Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Gjest Emmy_H
3 minutter siden, smalls skrev:

Misser ikke noe poeng. Jeg snakket om dama som meldte ifra til barnevernet at Kristin ikke skulle gi barnet kjøtt. Det er tullete 

Absolutt, men det er tullete av KG å melde dette ut til folket også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Emmy_H skrev:

Absolutt, men det er tullete av KG å melde dette ut til folket også. 

Nei det synes jeg ikke 🙂 hvorfor er det tullete?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Emmy_H skrev:

Så hvor mye skal bloggerbarna tåle? Jeg er enig i at det var helt idiotisk å sende bekymringsmelding, men det er bare toppen av isfjellet når det gjelder eksponering og hva folk komme til å synse å mene om. Som jeg har nevnt tidligere, det er mange gode folk det ute som lever av å eksponere seg selv og som fint klarer å la vær å eksponere barna sine. 

Du og jeg er ganske enige sånn egentlig, jeg synes nok bare Kristin skal få lov til å vise oss hvordan hun vil gjøre denne rollen før vi kapper hua av henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
21 minutter siden, smalls skrev:

Nei det synes jeg ikke 🙂 hvorfor er det tullete?

 

19 minutter siden, XbellaX skrev:

Du og jeg er ganske enige sånn egentlig, jeg synes nok bare Kristin skal få lov til å vise oss hvordan hun vil gjøre denne rollen før vi kapper hua av henne. 

Hvis hun ikke hadde blogget om det, så hadde dette aldri vært et tema altså føre var prinsippet. Jeg tenker at det er ingen som trenger å vite hva hun har tenkt å gi barnet sitt av mat, det er vel en privatsak? At hun skaper engasjement vinner hun på så man kan spørre seg hvorfor hun valgte dette tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hun går ut med dette? Jo, fordi oppslag på dagbladetdotno gir enormt mange ekstra treff og helt sikkert nye følgere i div sosiale medier. 

Jeg er ganske så sikker på at storparten av de som eksponerer barna sine på sosiale medier har fått minst én bekymringsmelding på seg fra noen som ikke kjenner dem annet enn gjennom nettet. Akkurat som de mottar drittmailer og annen hatretorikk i kommentarfelt etc. Det er ingen grunn til å gå ut med dette offentlig, da alle vet at det er slik nettet funker og er en uønsket del av businessen deres, annet enn for å skape ekstra blæst rundt seg selv og sine kanaler i SoMe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
18 minutter siden, Rosalie skrev:

Hvorfor hun går ut med dette? Jo, fordi oppslag på dagbladetdotno gir enormt mange ekstra treff og helt sikkert nye følgere i div sosiale medier. 

Jeg er ganske så sikker på at storparten av de som eksponerer barna sine på sosiale medier har fått minst én bekymringsmelding på seg fra noen som ikke kjenner dem annet enn gjennom nettet. Akkurat som de mottar drittmailer og annen hatretorikk i kommentarfelt etc. Det er ingen grunn til å gå ut med dette offentlig, da alle vet at det er slik nettet funker og er en uønsket del av businessen deres, annet enn for å skape ekstra blæst rundt seg selv og sine kanaler i SoMe.

Nettopp! Her har ikke KG funnet opp hjulet på nytt foråsidetsånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2019 den 18.27, Korsihalsen skrev:

Nei, det er lov å ha andre meninger 😊 Imot reglene å kalle andre troll fordi man er uenig 😊 At man som voksen velger bort kjøtt er noe annet enn barn. Husker det ble oppstyr når forballfrua påsto at barna deres skulle leve lavkarbo. Vel, det ble jo heller ikke noe av. Nå lever vel ungen uansett på flytende enn så lenge. Så dette er ingen sak enda, men håper de slutter med utlevering av barnet sitt når de nå ser hvor langt enkelte som leser om de i some kan gå. Det er ikke de selv det handler om mer, men barnet. Har de ikke noe annet å komme med enn sånt får de slutte å blogge. 

Du burde heller bruke tiden din på å rakke ned foreldre som bare gir barna gradiosa og masse pølser til mat. Det er ikke noe galt i det hele tatt og ha en vegetarisk kosthold for barna sine, der er familiens avgjørelse og ingen andres. De er vegetarianere selv og har mye kunnskap om det, man kan være kjempe sunn som vegetarianer/veganer.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heia Vest i senkveld camp. 

