Gå til innhold

Når gutter blir voldtatt av kvinner er det ingen som bryr seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

An Alabama man and his girlfriend were convicted this week for the rape of his 11-year-old autistic son.

"My client did everything at Sean Cole's direction. That doesn't make it OK. That doesn't make it right," McKannan told AL.com. "As sorry as I am that my client is in this much trouble, I respect that jury for what they had to do."

She said the facts of the case were difficult for the jurors to hear and consider.

"I have been prosecuting child sex crimes for a long time now, and this is the first time I've ran into anything like this," Douthit said. "The most terrible part of this is the little boy still doesn't understand it's not his fault."

Douthit said when a forensic interviewer asked the boy what was going through his mind during the rape, the child replied, "I was thinking why is my dad doing this to me. Dad said to tell no one. I failed him -- I just told you."

Considering everything he's been through, the boy, who turned 13 on Tuesday, is doing well now Douthit said. "But, he still thinks he's the bad guy. It's heartbreaking."
http://www.al.com/news/index.ssf/2018/03/man_had_girlfriend_rape_11-yea.html

I mens, på feministiske forum:

"menn kaller egg-skjeen min for nydelig! det er et tydelig tegn på patriarkatet!! jeg er undertrykket!!!"

After drinking her daily “Mason jar half-full of black tea and half-full of organic lactose-free whole milk and maple syrup,” Ms. Adler cooked an egg in a spoon over coals.

Even she knew it had baggage. “Though I cringe to admit it,” she wrote, “I not only own, but love, a hand-forged egg spoon.”

Still, $250 for a spoon? Doesn’t that just play into the hands of the haters?

“The price of the spoon is beside the point,” Ms. Singer said. “What’s ridiculous is that we treat men and women differently. I have never heard the word ‘precious’ used with a man who has promoted some little specialized gadget.”
https://mobile.nytimes.com/2018/03/26/dining/alice-waters-egg-spoon-me-too-movement.html

Du vil aldri se en feminist bry seg om unge gutter, små barn som er gutter, som blir eller er blitt voldtatt. For alt vi vet kan hun som voldtok den lille gutten ha vært en feminist. I feministers øyne er det nemlig ikke voldtekt når gutter utsettes for det.

Men det er forferdelig og grusomt at en egg-skje som bare rike har råd til blir kalt for nydelig. For det er patriarkatet som undertrykker kvinner.

Gutter skal bare bite det i seg. Ingen feminist vil noensinne lære denne gutten at han ikke er skyld i voldtekten. At han ikke har noe ansvar for at den skjedde. At det ikke bare er ikke hans feil, men at han er et offer for en grusom og forferdelig handling. Som sannsynligvis vil være et arr i hans sjel for resten av hans liv.

Men den egg-skjeen, den er det viktige for feminister. Og ja, jeg har hentet den fra en feministisk gruppe. Faktisk.

Anonymkode: e8ec4...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at ingen bryr seg er at det er fysisk umulig for kvinner å voldta menn.

Anonymkode: e8c64...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at ingen bryr seg er at det er fysisk umulig for kvinner å voldta menn.

Anonymkode: e8c64...c1e

Det er ikke sant.

Anonymkode: 96767...05b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at ingen bryr seg er at det er fysisk umulig for kvinner å voldta menn.

Anonymkode: e8c64...c1e

Moore, 20 years old at the time, raped, sodomized and inappropriately touched the child, according to trial testimony.

Hun gjorde mer enn å voldta. Nå er det ikke særlig vanskelig å få en så ung gutt til å få reisning. Gutten trenger ikke ville, det er nok at noen tar på kjønnet hans så får han reisning, samme hva han vil. 

Anonymkode: e8ec4...316

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at ingen bryr seg er at det er fysisk umulig for kvinner å voldta menn.

Anonymkode: e8c64...c1e

Du er tydeligvis en kvinne uten kjennskap til hverken definisjonen på voldtekt eller hvordan en penis fungerer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Nå var jo eksempelet pedofili. Det er litt annet enn voldtekt av voksne menn. Dere får hyle og skrike nå fo jeg har vondt for å tro på muligheten for at en voksen kvinne kan voldta en voksen mann. Han er jo i tillegg den sterkeste fysisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

Nå var jo eksempelet pedofili. Det er litt annet enn voldtekt av voksne menn. Dere får hyle og skrike nå fo jeg har vondt for å tro på muligheten for at en voksen kvinne kan voldta en voksen mann. Han er jo i tillegg den sterkeste fysisk. 

Feministen slår til igjen. Hun hopper over til et annet tema for å slippe å ta i denne, for henne, ubehagelige saken.

Hovedinnlegg bekreftet.

Anonymkode: e8ec4...316

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at ingen bryr seg er at det er fysisk umulig for kvinner å voldta menn.

Anonymkode: e8c64...c1e

Du klarte å få den dummeste kommentaren helt først 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på jeg, dersom menn var oppdratt til å tro at ingenting var deres ansvar, hvor mange menn som hadde anmeldt kvinner for voldtekt dagen derpå fordi de angret på det. Vil tippe mange, bare basert på egen og kameraters erfaring.

Endret av FactsOverFeelings
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feministen slår til igjen. Hun hopper over til et annet tema for å slippe å ta i denne, for henne, ubehagelige saken.

Hovedinnlegg bekreftet.

