Oline12 Skrevet 24. oktober 2018 #161 Del Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Dagens episode Ida med hjertet i hånden, podcast. Intervju med Henrik. Blodprinsen. Hun stiller han til veggs. Etter å ha hørt episoden føler jeg meg litt sånn.. flau. Jeg tror jeg har tenkt at han blodprinsen var litt smartere, men han rota det til når han skulle forklare den "gnien på musa" kommentaren. Først var det bobla der nede og Daniel sin feil, men så var det plutselig planlagt hele tiden fra hans side. Jeg bare... jaha. I tillegg tar han null selvkritikk på sin overflatiske instagram. Stakkars Ulrikke som har falt for han tenker nå jeg. Kjærlighet gjør blind. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 24. oktober 2018 #162 Del Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, Viking-girl skrev: Dagens episode Ida med hjertet i hånden, podcast. Intervju med Henrik. Blodprinsen. Hun stiller han til veggs. Jeg kan ingenting om podcast...... hvor kan jeg høre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. oktober 2018 #163 Del Skrevet 24. oktober 2018 42 minutter siden, Trude.lutt skrev: Jeg kan ingenting om podcast...... hvor kan jeg høre dette? Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 24. oktober 2018 #164 Del Skrevet 24. oktober 2018 46 minutter siden, Trude.lutt said: Jeg kan ingenting om podcast...... hvor kan jeg høre dette? https://vrang.podbean.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ogle Skrevet 24. oktober 2018 #165 Del Skrevet 24. oktober 2018 Syntes jenta blir litt for mye. I starten syntes jeg det var fint at hun fikk frem at kropp er kropp. I det siste har det gått for langt. Innleggene er irriterende og det virker som om budskapet hennes har tatt en vending. Sånn hun drev på fikk det til å virke som at de med høy BMI kunne legge ut bilder av sin egen kropp og dette ble ansett som "modig" og flott, men om noen med lav BMI la ut et bilde økte det kropppresset blant unge jenter. Man kan da være like usikker på kroppen sin om en har lav BMI? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 25. oktober 2018 #166 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Jeg synes hun virker utrolig sterk, modig og tøff. Hun står opp for seg selv, er ikke redd for å si det hun mener. Hun tåler kritikk. Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. oktober 2018 #167 Del Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg hørte henne på et foredrag idag, og hun presiserte å si: «Kjæresten min er grusom. Han er så selvopptatt og den største mannsjovenist. Jeg har prøvd å forandre han, men det vil han ikke» så sier hun etterpå at hun er forelsket og at de har fantastisk sex. Jeg synes hun virker utrolig sterk, modig og tøff. Hun står opp for seg selv, er ikke redd for å si det hun mener. Hun tåler kritikk. Jeg kunne gjerne blitt like hardhudet som henne. Er ikke du en som står opp for deg selv, og ikke er redd for å si hva du mener? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 25. oktober 2018 #168 Del Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, waco skrev: Er ikke du en som står opp for deg selv, og ikke er redd for å si hva du mener? Dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. oktober 2018 #169 Del Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Dessverre Dessverre? Jeg synes du er modig nok jeg, - det av flere grunner, - for det første skriver du med nick, bare det gjør deg modigere enn 90% av alle på kvinneguiden, - deretter lar du deg ikke så lett pille på nesa eller ta imot usakligheter, - og der har du to grunner til! