Gå til innhold

Student: hva slags sekk eller veske?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Om en uke blir jeg nok en gang student. Jeg har funnet at nå må jeg ha en ny sekk eller veske. Så hva bruker egentlig studenter? Og hvor finner jeg noen som er fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Er kanskje ikke skikkelig student, men jeg bruker min store Bjørn Borg vekse til skolebøker og papirer. Et stort rom og to mindre til ting og tang. Godt fornøyd med den, dessuten ser den stilig ut i tillegg! Du kan jo bare velge ut noe du liker som gir plass til bøker og lignende vel? Det finnes mye fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en skikkelig sekk, det er det aller beste for ryggen!!! Du har bare èn rygg. Når jeg skal ha en masse bøker med meg; da lar jeg alt fjolleri og forfengelighet fare og fyller opp en mørkeblå og grønn Bergans-sekk. Topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleierstudent, vi er 120 studenter på mitt kull og mesteparten har en eller annen form for ryggsekk. selv har jeg en bergans sekk som har plass til litt, har med meg bl.a en stor perm daglig. Det er noen få som bruker veske, men tenk mer på ryggen din enn det å se stilig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en dritkul skinnveske (sånn skoleveskesak) fra syttitallet da mamma var student... elsker den veska, er noe av det kuleste som finnes! Hvis jeg har for liten plass i den, eller den blir for tung, bruker jeg en JanSport-sekk... eller andre vesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har en skikkelig skolesekk med NTNU-logo som jeg kjøpte da jeg studerte der. Nå studerer jeg imidlertid i Tromsø, men bruker fortsatt min NTNU-sekk. Den er veldig god for ryggen, noe som er bra siden jeg ofte har tunge bøker i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte en sort veske som hverken var for liten eller for stor, så jeg fikk akkurat plass til tingene mine. Men så gikk jo jeg på ''tegning, form og farge'' også, så jeg hadde jo sjeldent bøker å drasse på...

På barne/ungdomsskolen brukte jeg en sekk som var god for ryggen, fordi jeg hadde ryggproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...