Gå til innhold

Ulrikke Falch

boski

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemet slik jeg ser det er at feministindustrien har blitt så stor og bloggere har store inntekter rett og slett for å opprettholde myten om at jenter er så usikre at de behøver veiledning i hverdagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe forhold til Ulrikke Falch utenom det jeg har lest av overskrifter og denslags men jeg har aldri hatt noe godt inntrykk av henne... når sånne som hun og Kari Jaquesson skriker høyest så er det ikke rart at vi feminister alltid blir sett på som "sure kjerringer".

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2018 den 15.51, Ullvott skrev:

Ser dere virkelig ikke den enorme ironien i å «shame» henne slik? Skal hun måtte stå til ansvar for de (idiotiske) tingene han har gjort? Hvorfor i huleste skal noen av dem måtte forsvare at de er forelsket? Er det ikke nettopp feminisme å stå fritt til hvem man forelsker seg i? 

Hun skal vel stå til ansvar for de valgene hun selv gjør, og hvorvidt disse er i tråd med prinsippene hun påstår å stå for. Det mange reagerer på virker å være at hun høylytt legger ut om prinsipper, men har valgt en mann som virker å representere mye av det hun ellers klager på. Det fremstår da prinsippløst, og en kan lure på hvor reellt engasjementet egentlig var. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat U F i kommentarfeltet på blodprinsens instagrambilde: 

"Ikke at det er noe du har noe med å gjøre, men jeg ELSKER å få staken opp i rumpa".

Classy.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
3 minutter siden, Halloi said:

"Ikke at det er noe du har noe med å gjøre, men jeg ELSKER å få staken opp i rumpa".

Classy.

Var det Ulrikke som skrev det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er et PR-stunt. Synes hun var ille fra før, og et havarert forhold, med en fyr som står for alt hun hevder å kjempe imot, høres ut som oppskriften på en enda bitrere person.

Endret av herzeleid
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Halloi skrev:

Classy.

Har du skjermbilde? Jeg lette, men fant ikke kommentaren du sikter til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Llise skrev:

Har du skjermbilde? Jeg lette, men fant ikke kommentaren du sikter til.

Screenshot_20181008-195455_Instagram.jpg

Endret av J..
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et usmakelig par. Jaja...de får nå bare kose seg med analsex og annet moro..så lenge det varer...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Ulrikke tar den oppi baken må være opptil henne og synes ikke det er av relevans, men som mange andre klarer jeg ikke å ta henne seriøst lengre hva angår kampen mot kroppspress. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bare et stunt for å få oppmerksomhet da? Gjøre noe som fremstår temmelig prinsippløst for så å avsløre det som et sosialt eksperiment og bruke resten av året på å klage på hvor trange kår kvinner har osv?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, herzeleid said:

Dette er ikke bare et stunt for å få oppmerksomhet da? Gjøre noe som fremstår temmelig prinsippløst for så å avsløre det som et sosialt eksperiment og bruke resten av året på å klage på hvor trange kår kvinner har osv?

Dette.

Vi ser på en ny generasjon kjendiser som er veldig flinke på personlig markedsføring. Jeg tviler ikke på at dette kan være gjennomtenkt, det er veldig vanlig i Hollywood med falske forhold der utkommet er mer oppmerksomhet og promotering til begge parter.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...
På 9.10.2018 den 8.03, herzeleid skrev:

Jeg også har tenkt det, men hun har ødelagt for seg selv uansett. Hadde dette vært et sosialt eksperiment, hadde vi nok hørt om det nå. Hun har tapt troverdighet uansett om dette er seriøst eller ikke. I hvertfall i mine øyne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode Ida med hjertet i hånden, podcast. Intervju med Henrik. Blodprinsen. Hun stiller han til veggs. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...