Gå til innhold

Hjelp, hva gjør jeg når jeg klarte å sette meg på nabokatta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva fortalte du veterinæren?

Anonymkode: edbae...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Som tittelen sier, jeg klarte å sette meg på katta til naboen og det endte med et voldsomt hyl fra katta og helt lydløs etterpå. Problemet er ikke hva jeg skal gjøre med katta, tok den med til dyrlegen og fikk beskjed om at den var det ikke noe han kunne gjøre for katta. Problemet er at hvordan i granskauen skal jeg gå frem med naboen når han kommer hjem? 

Anonymkode: d4e79...45a

Du priser herren for at det ikke var min katt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Har snakka med nabo og forklart alt. Naboen var selvfølgelig veldig lei seg og forbanna. Jeg tviler på at han snakker til meg på noen år men han veit ihvertfall hva som skjedde. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, T-Rex skrev:

Du priser herren for at det ikke var min katt.

Vet ikke helt hva det har med saken å gjøre annet enn at det virker som at du har et behov for å fremstå som veldig tøff. Men håper du får en fin kveld videre da. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at dyrlegen ikke kunne gjøre noe. Prøvde du å finne en annen dyrlege å dra til?

Anonymkode: 9cf33...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å sette deg på en katt? Er du korkeblind og ellers helt hensynsløs i forhold til dine omgivelser? Jeg hadde aldri tilgitt deg.

Anonymkode: 14098...a5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rart at dyrlegen ikke kunne gjøre noe. Prøvde du å finne en annen dyrlege å dra til?

Anonymkode: 9cf33...448

Vell, jeg veier nesten 150kg og det er mye for en katte å få på seg, jeg prøvde å si det på en pen måte at katta var så å si død før den kom dit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. den katta må vel allerede vært dau vel? Enten det eller at tonnasjen din har hatt en slik hastighet og kraft at den har knust de fleste levende vesener..., katter er vanligvis svært var for omgivelsene selv når de hviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bannacis skrev:

Vell, jeg veier nesten 150kg og det er mye for en katte å få på seg, jeg prøvde å si det på en pen måte at katta var så å si død før den kom dit. 

Åh... Så dumt.

Anonymkode: 9cf33...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at dyrlegen ikke kunne gjøre noe. Prøvde du å finne en annen dyrlege å dra til?

Anonymkode: 9cf33...448

Er katten død så er den død

Anonymkode: 5be51...a40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier, jeg klarte å sette meg på katta til naboen

Anonymkode: d4e79...45a

 

Anonymkode: e5b47...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å sette deg på en katt? Er du korkeblind og ellers helt hensynsløs i forhold til dine omgivelser? Jeg hadde aldri tilgitt deg.

Anonymkode: 14098...a5a

Jeg var sliten, og jeg forventer ikke at en katt skal ligge i stolen min når jeg ikke har dyr sjøl. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

satte meg på naboen til katta,

Unnskyld for at jeg ler :fnise:

Anonymkode: 43305...b8b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS: synes det er fantastisk at du tok katten til dyrlegen og at du var ærlig med naboen din🙌🏻

Uhell kan skje, vet om folk som har satt seg på hodet på babyen sin også (men det gikk heldigvis bedre ) 

Anonymkode: 5be51...a40

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har man utekatt så er det en risiko for at katta kan dø, f.eks. påkjørsel, tatt av rovdyr etc. Og nå sittet ihjel.

Endret av Ze.Xhx
Skriveleif
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld for at jeg ler :fnise:

Anonymkode: 43305...b8b

Jeg skal ærlig innrømme at det minnet meg om en dårlig tegneserie ja. Så jeg skjønner at du ler selvom det er forferdelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Bannacis skrev:

Oppdatering:

Har snakka med nabo og forklart alt. Naboen var selvfølgelig veldig lei seg og forbanna. Jeg tviler på at han snakker til meg på noen år men han veit ihvertfall hva som skjedde. 

Kjøp blomster 

Anonymkode: 309ef...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med sånne løgn historier! Du får meg ikke til å tro at en rund trille dreper med den feite ræva si og lager tråd om det på "kjæledyr forum"!

 Katter er veeeeldig smidige og en må være minst 100 år selv om refleksene er så elendige. 

 

Anonymkode: c8bf6...5dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bannacis skrev:

Drev å hogg vekk is fra platting og måka tung snø, ble sliten og måtte ta meg en pause og satte meg tungt ned i stolen (ja jeg burde ha sett om det var noe på stolen) og resten ja, det var ikke koselig. 😭

Jeg kjøper ikke denne historien. For det første, hvorfor har du stol ute.

Anonymkode: 5dad8...224

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg faktisk om en tidligere venn av meg..Fra USA 

 

Overvektig, datet ei dame og hun hadde en chihuahua som hadde vunnet flere priser og som skulle avles..

 

Vel min bekjent, gikk opp på rommet hennes og satt seg ned i senga, hørte ett klynk..reiste seg opp og fant ut at han hadde knust bikkja. Hva han gjorde? Kasta hunden under senga, fikk heit sex og møtte aldri jenta igjen... 

 

Han hørte derimot at jenta kort tid etterpå satt ut en etterlysning og klagde lenge på vond lukt på rommet sitt, tok henne ett par måneder på å finne hunden....

 

Makabert,ja.. Men etter en stund blir slike ting litt...tragi-komisk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...