 

Veldig gøy at godeste Kristin skal være på dette programmet 😃👍💕 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
43 minutter siden, Lurvetjofsa skrev:

https://www.seher.no/kjendis/mistet-fullstendig-kontroll-i-oyeblikket/71531531 Hva tenker dere om dette? Jeg liker Kristin, men synes det er litt dobbelmoral ute og går.

De driver business. Kristin har funnet ut at noen ting engasjerer men er samtidig like opptatt av å ivareta sin merkevare. Jeg er veldig usikker på hvor dypt meningene egentlig sitter.......veldig mange trigges av at de ser noe engasjerer og dermed dyrker det inntil noe annet kommer som virker interessant. 

Mange av dagens influencere mener om trendene og så skifter de mening. Sånn er det jo også for oss andre. Livet er en evig læringsprosess og hvor mange mener det samme som de gjorde for 10 år siden? Jeg vet at jeg har endret meg veldig. Og det er helt ok

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fju skrev:

Noen som vet hvordan den live-podden på Rockefeller gikk i går og om de fikk solgt mange billetter? 

Jeg var på rockefeller og de fikk solgt mange . salen var stappfull. Var en fantastisk og gøy kveld 😍❤. De som ikke var der kan  bare angre , hehe .  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, kahaki skrev:

Jeg syntes det er så trist med denne mammaserien. Håper det handler om mammaene!

Hvorfor trist ?  og trist for hvem ? Det er en serie der mammaene viser glimt av sin familie og hverdagen. Dette blir en skikkelig fin og koselig serie å se på. Gleder meg til å se 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som "koser" dere sånn med å se inn i livene til barn dere ikke kjenner, tenker dere ikke over at barna ikke er klar over at de blir "underholdning"? At fremmede mennesker får innblikk i det mest private et barn har, hjemmet sitt, der de skal føle seg trygge, er bare sprøtt og ubehagelig i mine øyne. Hadde blitt gal hvis jeg hadde blitt eksponert på den måten som barn. Eksperter fraråder det, men alikevel er  noen foreldre er villige til å selge sjela og barna sine for økt oppmerksomhet rundt egen person. Og tv kanaler utnytter dette. Kvalmt. Det er ikke bare småbarnsmødre som kjeder seg som "koser" seg med sånne utleverende programmer... 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, DianaV skrev:

Og tv kanaler utnytter dette

Det er vel der problemet ligger, for TV-kanalene vet hva som kan brukes som underholdning, og de som medvirker lar seg lokke av kroner og berømmelse, det er virkelig en uting som burde blitt debattert mer i de seriøse mediene som ikke tenker annonsekroner, selv om de fleste medier i dag tenker mer annonsekroner enn moral og etikk

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dumt at man må få hele familielivet servert, når man egentlig synes hovedpersonen var spennende nok i seg selv. Jeg så jo bloggerne og leste bloggen hennes før hun ble mor. Men jeg er ikke så interessert i å følge en unge jeg ikke kjenner. Ikke vondt ment, altså. Skjønner at hun har utviklet seg i en ny retning og at mammarollen opptar henne veldig. Men da blir det til at jeg ikke orker å følge lenger. Mammaserien kommer ikke til å bli sett her.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
På 21.9.2019 den 18.06, DianaV skrev:

Dere som "koser" dere sånn med å se inn i livene til barn dere ikke kjenner, tenker dere ikke over at barna ikke er klar over at de blir "underholdning"? At fremmede mennesker får innblikk i det mest private et barn har, hjemmet sitt, der de skal føle seg trygge, er bare sprøtt og ubehagelig i mine øyne. Hadde blitt gal hvis jeg hadde blitt eksponert på den måten som barn. Eksperter fraråder det, men alikevel er  noen foreldre er villige til å selge sjela og barna sine for økt oppmerksomhet rundt egen person. Og tv kanaler utnytter dette. Kvalmt. Det er ikke bare småbarnsmødre som kjeder seg som "koser" seg med sånne utleverende programmer... 

Denne skulle vært postet i bloggerbarntråden, CBE, VP, og spesielt i ABD tråden. Funky med flere.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker podcasten Snikksnakk, de virker så oppriktige. I tillegg snakker de om ting som kan ha positiv påvirkning på folk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...