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 25. oktober 2018 #170 Del Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, waco skrev: Dessverre? Jeg synes du er modig nok jeg, - det av flere grunner, - for det første skriver du med nick, bare det gjør deg modigere enn 90% av alle på kvinneguiden, - deretter lar du deg ikke så lett pille på nesa eller ta imot usakligheter, - og der har du to grunner til! Takk. Har begynt å skrive en del som anonym i det siste siden folk begynte å blande traumer inn i alt jeg sa, selv om jeg ikke hadde nevnt det i tråden. Takk som tenker sånn. Jeg er nok ganske sårbar, men setter pris på det du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. oktober 2018 #171 Del Skrevet 25. oktober 2018 2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Takk. Har begynt å skrive en del som anonym i det siste siden folk begynte å blande traumer inn i alt jeg sa, selv om jeg ikke hadde nevnt det i tråden. Takk som tenker sånn. Jeg er nok ganske sårbar, men setter pris på det du sier Ingen årsak, - forresten skulle du ønske du møtte en bajas sånn som Ulrikke Falch, en mannsjåvenist og antifeminst som elsker å plage mennesker for moro skyld bare fordi han er smartere enn gjennomsnittet? Jeg tror mange feminister drømmer om en antifeminist de kan temme, det virker ihvertfall sånn, er det sånn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. oktober 2018 #172 Del Skrevet 25. oktober 2018 4 timer siden, waco skrev: Ingen årsak, - forresten skulle du ønske du møtte en bajas sånn som Ulrikke Falch, en mannsjåvenist og antifeminst som elsker å plage mennesker for moro skyld bare fordi han er smartere enn gjennomsnittet? Jeg tror mange feminister drømmer om en antifeminist de kan temme, det virker ihvertfall sånn, er det sånn? Unnskyld at jeg spør, men han er da ikke over gjennomsnittlig smart? Tror jeg ikke før han slår mensakortet i bordet 😀 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 26. oktober 2018 #173 Del Skrevet 26. oktober 2018 12 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg hørte henne på et foredrag idag, og hun presiserte å si: «Kjæresten min er grusom. Han er så selvopptatt og den største mannsjovenist. Jeg har prøvd å forandre han, men det vil han ikke» så sier hun etterpå at hun er forelsket og at de har fantastisk sex. Jeg synes hun virker utrolig sterk, modig og tøff. Hun står opp for seg selv, er ikke redd for å si det hun mener. Hun tåler kritikk. Jeg kunne gjerne blitt like hardhudet som henne. Ville du sagt det samme om en vegetarianer som spiser kjøtt, samtidig som personen prøver å overtale andre til og bli vegetarianere? For det er jo det Ulrikke gjør. Hun påstår at hun er og står for noe, men handlingene hennes viser det stikk motsatte. Det er ikke sterkt, modig og tøft i mine øyne, men falskt og påtatt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 26. oktober 2018 #174 Del Skrevet 26. oktober 2018 7 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Ville du sagt det samme om en vegetarianer som spiser kjøtt, samtidig som personen prøver å overtale andre til og bli vegetarianere? For det er jo det Ulrikke gjør. Hun påstår at hun er og står for noe, men handlingene hennes viser det stikk motsatte. Det er ikke sterkt, modig og tøft i mine øyne, men falskt og påtatt. Enig. Kan ikke fordra dobbeltmoral...kaste stein i glasshus osv. For det er det hun gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 26. oktober 2018 #175 Del Skrevet 26. oktober 2018 13 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg hørte henne på et foredrag idag, og hun presiserte å si: «Kjæresten min er grusom. Han er så selvopptatt og den største mannsjovenist. Jeg har prøvd å forandre han, men det vil han ikke» så sier hun etterpå at hun er forelsket og at de har fantastisk sex. Jeg synes hun virker utrolig sterk, modig og tøff. Hun står opp for seg selv, er ikke redd for å si det hun mener. Hun tåler kritikk. Jeg kunne gjerne blitt like hardhudet som henne. Hun sa noe så dobbeltmoralsk, og det du presterte å få ut av det var at hun er sterk, modig og tøff? Wow. Denne verdenen er virkelig blitt skrudd. Newsflash: Falch finnes ikke hardhudet. Se hvordan hun opptrådte så fort Hansen kritiserte hun på en legitim måte. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. oktober 2018 #176 Del Skrevet 26. oktober 2018 13 timer siden, Justlooking skrev: Unnskyld at jeg spør, men han er da ikke over gjennomsnittlig smart? Tror jeg ikke før han slår mensakortet i bordet 😀 Eeeh, han plager omgivelsene sine fordi han selv mener at han er smartere enn gjennomsnittet. Han behøver ikke å være det - det er bare motivet hans for å være en dust. