Gå til innhold

Toppen til Jorunn i Idol


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor toppen til Jorunn i Idol kommer fra? Den hun hadde på seg i dag da selvfølgelig.. Syns den var skikkelig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er fra Only og selges i Only og Vero Moda butikker.

Den heter shine singlet og har akkurat kommet inn i creme, svart og sky. (lys turkis)

Den var inne før jul i brun, mørk grønn og svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke vært i butikken altså, men Only priser på topper er jo fra 199-299,- Jeg tipper den koster 249,- eller 299,-. Fin var den iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var fin! Jeg tror det er private klær de bruker i disse innledende finale-rundene, de får bare litt stylinghjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' den var fin! Jeg tror det er private klær de bruker i disse innledende finale-rundene, de får bare litt stylinghjelp....[/quote']

Det tror ikke jeg. Hun rosa-bærta med kort miniskjørt sa at hun likte ikke antrekket stylisten hadde funnet frem til henne (Vero Moda topp forøvrig), og hun valgte heller det grusomme hun hadde på seg. Så jo lang vei at hun skilte seg ut fra de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toppen til jorunn var fin, men jeg syns ikke hun kledde den... hun går jo så breibeint som en cowboy, og er litt guttete...hehe...også sitter hun som en mann også(skræver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra Only og selges i Only og Vero Moda butikker.

Den heter shine singlet og har akkurat kommet inn i creme, svart og sky. (lys turkis)

Den var inne før jul i brun, mørk grønn og svart.

I så mange farger ja... Da blir det vanskelig og velge.. Får vel ta meg en shoppingrunde til uka. Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...