det slutt på regelen om at annonse/reklame skal stå først i bildeteksten? Tenker siden de to er så nøye på andres merking, liksom... 🤷🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. desember 2020 #1777 Del Skrevet 16. desember 2020 2 hours ago, Ice_83 said: Det er ekstremt slitt og veldig usunt. Ser det i storyene(følger henne på ingen måte men snoker fra tid til annen). Ganske rart ho ikke bryr seg mer😳🤷♀️ Hun synes vel håret sitt er fint, da. Hvis det plager deg så vanvittig så kan du jo gi henne gavekort hos frisørsalong til jul. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 15. januar 2021 #1778 Del Skrevet 15. januar 2021 Miss pekefinger er på Instagram ute med skjult og feilmerket reklame for Samsung. https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 15. januar 2021 #1779 Del Skrevet 15. januar 2021 FruRosa skrev (På 18.10.2020 den 21.19): Men hun har i alle fall vett nok til å legge seg flat og beklage OG rette opp i feilen. Det skulle bare mangle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie2019 Skrevet 17. januar 2021 #1780 Del Skrevet 17. januar 2021 Hva mente Melina med at Kristin burde være mer opptatt av hva kjæresten hennes gjør på fritiden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå