Gå til innhold

Ingen positive sider med mann med barn?


Gjest Hun-der

Anbefalte innlegg

På 21.3.2018 den 14.19, Hun-der skrev:

Forholdet til mor er supert. De fungerer sammen og kommuniserer godt. Hun har ny samboer og er glad for at jeg er i livet og takknemmelig for alt jeg gjør for dattera (som er 5 år). Dattera elsker meg og vi fungerer veldig bra sammen, Jeg både henter og leverer i barnehagen, Har henne helger alene når han er på jobbreise og hun har også godt forhod til familien min. Mannen er en fantastisk får som elsker henne høyere enn alt og gjør alt for henne! 

Det jeg kjenner jeg er redd for er at han ikke kommer til å prioritere meg og han, når nyforelskelsesfasen er over. At det ikke vil bli viktig for han å prioritere vårt forhold og at jeg skal være lykkelig! Da kan jeg se for meg at det blir ett tøft forhold. Jeg vet jeg høres egoistisk ut men jeg har jo faktisk valget å være sammen med noen uten barn.

Bare pass på at du ikke faller i "barnepasser" rollen. Han skal ha hovedansvaret for barnet når han har henne og du har litt mye oppgaver iforhold til at dere har vært kjærester i 1 år.  Du burde ha tenkt på dette før du ble introdusert for barnet. Hun har knyttet seg til deg og du vurderer å gå fordi du vil være første pri? Det er selvfølgelig helt legitimt at du vil det, syns bare det er synd for barnet hvis du trekker deg nå. Voksnes skødesløshet. 

Anonymkode: 05734...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...