Gå til innhold

Trist at man skal bli stemplet som en gris fordi man liker kvinnefitter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Jalp skrev:
 

Vel....når damene tar knebøy, kan man se om hun har truse på seg under stilongsen eller ikke. I noen tilfeller kan man se om hun fjerner kjønnshårene eller ikke. Når de tar benkpress kan man ser konturene av kjønnet. De har som regel singlet på seg og noen bruker ikke BH under og da ser man ofte helt tydelig brystvortene. For mannlige atleter gjelder følgende: Man kan ikke benytte singlet eller kort bukse. Og hadde stilongsen vært så avslørende som damenes, ville man blitt kastet ut. Garantert.

Nå tåler jeg synet av disse damene helt fint. Jeg blir verken tungpustet eller rød i pæra. Det jeg synes er litt komisk er at man hele tiden må tenke på hvordan man som mann oppfører seg blant disse. For nåde deg om du på noen som helst måte skulle tilkjennegi at du blir oppstemt/ glad eller gud forby....amorøs. Den ultimate forbrytelsen ville vært hvis du skulle være så uheldig å få antydning til ereksjon. Alt av naturlige følelser rundt dette MÅ undertrykkes. Hvis ikke er du: En mannsgris.

Kvinnens privilegium er at hun kan kle seg akkurat slik hun vil. Og hun kan kreve at ingen (ihvertfall ikke feil person) viser henne noen som helst slags oppmerksomhet av den grunn.

Det er mange menn som trener i tights. Ser dem ofte i treningstudio eller på jogge tur. På samme måte som hos kvinner så "ser" man alt gjennom den ettersittende stilongsen. Noe som er enda mer synlig på menn....

Anonymkode: ecf42...dc7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har sett MANGE kvinner trene "halvnaken" ja. For min del er det greit, men når man møter opp slik på treningsstudio, så burde man kanskje forvente et blikk eller to ekstra (og ja, jeg har sett kvinner med tilsvarende klesdrakt på treningsstudio):

ee5a14f2f56d5a682171d954fcedf34f.jpg

2052d243aacf15d2b110e9b2ed4d5c68.jpg

Anonymkode: 52bfa...002

Haha. Du må trene på et veldig spesielt treningsstudio. Det er bare bullshit at jenter kler seg sånn når de trener. 

Anonymkode: 13d94...175

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Haha. Du må trene på et veldig spesielt treningsstudio. Det er bare bullshit at jenter kler seg sånn når de trener. 

Anonymkode: 13d94...175

Jeg tror ikke han trener i det hele tatt. 

Anonymkode: 5c0c7...af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Haha. Du må trene på et veldig spesielt treningsstudio. Det er bare bullshit at jenter kler seg sånn når de trener. 

Anonymkode: 13d94...175

Tenkte det samme, har sikkert vært en sjelden gang på treningsstudio, og opplevde det på denne måten, med sine briller..Damer viser mye i tghts, men dette blir rett og slett for dumt. At en hormonforstyrret dame kan ha forvillet seg til et treningsstudio er ikke usannsynlig, men det er langt unna hverdagen fra de treningsstudioene jeg kjenner til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt kalt gris av en kvinne. Men det er kanskje fordi jeg ikke bruker slikt spårk som du gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...