Gå til innhold

Dere som har så fin rumpe at dere kan gå i bomullstruser


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Neinøff skrev:

Yay! De sømløse jeg har prøvd har rullet opp og ned da. Hvordan unngår du det?:blink:

Jeg bruker de fra H&M. De som er litt fir store (har flere størrelser i skuffa) ruller lett når jeg kler av/på trange klær, ellers sitter de der de skal. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle truser og undertøy forøvrig skal være gode å ha på for meg. Det spiller ingen rolle hvordan de ser ut, så lenge jeg liker dem. Hva andre måtte mene spiller ingen rolle. Trusepolitiet skremmer ikke meg. 

Anonymkode: 46b17...fdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en supersmukk bakende :Knegg: Og sverger til sloggi. Har noen digge, superfornuftige, som når "helt opp" og "helt ned".

Anonymkode: 3e912...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sloggi kommer i forskjellige "høyder" og er av et godt materiale som holder lenge...syns jeg. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Sloggi kommer i forskjellige "høyder" og er av et godt materiale som holder lenge...syns jeg. :jepp: 

Sloggi er noe dritt. Calida er langt bedre - men selvfølgelig dyrere.

Anonymkode: 7ed87...c28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 time siden, FantasDick skrev:

Jeg bruker de fra H&M. De som er litt fir store (har flere størrelser i skuffa) ruller lett når jeg kler av/på trange klær, ellers sitter de der de skal. 

Aha. Har ikke prøvd aklurat derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle truser og undertøy forøvrig skal være gode å ha på for meg. Det spiller ingen rolle hvordan de ser ut, så lenge jeg liker dem. Hva andre måtte mene spiller ingen rolle. Trusepolitiet skremmer ikke meg. 

Anonymkode: 46b17...fdd

Det er jo bra? Jeg tenker i samme baner. Den dagen trusepolitiet røsker av meg buksa for å se om jeg har fint nok undertøy får de se vrede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle truser og undertøy forøvrig skal være gode å ha på for meg. Det spiller ingen rolle hvordan de ser ut, så lenge jeg liker dem. Hva andre måtte mene spiller ingen rolle. Trusepolitiet skremmer ikke meg. 

Anonymkode: 46b17...fdd

Men om man er sitt eget trusepoliti da? ;) 
Jeg liker jo å føle meg vel i undertøyet mitt også. Særlig med tanke på at jeg ikke bruker sexy undertøy, men kjøper Pierre Robert-boksere i matbutikken :P. Og det er så mange faktorer som spiller inn som omhandler både komfort og estetikk, så jeg synes det går litt hånd i hånd. Trusekant som gjør at rumpa tyter ut på feil sted er både upraktisk/ubehagelig og uflatterende, og det synes gjerne gjennom olabuksa også. Noen trusekanter er så feilplasserte at de kryper inn i rumpesprekken. Det er verken pent eller behagelig. Noen truser kan være DØDSGODE å ha på, men så har de syntetisk stoff som enkelte lett får soppinfeksjon av...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Pierre Robert sine hipstere i bomull :) Bruker bare det! Alle typer syntetisk undertøy gir meg sopp, så da får jeg bare være usexy ;) (synes ikke selv det er kjerring, men om noen syns det bryr jeg meg ikke. Heller bomull enn kronisk sopp). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd med noen fra Cubus. De har noen truser som omfavner hele rumpa mi (jeg liker ikke at rumpeballene detter ut under trusekanten), og har et høyt liv som jevner ut bilringen min. Jeg har også noen i en lavere modell som kan brukes til lave bukser, og boksere for når jeg vil være anstendig under skjørt på en vindfull dag.

 

Anonymkode: 18e9a...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha, ha. For et spørsmål! Nei ingen ser digg ut i bomullstruser, men det er jo heller ikke poenget med bouullstruser :P 

Anonymkode: 86dee...f30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ha, ha. For et spørsmål! Nei ingen ser digg ut i bomullstruser, men det er jo heller ikke poenget med bouullstruser :P 

Anonymkode: 86dee...f30

Jo. Mange ser "digg ut" i bomullstruser. Er det noe magisk med syntetisk soppfremkallende stoff som gjør at man ser lekker ut i dem? Blonder og pynt finnes også på bomullstruser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, boblevann skrev:

Elsker Pierre Robert sine hipstere i bomull :) Bruker bare det! Alle typer syntetisk undertøy gir meg sopp, så da får jeg bare være usexy ;) (synes ikke selv det er kjerring, men om noen syns det bryr jeg meg ikke. Heller bomull enn kronisk sopp). 

Pierre Robert er bra, men mine favoritter er boxerne fra Kari Traa :)   Og ang. kjerring eller ikke -I min ville og utesvevende ungdom fikk jeg flere ganger komplimenter for trusene mine, fikk høre at det var såå mye kulere med boxer enn de stringtrusene som "alle" gikk med på den tiden (og som svært få kler...)

Anonymkode: 4a0d2...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Neinøff skrev:

Jo. Mange ser "digg ut" i bomullstruser. Er det noe magisk med syntetisk soppfremkallende stoff som gjør at man ser lekker ut i dem? Blonder og pynt finnes også på bomullstruser.

finnes flere alternativer enn syntetiske stoffer eller bouullstruser, vet du...

Bomullstruser har absolutt sin funksjon de, men du ser ikke "digg" ut i de, sorry Mc. 

Anonymkode: 86dee...f30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til og med sexye :hjerter: comfyballs truser (finnes ikke disse i både herre- og dame-modeller?), er vel i bomull?

Anonymkode: c7048...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper trepakk fra kappahl. De briefs'a som går høyt opp. Bestemor truser x1000. DET ER SÅ BEHAGELIG <3

Ser ut som jeg har på meg badedrakt, fordi trusa nesten går opp til bh'en :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Til og med sexye :hjerter: comfyballs truser (finnes ikke disse i både herre- og dame-modeller?), er vel i bomull?

Anonymkode: c7048...ec0

Joda :) Denne hipsteren til dame feks er i 45% bomull
711_2.jpg

 

Anonymkode: c7048...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stan skrev:

Tror det er nok å ha rumpe for at man kan gå i truse, bomull eller ikke. 

En bør vel helst ha et helt underliv, eller underdelen av kroppen på plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...