Gå til innhold

Leie inn parkeringsvakter til borettslag


Bahir

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Bahir skrev:

Det var et beboermøte ja. Om

styret bare kan bestemme blir det nok p vakter. Håpte bare vi kunne kreve en form gor avstemning, tror nemlig ikke det har seg sånn at flertallet ønsker slike regler å

forholde seg til. Er utrolig mange unge beboere med flere biler, som nok ikke «gadd» å møte opp.

Styret kan bestemme. Men dere kan ta saken opp på generalforsamling, og stemme over saken på eget intiativ. Hver innkalling til GF inneholder info om forslag til saker som skal tas opp, med frist for å melde saken inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.3.2018 den 18.18, Tibbie skrev:

Vi har parkeringsvakter i vårt borettslag, og jeg HATER det! Håper at dere får lov til å legge inn en stemme!

For det første får vi ikke lov til å ha besøk av folk med bil (spesielt problematisk er det når vi skal ha familieselskap), og for det andre er det tungvint med det parkeringskortet på vår private parkeringsplass.

Borettslaget vårt tillater ikke elbiler (vi har elbil), så vi må ofte parkere bilen hos andre for å få strøm, for så å låne deres bil noen timer. Da hender det at vi glemmer parkerinskortet i vår bil - og vi får 900 kr i bot. Vi har også fått bot for at parkeringskortet har ramlet i gulvet uten at vi har fått det med oss.

Jeg hater, hater, HATER EasyPark og borettslaget vårt!!!! Vi skal flytte i år på grunn av dette. Så stort problem er det.

Jeg er frustret over hele situasjonen her, og er ikke interessert i å betale noe mer for pvakter. Det er svært frustrerende at de som er eldst og snakker høyest skal avgjøre ting. Jeg gleder meg til å flytte selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stein-saks-papir skrev:

Styret kan bestemme. Men dere kan ta saken opp på generalforsamling, og stemme over saken på eget intiativ. Hver innkalling til GF inneholder info om forslag til saker som skal tas opp, med frist for å melde saken inn.

Dette møte kalles bare et møte for velferden. De pleier ikke å ha egne møter som kalles generalforsamling. Men mulig jeg ksn sende mail til ansvarlig å kreve avstemning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bahir skrev:

Det var et beboermøte ja. Om

styret bare kan bestemme blir det nok p vakter. Håpte bare vi kunne kreve en form gor avstemning, tror nemlig ikke det har seg sånn at flertallet ønsker slike regler å

forholde seg til. Er utrolig mange unge beboere med flere biler, som nok ikke «gadd» å møte opp.

Har dere hatt årets generalforsamling da? Hvis ikke, kan du melde dette som sak der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bahir skrev:

Dette møte kalles bare et møte for velferden. De pleier ikke å ha egne møter som kalles generalforsamling. Men mulig jeg ksn sende mail til ansvarlig å kreve avstemning?

Eier du leilighet i dette laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Stein-saks-papir skrev:

Eier du leilighet i dette laget?

Eier et rekkehus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...