Gå til innhold

Dra i slalombakken alene? Jeg tør ikke det, dra allikevel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil kjøre slalom. Men tør ikke å dra alene. Får ingen med meg. Skal jeg mote meg opp å dra alene allikevel? Det føles flaut og ukomfortabelt å dra alene i skitrekket.

Hjertet mitt vil kjøre slalom. Hodet sier nei, siden jeg evt må dra alene. Så hva gjør jeg?

Anonymkode: 8a2a7...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange som kjører slalom , kjører jo alene , selv om de drar flere sammen. Ingen som tenker på at noen kjører alene i bakken eller tar trekker alene. Dra og kos deg på ski alene du.

Anonymkode: b1963...e29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen legger merke til det! Selv om man er der med venner så betyr jo ikke nødvendigvis det at man er kun to meter fra hverandre likevel. 

Og hvorfor er det så ille om (fremmede) mennesker ser at du er alene?

Bare en ting: Du bør ikke kjøre utenfor de oppmerkede løypene alene. Det kan være farlig (har dessverre erfart det). Men midt i bakken - ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes helt klart du skal dra! Ikke la manglende selskap stoppe deg i å kose deg i slalåmbakken! :)  

Anonymkode: 36bb2...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Det er ingen som legger merke til om du er der alene :P syns du skal dra dit å kose deg skikkelig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dra alene. Er det veldig ille, så er det ikke verre enn å dra hjem igjen. Som andre skriver så er det ingen som legger merke til det, mange står jo alene i bakken uansett hvor mange de drar med. 

Anonymkode: 61c5e...812

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo sant som dere sier. Men er liksom tryggere å dra med andre. Da har man kjentsfolk der om det skulle være noe og man har noen man kan ta pause sammen med.

De gangene jeg har vært i skalombakken har jeg jo hatt folk med meg, og vi har selvfølgelig ikke vært med hverandre hele tiden, men det er jo på en måte en trygghet å ha noen kjente med seg.

Det blir veldig ukomfortabelt for meg å evt dra alene, men vet at det bare er jeg som tenker på det og at ingen andre tenker over det.

På kino drar jeg også alene, men det er liksom noe helt annet. Men på en måte er det vel egentlig ikke det.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Hvem i all verden skulle synes at det var flaut at du dro alene i slalombakken? Man henger jo ikke spesielt mye sammen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok ikke flaut for noen å se at jeg evt kommer alene, men føles flaut ut for meg. Selv om man er lite sammen når man drar flere i slalombakken har man kjentsfolk med seg hvis det skulle være noe og man kan ta pause sammen med de i stedetfor helt alene. Skjønner dere ikke hva jeg mener?

Jeg vet jo at om det skulle være noe eller skje noe og jeg skulle ha behov for hjelp er det jo alltids noen som stopper opp og hjelper.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve slalåmkjøringen foregår jo alene, så jeg syns du skal dra. Skjønner det føles ubehagelig for deg, men jeg kan love deg at INGEN legger merke til at du kommer dit alene. Folk er bare opptatt av seg selv og sitt. Tenk deg om. Hvor mange ganger har du vært på slalåm med venner og lagt merke til andre som har vært der alene og tenkt at de var stakkarslige? Aldri

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...