Gå til innhold

Moren min antyder at jeg er prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på et prestisjetungt universitet i utlandet men rapporterer ikke om karakterer, som hun er interessert i. Vi har et dårlig forhold og var aldri nære i oppveksten heller. Når jeg er hjemme for ærender jeg må gjøre i Norge er det pirking i bagateller som rydding, stillhet eller å bli oversett. Ingen gode samtaler.

Siden jeg ikke forteller noe så spør hun om det er sant at jeg virkelig går der og sier at jeg kanskje er prostituert for å overleve økonomisk. Tror hun prøver å manipulere for å få meg til å fortelle. Men etter oppveksten med kulde og snoking i tingene mine føler jeg veldig for å holde ting for meg selv og ikke åpne meg opp for henne eller faren min. De er begge like kalde og usympatiske.

Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: df50d...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La være å reise hjem. 

Anonymkode: dd9fc...040

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å dra hjem til dem. Dersom du må tilbake til Norge så allier deg med venner du kan låne sofaen hos. 

Anonymkode: 1e84a...411

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på et prestisjetungt universitet i utlandet men rapporterer ikke om karakterer, som hun er interessert i. Vi har et dårlig forhold og var aldri nære i oppveksten heller. Når jeg er hjemme for ærender jeg må gjøre i Norge er det pirking i bagateller som rydding, stillhet eller å bli oversett. Ingen gode samtaler.

Siden jeg ikke forteller noe så spør hun om det er sant at jeg virkelig går der og sier at jeg kanskje er prostituert for å overleve økonomisk. Tror hun prøver å manipulere for å få meg til å fortelle. Men etter oppveksten med kulde og snoking i tingene mine føler jeg veldig for å holde ting for meg selv og ikke åpne meg opp for henne eller faren min. De er begge like kalde og usympatiske.

Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: df50d...e28

Ja! 😃 Jeg selger kroppen min og elsker det! 

Hver dag ligger jeg med MINST 10 menn. Har blitt gravid et par ganger, men det fikset legen som har kontor hjemme hos seg i en blokkleilighet.

Noen ganger blir jeg slått litt, men ikke noe makeup ikke fikser.

Grunnen til at jeg tjener så godt er at jeg er luksusprostituert så det er bare rike menn jeg ligger med så da får jeg masse penger, gaver og han ene betaler leiligheten min 🤗

Så sier du ikke noe og ser hvordan de reagerer 😅😅😅

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å bare overhøre sånne ting hun sier. Jeg kjenner det igjen fra min egen mor, hun vil bare ha i gang noe, få en reaksjon. Hvis du har anledning slutt å reise hjem. Hun er ikke verdt det. 

Anonymkode: 82b84...acf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan faktisk til del forstå henne om du er helt tyst når du er hjemme på besøk. Klarer du virkelig ikke å åpne kjeften din å fortelle om universitetet du går på uten å "åpne" deg til henne om personlige ting? Høres bare snodig ut.

Anonymkode: 69073...6fa

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan faktisk til del forstå henne om du er helt tyst når du er hjemme på besøk. Klarer du virkelig ikke å åpne kjeften din å fortelle om universitetet du går på uten å "åpne" deg til henne om personlige ting? Høres bare snodig ut.

Anonymkode: 69073...6fa

Jeg forteller jo ting men hun har jo ingen "bevis". Så da er det ikke godt nok.

Anonymkode: df50d...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump'a. Bare tull at blod er tykkere enn vann. 

Anonymkode: 08b25...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet at hun ikke kan kreve noe av deg siden dere ikke har noe godt forhold, og det har hun dårlig samvittighet for. 

Grunnen til at hun sier slikt til deg er fordi hun er redd for at noe skal skje med deg, og setter det på spissen fordi hun vil at du skal berolige henne.

Anonymkode: 50fd5...320

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
4 timer siden, GoldenLioness skrev:

Ja! 😃 Jeg selger kroppen min og elsker det! 

Hver dag ligger jeg med MINST 10 menn. Har blitt gravid et par ganger, men det fikset legen som har kontor hjemme hos seg i en blokkleilighet.

Noen ganger blir jeg slått litt, men ikke noe makeup ikke fikser.

Grunnen til at jeg tjener så godt er at jeg er luksusprostituert så det er bare rike menn jeg ligger med så da får jeg masse penger, gaver og han ene betaler leiligheten min 🤗

Så sier du ikke noe og ser hvordan de reagerer 😅😅😅

Gjør det:fnise: Så holder vel neket kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at vis forholdet deres er såpass dårlig og du blir negativt påvirket av henne, så kanskje vurdere minimal kontakt eller ingen kontakt. Kanskje prøve å snakke med henne først, men hjelp er ikke det kan det muligens være bedre å holde seg unna henne for ditt eget beste. Det er ikke på noen som helst måte greit å holde på slik. 

Anonymkode: b8a8d...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ærlig talt dere høres temmelig spesielle ut begge to. På den ene side: hvilken mor beskylder datteren sin for prostitusjon, liksom? Men på den andre side: hvor mye hadde kostet deg å bare svare henne noe slikt som at «Jotakk, jeg har da bestått» eller liknende?

Eller er slik at du faktisk ikke har bestått studiene? 

Anonymkode: a121d...cf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke vise henne karakterene da? Gni det inn litt? 

Anonymkode: 074d1...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som kulda har smitta over på neste generasjon. Pass på så du ikke blir like lukket og kjølig som foreldrene dine videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred for en mor 😧 Hun må virkelig mangle noe for å insinuere at datteren prostituerer seg! Virkelig. 

Anonymkode: 5e99e...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...