Gå til innhold

Rosmerta venter på nummer en <3


Rosmerta

Anbefalte innlegg

ENDELIG, etter tre år med prøving, en kikkhullsoperasjon for barnløshet der de fant myye endometriose var det min tur til å teste positivt! Dette var bokstavelig talt siste sjanse før vi skulle i gang med IVF, resept på hormoner og alt lå klart... Det har vært en vilt krevende reise, og fredag før påske så vi et lite romvesen med bankende hjerte på ultralyd. Termin blir i oktober sånn det ser ut nå. Følg meg gjerne i ventetiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper dere nyter påskeferie! Det gjør jeg, i alle fall :-)

I dag er jeg 11+0 i følge ultralyden, så jeg velger å forholde meg til den videre.

Jeg og mannen var en tur på fjellet tidligere i uka, veldig hyggelig og avslappende. Fikk testa de nye skiene mine, og konstatert at jeg ikke akkurat er Bjørgen... Men koste meg på ski!

De siste dagene har jeg vært litt rar i formen. Jeg har følt meg litt kvalm og uggen, og rar i magen. Det har nesten kjentes ut som knerten i magen har albuet seg vei for å få mer plass inni buken :-P Appetitten har også vært helt sinnsyk, så nå spises det i et sett her. Og slik går nu dagan!

Resten av ferien skal tilbringes med rolige dager hjemme. Det blir i grunnen godt å få slappet av en del dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag har jeg kjøpt mine første gravidklær! Kjøpte noen brukte bukser fra finn.no, som jeg henter i helgen. Litt stas, og spent på om de passer. Ting blir gradvis mer virkelig kjenner jeg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den påsken har jeg vært ekstra takknemlig. En grunn til det er at jeg er gravid, selvsagt. Men en annen grunn er at jeg etter planen skulle hatt egguttak uka etter påske, og jeg er så ekstremt glad for at jeg slipper hele prosessen.

Jeg sender mange varme tanker til mine barnløse-søstre og håper for alt i verden at dere til slutt får det dere drømmer om ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Rosmerta said:

Den påsken har jeg vært ekstra takknemlig. En grunn til det er at jeg er gravid, selvsagt. Men en annen grunn er at jeg etter planen skulle hatt egguttak uka etter påske, og jeg er så ekstremt glad for at jeg slipper hele prosessen.

Jeg sender mange varme tanker til mine barnløse-søstre og håper for alt i verden at dere til slutt får det dere drømmer om ❤️

❤❤ 

God påske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gakkepus skrev:

❤❤ 

God påske. 

God påske 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Aryamili skrev:

God påske! Jeg kjenner på de samme følelsene, ekstremt takknemlig :hjerte: 

God påske ❤️ Har du dagbok? Følger deg gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosmerta skrev:

God påske ❤️ Har du dagbok? Følger deg gjerne!

Så koselig! Ja :) Under A, "Spire, spire kom til meg" :) Har ikke kommet like langt som deg da :ninuskapus:

Edit: på prøverdagbok, har ikke flyttet min enda 

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg 12+1, og greier å slappe av litt mer med om dette kommer til å gå veien. Det er helt surrealistisk at det er en baby inni meg! Og snart er jeg i 2. trimester også, hurra!

Jeg har flytta inn i gravidbukser (kjøpt på finn.no, I like) og eeeelsker det. Jeg har ikke så mye mage ennå, men nok til at de vanlige buksene begynte å presse på magen. Det er veldig deilig å slippe akkurat det. Jeg hadde jo egentlig tenkt til å vente litt med å kjøpe gravidoverdeler, men jeg må nok fremskynde de planene. Puppene er helt enorme, som fører til at alt jeg har av overdeler er for korte. Luksusproblem kanskje :-P

Formen er fortsatt fin, men jeg er veldig sliten. Så jeg får se an litt fremover med å jobbe fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Det er helt fantastisk, og tiden har gått fort eller er det bare meg?! 2 trimester er kun et steinkast unna, fantastisk, gratulerer! :lillesky2:

Formen min er veldig bra, egentlig. Jeg er ikke like sliten som i 1 trimester. Da var det helt ekstremt, men nå vettu, nå legger jeg meg rundt 22:00 og er jeg litt ekstra gæren, så legger jeg meg 23:00 :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 16.42, Gakkepus skrev:

Jøss! Det er helt fantastisk, og tiden har gått fort eller er det bare meg?! 2 trimester er kun et steinkast unna, fantastisk, gratulerer! :lillesky2:

Formen min er veldig bra, egentlig. Jeg er ikke like sliten som i 1 trimester. Da var det helt ekstremt, men nå vettu, nå legger jeg meg rundt 22:00 og er jeg litt ekstra gæren, så legger jeg meg 23:00 :alice:

Takk takk! Tiden har gått veldig sakte og veldig fort samtidig - plutselig var jeg over 12 uker! Det føles veldig godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 12+4, og nyter helgen. Litt rar i formen i går og i dag, men jeg lurer rett og slett på om det henger sammen med at alt av rutiner for spising sklir ut. For jeg var sånn her sist helg også. Ikke noe jeg ikke kommer meg gjennom, så jeg skal ikke klage. Jeg spyr jo ikke eller noe.

Nå bestilte jeg akkurat en bråte med gravidtopper, jeg måtte innse at det ikke var noe vits i å vente med det når alt jeg har fra før er fort kort :-P Når det blir litt mer vår i luften kjøper jeg meg nok mer kjoler tenker jeg, så jeg kan vise frem magen og gå i behagelige klær samtidig <3

Håper dere nyter helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...