Gå til innhold

Ville du tatt denne sjansen?? Vil høre deres meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.3.2018 den 6.02, AnonymBruker skrev:

Slike som han er nok svært oppmerksomme, og legger merke til hvem som har vært på stranden i hvor mange dager. Det er jo svært praktisk for slike menn å ta kontakt dagen før avreise, slik at han slipper å kaste bort så mye tid på å sjarmere hver enkelt kvinne. Og så snart du var reist, hadde han fri til å gjøre det samme med neste kvinne.

Anonymkode: c4d05...100

Hvordan klarer han å finne dagen for avreise basert på hvor mange dager han har sett noen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.3.2018 den 5.39, AnonymBruker skrev:

Hjelpes meg som folk tenker det verste. Tviler sterkt på denne.

Jeg er hun som reiser, og gjør sånne ting. Tror det beste om andre, og jeg har aldri opplevd noe fælt. Har og reist til utlandet, for å bo med en mann, jeg bare hadde møtt i noen timer, og det gikk veldig bra. Men har du råd til hotell så er det, det beste. Men det er Spania vi prater om, det er ikke ett skummelt land.

Anonymkode: 5cf0f...b4a

Så fint at du ikke har opplevd noe fælt. Det må jo bety at det ikke er noe farlig der ute, ikke sant? Ingen grunn til å være forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvordan en som jobber på en strand kan ha råd til diger kåk og påspandering i en hel uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Inverness skrev:

Dette ville jeg ikke tatt sjansen på Ts. Dropp det er mitt råd. Man vet aldri hva som kan skje. Om han er så jævla keen kan han komme til Norge.

Ja, han skal faktisk til Norge etter sommeren i år for å jobbe på fiskebåt. Men han ville gjerne at jeg skulle besøke han en gang innen den tid, siden det er en liten stund til han kommer hit.

Anonymkode: 491a0...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han skal faktisk til Norge etter sommeren i år for å jobbe på fiskebåt. Men han ville gjerne at jeg skulle besøke han en gang innen den tid, siden det er en liten stund til han kommer hit.

Anonymkode: 491a0...596

Hvis jeg var deg ville jeg brukt litt tid på å bli kjent med han. Snakke på google, face, eller skype med kamera så dere ser hverandre og får litt inntrykk av hverandres verden. Dere blir kjent og du ser om interessen hans er noe mer enn "blonds from Norway" ved å gi det litt tid. 

Anonymkode: f3cdb...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, jabx skrev:

Jeg lurer også på hvordan en som jobber på en strand kan ha råd til diger kåk og påspandering i en hel uke...

Siden dere er så ekstremt nysgjerrig på hvordan han har penger.. han har altså ikke jobbet på en strand hele livet sitt, som dere tydeligvis tror. Han har jo også da jobbet i laangt over halvparten av livet sitt, og jeg vet ikke om noen har hørt om dette før, men det er noe som kalles å spare opp penger🤷🏼‍♀️ Han har eid samme leilighet, aleine i 11 år. 

Og jeg har heller aldri sagt at han har en «diger kåk», man trenger ikke være rik eller ha en diger kåk for å ha plass til 3 sengeplasser. Og ja, jeg har sett leiligheten hans. 

Anonymkode: 491a0...596

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg var deg ville jeg brukt litt tid på å bli kjent med han. Snakke på google, face, eller skype med kamera så dere ser hverandre og får litt inntrykk av hverandres verden. Dere blir kjent og du ser om interessen hans er noe mer enn "blonds from Norway" ved å gi det litt tid. 

Anonymkode: f3cdb...ff4

Som jeg skrev litt over, så har vi snakket på Instagram, Facebook, SMS og vi FaceTimer minst en gang om dagen! Og han har da vist meg leiligheten og vi kan ligge å snakke i timesvis om alt og ingenting.

jeg kommer ikke til å reise med en gang, så om vi fortsetter å snakke så mye som vi gjør nå fortsatt, så kommer jeg til å få er ganske godt inntrykk av han og hvordan ting er mellom oss før jeg evt reiser :)

Anonymkode: 491a0...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Du bor på hotell og informerer om at du er der alene og lar passet til enhver tid være låst inne på hotellet. 

Du må også sørge for å få tatt bilde av han, helst også av ID’en hans slik at noen du er trygg på har den informasjonen og ikke minst kan identifisere han.

Dere møtes offentlige steder med mye folk. 

