Gå til innhold

Samboeren er forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange er dere i forholdet?

Anonymkode: 7f45a...585

tre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, SlemUlv skrev:

tre. 

Spennende. Har dere vært sammen like lenge alle sammen? Er dere alltid fysisk sammen samtidig? Bor dere sammen?

Anonymkode: 7f45a...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2018 den 21.46, Crow1 skrev:

Så jeg syns 1. Det er alt for mange dømmende mennesker som ikke svarer ordentlig på denne tråden.

2. Jeg åpner ikke bena for alle, jeg har aldri sex med noen jeg ikke kommer godt overens med, jeg har noen faste som jeg er med, som partneren min alltid vet hvem er. 

3. Vi snakker åpent om alle usikkerhetene, men jeg klarer ikke å gi slipp på den lille sjalusien, men etter pizza kveld i kveld, der vi begge ble tatt like mye vare på, og jeg ikke kjente noen form for forskjellsbehandling så føles det litt bedre. 

4. Hvis du ikke støtter dette, så være snill å ikke kommenter. Jeg er rimelig sikker på at jeg kan oppdra barnet mitt på en sunn og trygg måte. Jeg er selv vokst opp med polyamorøse foreldre som har vært sammen i snart 40 år. Det er nok mye lenger enn mange i denne tråden har vært gift. 

Ja, det er jo opplagt at du er fullstendig ødelagt av denne oppveksten. 

Anonymkode: ba1aa...38a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, hva skjer med alle de ubrukelige kommentarene i denne tråden her? Er det mulig å være så hinsidig trangsynt og dømmende?

Ts, Jeg ser det er et par brukere her som har erfaringer, og noe som virker som gode råd. Håper du finner nytte i de og samtidig klarer å overse all kvalmen som folk tydeligvis har et stort behov for å spy ut. Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen din og har derfor ingen råd å komme med selv. Men jeg håper det løser seg for deg:)

Anonymkode: b61ef...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...