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 27. oktober 2018 #177 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 26.10.2018 den 6.45, Ms.Sommerfugl skrev: Ville du sagt det samme om en vegetarianer som spiser kjøtt, samtidig som personen prøver å overtale andre til og bli vegetarianere? For det er jo det Ulrikke gjør. Hun påstår at hun er og står for noe, men handlingene hennes viser det stikk motsatte. Det er ikke sterkt, modig og tøft i mine øyne, men falskt og påtatt. Hadde hun vært en «vegetarianer som spiste kjøtt», som du kaller det, så hadde hun messet om kroppspress, men samtidig lagt ut seksualiserte bilder av egen kropp. Så nei, analogien din bommer fullstendig. Det hun derimot gjør, er å være vegetarianer som messer om vegetarmat, men er sammen med en som spiser kjøtt til alle måltider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 27. oktober 2018 #178 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 26.10.2018 den 7.22, WCKD skrev: Hun sa noe så dobbeltmoralsk, og det du presterte å få ut av det var at hun er sterk, modig og tøff? Wow. Denne verdenen er virkelig blitt skrudd. Newsflash: Falch finnes ikke hardhudet. Se hvordan hun opptrådte så fort Hansen kritiserte hun på en legitim måte. Så utrolig usaklig å avskrive noen som «ikke hardhudet» fordi du ser hvordan hun reagerer på kritikk én gang. Det blir som om man én gang begynner å grine på jobb, så er man hun som «alltid griner». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 27. oktober 2018 #179 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, Mnjah skrev: Hadde hun vært en «vegetarianer som spiste kjøtt», som du kaller det, så hadde hun messet om kroppspress, men samtidig lagt ut seksualiserte bilder av egen kropp. Så nei, analogien din bommer fullstendig. Det hun derimot gjør, er å være vegetarianer som messer om vegetarmat, men er sammen med en som spiser kjøtt til alle måltider. Men det henger jo ikke på grep, fordi det er to vidt forskjellige ting. Hun har hatt taler, offentlige debatter, og skrevet bøker om kvinner som blir objektvisert og kvinners rettigheter, men så blir hun sammen med en person som går i mot alt hun har skrevet om, sagt, og uttalt seg om. Skjønner du ikke sammenhengen jeg kom med ift vegetarianer som spiser kjøtt? Det handler om liv og lære. Hun er en offentlig person, som har uttalt seg veldig sterkt når det gjelder spesifikke ting i samfunnet, der i blant "giftige menn", også blir hun sammen med nettopp dét - en "giftig mann." 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 27. oktober 2018 #180 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) 9 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Men det henger jo ikke på grep, fordi det er to vidt forskjellige ting. Hun har hatt taler, offentlige debatter, og skrevet bøker om kvinner som blir objektvisert og kvinners rettigheter, men så blir hun sammen med en person som går i mot alt hun har skrevet om, sagt, og uttalt seg om. Skjønner du ikke sammenhengen jeg kom med ift vegetarianer som spiser kjøtt? Det handler om liv og lære. Hun er en offentlig person, som har uttalt seg veldig sterkt når det gjelder spesifikke ting i samfunnet, der i blant "giftige menn", også blir hun sammen med nettopp dét - en "giftig mann." Det gir fortsatt ingen mening med analogien din da du skrev spesifikt at vedkommende som var vegetarianer «spiste kjøtt». UF har ikke selv frontet kropp. At hun velger å bli sammen med en som fronter kropp er en annen sak enn at hun selv «spiser kjøtt». Uansett. De fleste - både kvinner og menn - tåler ikke/er ikke vant med/blir irritert av sterke kvinner som våger å høyne stemmen sin i såpass stor grad som UF gjør. Derfor venter de til de finner noe som kan antyde til at hun snubler for første gang, slik at man kan hive seg på og ENDELIG skrike «hold kjeft!». Nå har dere fått det, gratulerer. Endret 27. oktober 2018 av Mnjah 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå