Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å kjøre fra trysil til oslo?


Gjest earlgrey

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey

Google maps mener du bruker i underkant av 3 timer på å kjøre fra trysil skisenter til oslo sentrum. Kan det stemme?

 

må legge til at jeg kjører strekningen neste fredag, dvs. at det sannsynligvis vil være endel påsketrafikk? Eller går trafikken kun ut av oslo? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regn med 3-3,5 time på den strekningen. Er du heldig går det unna opp til Kolomoen, men derfra og gjennom Løten og Elverum kan det gå noe utrooolig tregt på slike dager :):) Husk elgfaren mellom Trysil og Elverum!

Måtte prøve ut selv hvor lang tid det tok, men det var om Skarnes det kommer ut på 3timer. Det er en liten omvei da. E6 oppover tok det 2t29min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, earlgrey skrev:

Google maps mener du bruker i underkant av 3 timer på å kjøre fra trysil skisenter til oslo sentrum. Kan det stemme?

 

må legge til at jeg kjører strekningen neste fredag, dvs. at det sannsynligvis vil være endel påsketrafikk? Eller går trafikken kun ut av oslo? :) 

Hvor lang er en strikk? Kjører du fredag kl 04:00 bruker du ikke like lang tid som kl 17.

Dessuten går vel påsketrafikken fra Oslo til Trysil, ikke motsatt vei som du skal kjøre...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 til 3 timer har vi alltid pleid å bruke. Nå er det fin ny vei så vil tro omtrent 2,5 time om det ikke er trafikk. 

Anonymkode: feaf4...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey
1 time siden, tdm900 skrev:

Regn med 3-3,5 time på den strekningen. Er du heldig går det unna opp til Kolomoen, men derfra og gjennom Løten og Elverum kan det gå noe utrooolig tregt på slike dager :):) Husk elgfaren mellom Trysil og Elverum!

Måtte prøve ut selv hvor lang tid det tok, men det var om Skarnes det kommer ut på 3timer. Det er en liten omvei da. E6 oppover tok det 2t29min.

Supert, satser på å ikke bruke så mye lengre tid enn det da! Kjører buss, så vet ikke om det er kollektivfelt i den korka? :) 

1 time siden, FrodeF skrev:

Hvor lang er en strikk? Kjører du fredag kl 04:00 bruker du ikke like lang tid som kl 17.

Dessuten går vel påsketrafikken fra Oslo til Trysil, ikke motsatt vei som du skal kjøre...... 

Regner med det er mer trafikk ut av Oslo, ja! Kjører klokken halv 2 fra Trysil, så blir vel midt i rushen tenker jeg :fnise:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

2,5 til 3 timer har vi alltid pleid å bruke. Nå er det fin ny vei så vil tro omtrent 2,5 time om det ikke er trafikk. 

Anonymkode: feaf4...073

Herlig, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussen tar lengre tid. Er det Trysilbussen du tar? Da er det jo bare å se på rutetabellen deres.

Anonymkode: feaf4...073

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bussen tar lengre tid. Er det Trysilbussen du tar? Da er det jo bare å se på rutetabellen deres.

Anonymkode: feaf4...073

Tar ikke trysilbussen nei, er en privat buss som vi har leid :) 

Anonymkode: 94909...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...