Anonymkode: e8ec4...316

Du tar helt feil. Jeg er langt unna feminist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mrs.Purdey said:

Nå var jo eksempelet pedofili. Det er litt annet enn voldtekt av voksne menn. Dere får hyle og skrike nå fo jeg har vondt for å tro på muligheten for at en voksen kvinne kan voldta en voksen mann. Han er jo i tillegg den sterkeste fysisk. 

Det måtte vært om hun dopet ham ned først eller truet ham med våpen, men jeg tror begge delene er svært uvanlig. Handikappede menn kan sikkert også være fysisk svakere, men en frisk og våken mann bør ikke ha for store problemer med å forsvare seg mot en kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hind skrev:

Det måtte vært om hun dopet ham ned først eller truet ham med våpen, men jeg tror begge delene er svært uvanlig. Handikappede menn kan sikkert også være fysisk svakere, men en frisk og våken mann bør ikke ha for store problemer med å forsvare seg mot en kvinne. 

Victim blaming. Så feministisk av deg.

Men mange blir så redd at de blir nummen eller stiv av skrekk og klarer ikke å gjøre aktiv motstand.
https://www.krisepsykologi.no/fagblogg/voldtekt-skyld-og-skam/

Anonymkode: e8ec4...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Lurer på jeg, dersom menn var oppdratt til å tro at ingenting var deres ansvar, hvor mange menn som hadde anmeldt kvinner for voldtekt dagen derpå fordi de angret på det. Vil tippe mange, bare basert på egen og kameraters erfaring.

Det er jo nettopp slik dere er oppdratt. + at dere hylskriker ved den minste skade. Hørt om manflu?

Anonymkode: 7f783...fa4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Nå var jo eksempelet pedofili. Det er litt annet enn voldtekt av voksne menn. Dere får hyle og skrike nå fo jeg har vondt for å tro på muligheten for at en voksen kvinne kan voldta en voksen mann. Han er jo i tillegg den sterkeste fysisk. 

Ikke gjør deg selv så dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Nå var jo eksempelet pedofili. Det er litt annet enn voldtekt av voksne menn. Dere får hyle og skrike nå fo jeg har vondt for å tro på muligheten for at en voksen kvinne kan voldta en voksen mann. Han er jo i tillegg den sterkeste fysisk. 

Du har helt rett. Det heter VOLDtekt, altså det er vold og makt inni bildet.

Anonymkode: 7f783...fa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp slik dere er oppdratt. + at dere hylskriker ved den minste skade. Hørt om manflu?

Anonymkode: 7f783...fa4

Stop accusing men of overreacting – 'man flu' really does exist, doctor claims
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2017/dec/11/stop-accusing-men-of-overreacting-man-flu-really-does-exist-claims-doctor

Victim blaming og nok en gang forsøk på å bytte tema fra HI.

Anonymkode: e8ec4...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Victim blaming. Så feministisk av deg.

Men mange blir så redd at de blir nummen eller stiv av skrekk og klarer ikke å gjøre aktiv motstand.
https://www.krisepsykologi.no/fagblogg/voldtekt-skyld-og-skam/

Anonymkode: e8ec4...316

Ja, det kan selvfølgelig også skje. Det skjer oftest med kvinner og barn, men det finnes sikkert også menn som kan reagere sånn, særlig de som har oppelvd traumer. De stiller i samme bås som alle andre som fryser til og ikke greier å gjøre motstand, og må bevise at de faktisk ble voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feministen slår til igjen. Hun hopper over til et annet tema for å slippe å ta i denne, for henne, ubehagelige saken.

Hovedinnlegg bekreftet.

Anonymkode: e8ec4...316

Hersketeknikken din er å hyle ut "feminist!" hver gang noen ikke gidder å tørke tårene dine. Det må da gå an å skille klinten fra hveten. Artikkelen din handler ikke om en voksen kvinne som voldtok en voksen mann. Kan du ikke lese dine egne artikler?

 

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For alt vi vet kan hun som voldtok den lille gutten ha vært en feminist.

Du er bare helt ekstrem. Når har du tenkt å slutte med alle disse sytete trådene dine? Du har holdt på i minst ti år, og spydd ut ca. 500 tråder i året.

Anonymkode: 7f783...fa4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hersketeknikken din er å hyle ut "feminist!" hver gang noen ikke gidder å tørke tårene dine. Det må da gå an å skille klinten fra hveten. Artikkelen din handler ikke om en voksen kvinne som voldtok en voksen mann. Kan du ikke lese dine egne artikler?

 

Du er bare helt ekstrem. Når har du tenkt å slutte med alle disse sytete trådene dine? Du har holdt på i minst ti år, og spydd ut ca. 500 tråder i året.

Anonymkode: 7f783...fa4

Er det vanskelig å holde seg til hovedinnlegget? Vondt tema? Fælt å innse at kvinner kan være onde? Jeg trodde feminister var for likestilling, jeg. For like behandling av kvinnelige og mannlige overgripere.

I så fall ville det logiske være å ta tak i dette. Særlig med tanke på at det dreier seg om et lite barn.

Har det noe å gjøre med at barnet er en gutt, tro? Er det derfor du ikke bryr deg?

Så langt har ikke en eneste feminist brydd seg om gutten.

Hovedinnlegg bekreftet en rekke ganger.

Anonymkode: e8ec4...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...