Gå til innhold

Store barn på samvær, og alkohol av samværsforelder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greit? Er det OK å ha barna på 11 og 15 år på besøk, så går far på afterski? Fikk snap av shots, øl ++. Barna er såpass store at de greier seg selv sikkert, men allikevel...

Ikke eksen min om noen måtte lure, hehe

Anonymkode: bd79e...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes ikke det er greit

Anonymkode: b722d...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det høres greit  ut. 11 år er veldig ungt. 15 også, i og for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla bla la oss dømme. Ingen her vet hvor mye han drakk. Pass på dere selv. Dere som dømmer mest har mest å skjule.

Anonymkode: 7aa42...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greit? Er det OK å ha barna på 11 og 15 år på besøk, så går far på afterski? Fikk snap av shots, øl ++. Barna er såpass store at de greier seg selv sikkert, men allikevel...

Ikke eksen min om noen måtte lure, hehe

Anonymkode: bd79e...922

Aner jo ikke noe rundt situasjonen. Er han alkoholiker? 

Utover det så skal ikke foreldre være synlig beruset rundt barna sine. Enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit, om 15-åringen har fått ansvar for 11-åringen, og far ikke kommer hjem snydens. 

Anonymkode: 96d27...858

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, GoldenLioness skrev:

Aner jo ikke noe rundt situasjonen. Er han alkoholiker? 

Utover det så skal ikke foreldre være synlig beruset rundt barna sine. Enkelt og greit. 

Han er vel ikke alkis. Men blir jo en del alkohol ifb med jobb.  Og nå på fritiden. Han hørtes full ut i snappen..

Anonymkode: bd79e...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke barn skal måtte oppleve å se sine foreldre dritings. At 15-åringen passer 11-åringen mens far er borte syns jeg er greit, men jeg skjønner ikke hvorfor far må drikke seg dritings den helga han har ungene sine

Anonymkode: 9b880...229

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ikke er din eks, hvordan vet du at barna er hjemme hos han da? Kan jo være dem sover hos venner eller besteforeldre?

Anonymkode: fbf0a...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer i grunnen an på mye. Hvor full blir far, hvor trygge er barna på å være alene om kvelden, er far flink til å kommunisere med barna selv om han er ute og hvor viktig er den festen?? Som 15 åring satt jeg og mine venner mye barnevakt for små barn mens foreldrene var på fest. 

Anonymkode: ec553...a10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...