Kanskje jeg er farget av trafficing filmer, men fy fader. Heller føre var. Anbefaler deg sterkt å se Human Trafficking

De som driver med dette er utrolig flinke. De får deg til å føles som du er verdens vakreste og spesielle person for å så lure deg rett i en felle. De gjør deg avhengig av heroin før du får leet på øyelokket og legger deg ut for salg like etter.

At en fyr som jobber på stranden har egen enorm leilighet får det til å lyse røde flagg!

Ta forhåndsregler! Vær smart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Siden dere er så ekstremt nysgjerrig på hvordan han har penger.. han har altså ikke jobbet på en strand hele livet sitt, som dere tydeligvis tror. Han har jo også da jobbet i laangt over halvparten av livet sitt, og jeg vet ikke om noen har hørt om dette før, men det er noe som kalles å spare opp penger🤷🏼‍♀️ Han har eid samme leilighet, aleine i 11 år. 

Og jeg har heller aldri sagt at han har en «diger kåk», man trenger ikke være rik eller ha en diger kåk for å ha plass til 3 sengeplasser. Og ja, jeg har sett leiligheten hans. 

Anonymkode: 491a0...596

Så han har eid denne leiligheten siden han var 14 år da? Uhm.....

Anonymkode: 1df92...9fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så han har eid denne leiligheten siden han var 14 år da? Uhm.....

Anonymkode: 1df92...9fe

Hvor får du 14 fra?

Anonymkode: 491a0...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor får du 14 fra?

Anonymkode: 491a0...596

Han er 25 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Siden dere er så ekstremt nysgjerrig på hvordan han har penger.. han har altså ikke jobbet på en strand hele livet sitt, som dere tydeligvis tror. Han har jo også da jobbet i laangt over halvparten av livet sitt, og jeg vet ikke om noen har hørt om dette før, men det er noe som kalles å spare opp penger🤷🏼‍♀️ Han har eid samme leilighet, aleine i 11 år. 

Og jeg har heller aldri sagt at han har en «diger kåk», man trenger ikke være rik eller ha en diger kåk for å ha plass til 3 sengeplasser. Og ja, jeg har sett leiligheten hans. 

Anonymkode: 491a0...596

Han kjøpte kåk da han var 14 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du 14 fra?

Anonymkode: 491a0...596

Ehm? Du vet vel at 25 - 11 = 14? Du forteller at han er 25 år gammel og har eid leiligheten i 11 år. Hvis du trekker fra hans nåværende alder med årene han har «bodd» i leiligheten, var hans alder 14 år da han begynte å eie den. Det lyser rødt her også!

Jeg er snart 22, men hadde aldri i mitt liv valgt å gå i en slik felle. Aldri. Tenk deg om to ganger ekstra og hør på de fornuftige tipsene her.

Anonymkode: 6abd8...05b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, jabx skrev:

Jeg lurer også på hvordan en som jobber på en strand kan ha råd til diger kåk og påspandering i en hel uke...

Kanskje han egentlig jobber med noe annet, og dette er det han gjør i ferien fra sin vanlige jobb? 

At norske kvinner blir ofre for trafficking i europeiske land har jeg særdeles vondt for å tro på!!! 

Ts, jeg hadde reist, men sørget for å ha penger til mat og hotell om det ikke klaffer mellom dere. 

Hilsen gammel tante på over 40 som har gjort lignende ting selv i sine yngre dager

Anonymkode: fffe7...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Er slik tyrkere holder på. Lopper damer i 45-55 årene for penger. 22 åringer som sprengflørter med dem og får de sjarmert. De er kun ute etter 2 ting. Penger og sex. Styr unna og glem fyren nå.

Anonymkode: 81838...2f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er slik tyrkere holder på. Lopper damer i 45-55 årene for penger. 22 åringer som sprengflørter med dem og får de sjarmert. De er kun ute etter 2 ting. Penger og sex. Styr unna og glem fyren nå.

Anonymkode: 81838...2f7

Han her er spansk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange naive mennesker, ts inkludert. Jeg håper ts holder seg hjemme, men ingen kan redde noen som insisterer på å drukne så det er vel ikke stort annet å si enn god tur og lykke til. 

(Jeg håper du greier å rømme raskere enn venninna mi som opprinnelig også bare skulle besøke en kjekk og flørtete spanjol på nettopp Gran Canaria.)

Anonymkode: 6fe6a...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bor nesten 50 millioner mennesker i Spania, dere får det til å virke som de alle er kriminelle 

Anonymkode: 8f39b...eee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...