Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Dere får bare støtte mobbing så mye dere vil, men dette er godt gammeldags personangrep i beste sendetid 🙄 

Ikke rart at barn og ungdom mobber og er stygge med hverandre når de har forbilder som Kristin som står og tordner og banner fra scenen - og de voksne heier henne frem. Kvalmt

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, lillesnøfnugg said:

Hun hadde jo aldri jobbet så hardt som i 2019 (les operert seg så heftig). I tillegg så trodde hun at hun aldri kom til å vinne en pris igjen "siden hun sluttet å være politisk korrekt" (les lyve for å nå ut til flest mulig).

Det verste er at de fortsetter å gi henne priser. For en pill råtten, fucka bransje det er.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Hvor kan jeg se denne talen?

Vixen.no,Dagbladet,Facebook,Instagram......

 

Spol til 43:13.

Endret av J..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Sirah skrev:

Dere får bare støtte mobbing så mye dere vil, men dette er godt gammeldags personangrep i beste sendetid 🙄 

Ikke rart at barn og ungdom mobber og er stygge med hverandre når de har forbilder som Kristin som står og tordner og banner fra scenen - og de voksne heier henne frem. Kvalmt

Beklager altså, men du skyter virkelig feil person. Særlig når du trekker frem barn og unge. Heldigvis så er det mange som skjønner bedre og jobber for å endre på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så talen og er enig med Kristin. Vet det er overfladisk, men jeg synes hun var kjempefin med håret sånn. Selv er jeg ikke så glad i brunetter. Veldig flott dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig et det ikke mobbing. Problemet er at bransjen i Norge er så liten at dersom man skal sparke hardt så er det tydelige hvem det rettes mot og da er det så fort å rope «ikke heng ut enkeltpersoner!» Det betyr ikke at man ikke bør gjøre det. At SE gjør seg selv til et offer blir bare patetisk. 
 

Om du selger tobakk i dag og får krass kritikk, så kan du faktisk ikke dra mobbekortet. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Beklager altså, men du skyter virkelig feil person. Særlig når du trekker frem barn og unge. Heldigvis så er det mange som skjønner bedre og jobber for å endre på dette.

Det får du bare mene så mye du vil. Om du leser det jeg har skrevet så er jeg ingen fan av SE og støtter ikke henne i valgene hun tar på noen som helst måte. Jeg støtter derimot mobbing og personhets enda mindre enn jeg støtter SE. Kan du ikke få frem poengene dine uten å dra andre med deg ned i søla så bør du holde kjeft frem til du kan argumentere fornuftig for deg. (Og det var KG jeg siktet til - ikke deg sånn at det ikke blir noen misforståelser der).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sirah skrev:

Dere får bare støtte mobbing så mye dere vil, men dette er godt gammeldags personangrep i beste sendetid 🙄 

Ikke rart at barn og ungdom mobber og er stygge med hverandre når de har forbilder som Kristin som står og tordner og banner fra scenen - og de voksne heier henne frem. Kvalmt

Det er ingen som støtter mobbing. Dette er berettiget kritikk av en kynisk bransje og business som ikke tar ansvaret for den påvirkningskraften de har! Man må skille mellom kritikk og mobbing, ingen er tjent med at man utvanner mobbebegrepet slik flere og flere gjør! Og er man opptatt av barn og unge burde man virkelig applaudere den talen Kristin kom med i dag! 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Sirah skrev:

Det får du bare mene så mye du vil. Om du leser det jeg har skrevet så er jeg ingen fan av SE og støtter ikke henne i valgene hun tar på noen som helst måte. Jeg støtter derimot mobbing og personhets enda mindre enn jeg støtter SE. Kan du ikke få frem poengene dine uten å dra andre med deg ned i søla så bør du holde kjeft frem til du kan argumentere fornuftig for deg. (Og det var KG jeg siktet til - ikke deg sånn at det ikke blir noen misforståelser der).

Definisjonen på dra ned i sølen er vi nok uenig i, SE er ikke et offer men alle barn og unge hun påvirker er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sirah said:

Det får du bare mene så mye du vil. Om du leser det jeg har skrevet så er jeg ingen fan av SE og støtter ikke henne i valgene hun tar på noen som helst måte. Jeg støtter derimot mobbing og personhets enda mindre enn jeg støtter SE. Kan du ikke få frem poengene dine uten å dra andre med deg ned i søla så bør du holde kjeft frem til du kan argumentere fornuftig for deg. (Og det var KG jeg siktet til - ikke deg sånn at det ikke blir noen misforståelser der).

Det er da ikke personhets fordi hun får kritikk? Mener du at det ikke er lov å kritisere enkeltperson i måten de utøver yrket sitt på, eller er det SE spesielt du mener er et mobbeoffer?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kritikk kan man fint gi (og det er absolutt på sin plass at SE får!) uten å banne som en gammel sjømann og bruke enkeltpersoner som eksempel! Når man velger å gjøre det rettet mot EN enkeltperson mens man banner og skriker derimot så er det IKKE greit! Hvilket signal sender dette ut til barn og unge? Det er helt greit å rope og skrike og henge ut folk man ikke er enig med! 

Det betyr IKKE at det SE gjør er ok, men at en person er et dårlig forbilde rettferdiggjør ikke at en annen kan være et enda dårligere et. Heldigvis får KG MASSIV kritikk i alle kanaler nå og sier selv til media at hun har dritt seg ut og at hun burde spart seg for de værste kraftsalvene 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, J.. skrev:

Vixen.no,Dagbladet,Facebook,Instagram......

 

Spol til 43:13.

Feil. Spol til 37:00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Sirah skrev:

Kritikk kan man fint gi (og det er absolutt på sin plass at SE får!) uten å banne som en gammel sjømann og bruke enkeltpersoner som eksempel! Når man velger å gjøre det rettet mot EN enkeltperson mens man banner og skriker derimot så er det IKKE greit! Hvilket signal sender dette ut til barn og unge? Det er helt greit å rope og skrike og henge ut folk man ikke er enig med! 

Det betyr IKKE at det SE gjør er ok, men at en person er et dårlig forbilde rettferdiggjør ikke at en annen kan være et enda dårligere et. Heldigvis får KG MASSIV kritikk i alle kanaler nå og sier selv til media at hun har dritt seg ut og at hun burde spart seg for de værste kraftsalvene 😉

Gjør hun? Fikk ikke det inntrykket på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet til Joakim på slutten av videoen fikk meg til å bryte ut i latter. Kameramannen zoomet inn som om det var en humorserie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...