Gå til innhold

Hva er viktig når du ser på leilighet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18. mars 2018 den 11.57, Nuttery skrev:

Når jeg skulle se på bolig så jeg på:

1. Helst ikke helt nyoppusset. Sanssynligheten for at jeg ville ha den samme stilen som de forrige eierne er ikke stor, og det kjennes veldig bortkastet å male en ny farge over noe som er tydelig nymalt f. eks.

2. Planløsning - eventuelt hvilke vegger som er bærevegger. Jeg vil ha en arealeffektiv og praktisk planløsning. Er det gode muligheter for å endre planløsning så spiller det ikke så mye rolle at den eksisterende er upraktisk.

3. Har boligen det jeg ønsker? Balkong, røropplegg til peis (f.eks), separat kjøkken? Disse tingene er jo veldig individuelt. Noen vil ha åpen kjøkkenløsning, andre ikke osv.

4. Lysforhold. Hvilken vei vender leiligheten? 

 

Personlig tar jeg gjerne litt oppussing på kjøpet. Syntes det er hyggelig, og gjør at jeg føler meg fortere hjemme. 

 

Røropplegg til peis?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.3.2018 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Leiligheten ligger i 5 etasje i en 6 etasjers terrasseblokk. Jeg har sol hele året inn i stuen, og terrassen er på ca 13 kvm.  Det er to barnehager, og en skole 5 - 10 minutters gåavstand herfra, badeplass er det 15 minutter å gå til. Matbutikk 10 minutter unna. Litt dårlig bussforbindelse (hver halve time). Det er et  rolig og stille område som jeg alltid har opplevd som trygt for ungene mine å vokse opp i. TS

Anonymkode: f125a...ebb

Dette MÅ være i Oslo. Alle andre steder i landet er buss hver halvtime veldig BRA. 

Anonymkode: 3fe09...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, 2shy skrev:

Røropplegg til peis?

 

Ja? Rør til dit pipa går. Forutsetter jo at det er pipe også.

Anonymkode: c3427...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Rør til dit pipa går. Forutsetter jo at det er pipe også.

Anonymkode: c3427...ba4

Røret fra ovnen til pipa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...