Gå til innhold

Er «vanlig» sex kjedelig sex for de fleste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg er BDSM'ere, og det aller, aller, aller meste av sexen vår er som den du beskriver, der vi også snakker om fantasiene våre. Vi er veldig enige om at det andre BDSM'ere beskriver av lange sessions virker helt grusomt kjedelig for oss. 

Anonymkode: b624c...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.3.2018 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren min har vært sammen i 7 år og bodd sammen i 6 av de. Vi har nok kommet inn i litt rutinesex. For lenge siden :fnise: Og jeg elsker det!

90% av sexen vår er: legge oss i senga, kysse, kline, ta på hverandre til vi begge er kåte, han utfører oralsex på meg, jeg kommer, misjonær eller jeg på topp, han kommer, kose, prate, sove. Herlig, synes jeg. Og han, tror jeg :-P 

Vi har sex omtrent hver dag. I gode perioder 2-3 ganger per dag. Har vel hatt max 3 dager på rad uten sex. 

Noen ganger skeier vi ut med å ha sex i dusjen, på kjøkkenet, i sofaen, ulike stillinger. Men altså, minst 90% av tiden gjør vi det vi vet funker.

Er dette skikkelig kjipern for de fleste? Får helt noia av å lese her på KG!

Anonymkode: bf3c1...fd9

Kan fint være nok for mange dette her, ulike stillinger og steder er jo supert! Hadde det vært meg så ville jeg gjerne lagt på en bj i ny og ned, hvis ikke hadde jeg nok ikke vært fornøyd/ syns lite tilfredsstilende. Det er min personlige mening da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har hatt noe annet enn vanlig sex. Uvanlig sex liksom? Eller enda mer absurd: Kjedelig sex?

Anonymkode: 0f13a...6a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Selfie

Kjedelig sex er sex uten tenning.

 

Den vanligste misjonærstilling kan være superhet når man er tent på hverandre - og utrolig kjip hvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2018 den 19.41, Ansagt skrev:

Kan fint være nok for mange dette her, ulike stillinger og steder er jo supert! Hadde det vært meg så ville jeg gjerne lagt på en bj i ny og ned, hvis ikke hadde jeg nok ikke vært fornøyd/ syns lite tilfredsstilende. Det er min personlige mening da..

Min liker ikke å få bj...., så de finnes....

Hver sammen i over 20 år. Og har rutiner. Funker det. 

Anonymkode: 616bd...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min liker ikke å få bj...., så de finnes....

Hver sammen i over 20 år. Og har rutiner. Funker det. 

Anonymkode: 616bd...7cd

Hver sin smak det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...