Gå til innhold

Kvinne flykter fra farlige Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært mye på ferie i Sverige, det er skremmende å se hvordan landet har endret seg. Uppsala, Uddevalla, Karlstad, Lindkjøping, Vesterås og til og med Umeå har fått flere områder kvinner aldri må gå alene når det er mørkt. Disse byene har gjenger, bilbranner og moskeer.

Anonymkode: 4d97a...b68

Er det unikt for Sverige å ha gjenger, bilbranner og moskeer??? Er moskeer farligere enn kirker, synagoger o.l.? Hva slags gjenger mener du? Er det en gjeng med barnehageunger, en gjeng pensjonister eller hva??? Bilbranner kan forekomme overalt. Din bil kan begynne å brenne. Om det ikke er påsatte bilbranner du mener?? 

De aller fleste mennesker, uansett etnisitet, religion og hudfarge, vil leve ett stille, normalt liv og innenfor loven. 

Anonymkode: 0b82f...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

 

Hvor stort er Sverige i areal egentlig? Består det av 2-3 bydeler? Jeg bare spør..

Anonymkode: 70c41...efb

om du ser på demografi så er det ikke akkurat lystig lesing, om du går etter bydeler så tror jeg at du må friske opp kritisk tenking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er det unikt for Sverige å ha gjenger, bilbranner og moskeer??? Er moskeer farligere enn kirker, synagoger o.l.? Hva slags gjenger mener du? Er det en gjeng med barnehageunger, en gjeng pensjonister eller hva??? Bilbranner kan forekomme overalt. Din bil kan begynne å brenne. Om det ikke er påsatte bilbranner du mener?? 

De aller fleste mennesker, uansett etnisitet, religion og hudfarge, vil leve ett stille, normalt liv og innenfor loven. 

Anonymkode: 0b82f...1a7

Moskeer er ikke det samme som en kirke, en moske er en domstol, politisk enhet og religiøs samlings plass. Moskeer tar også in Zukat (skat), og krigs skatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye tull, både om Sverige og moskeer. ;)

 

Med venlig hilsen en som faktisk bor i Sverige, faktisk söder om tullarna (Stockholm).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sier en del om Belgia :

Om det er bedre i Sverige tviler jeg på.

Anonymkode: f9a4e...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...