Tøytigern Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #161 Skrevet 17. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor blomstene kommer i fra? De kommer vel fra vanlige mennesker som synes tynet Listhaug får er ufortjent? Men du mener vel at mange av dem var fra medlemmer av høyreekstremegrupper på face? Da må jeg nok skuffe deg, Listhaugs sekretær gikk tidligere i dag ut med at kun en bukett bar den avsenderen 🤣 Anonymkode: f6d39...e0a Nettopp. Og hvem kommer donasjonene fra. Jeg syns det er litt frekt å hevde at det er "Venstresiden" som har ønsker om å bidra med et -Nei til fascisme i Norge. 1
Zienna Skrevet 17. mars 2018 #162 Skrevet 17. mars 2018 7 minutter siden, Tøytigern skrev: En liten oppsummering, for dem som ikke har fått med seg hva hele denne saken har kuliminert i. Nemlig et mistillitsforslag mot Listhaug, i Stortinget. Så dette er ikke noe man tar lett på. Saken er for grov til det. Det er på sin plass å minne om at når Sylvi Listhaug uttaler seg om noe, så gjør hun det ikke lenger som privatperson. Hun gjør det som statsråd på vegne av regjeringen og som justisminister på vegne av et samlet storting. Så dette er ikke noe sirkus, der ting er blåst ut av proporsjoner. Det kan ende med at regjeringen går av... Nettopp. Altfor lenge har Erna gitt Listhaug og Frp frie tøyler. FrP/Listhaug er en løs kanon på dekk, og Erna burde for lengst tatt kontroll. Få Listhaug ut og bort. Må da vel finnes mer oppegående personer i FrP som kan overta?
Tøytigern Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #163 Skrevet 17. mars 2018 6 minutter siden, Pussle skrev: Dette er en stor påkjenning for Listhaug og familien sier abid raja og det er jeg helt enig i. Sist gang det var slik kritikk og omdømme om en politiker var mot en Arbeiderparti politiker som tok sitt eget liv etter det voldsomme presset. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/jens-stoltenberg/tore-toenne-i-brev-til-jens-stoltenberg-kort-tid-foer-selvmordet-naa-er-jeg-bare-ulykkelig/a/23810848/ Vi burde huske denne hendelsen, dette har oversteget alt av proporsjoner og folk burde forstå bedre. Takker som påminner. Send dette til avisene.
Tøytigern Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #164 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, Zienna skrev: Nettopp. Altfor lenge har Erna gitt Listhaug og Frp frie tøyler. FrP/Listhaug er en løs kanon på dekk, og Erna burde for lengst tatt kontroll. Få Listhaug ut og bort. Må da vel finnes mer oppegående personer i FrP som kan overta? Akkurat nå er det Krf alt står og faller med. Frp selv ønsker ikke å erstatte henne.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #165 Skrevet 17. mars 2018 2 timer siden, Snowbrigade skrev: Det er da forskjell på å ønske at alle skal bidra til fellesskapet og det å ta fra enkeltindivider grunnleggende rettigheter. Det er da absolutt ikke noe usosialistisk i å ville at uavhengige domstoler skal ta slike avgjørelser. Tross alt er det forskjell på moderne sosialisme og kommunisme. Så å påpeke at AP sjangler er å være veldig sneversynt vil jeg si. På samme måte som man kan være for en streng asylpolitikk og samtidig ha lyst til å løse terrorfrykt på andre måter enn å svekke alles rettssikkerhet. Eller har du gode eksempler på at AP har ønsket å frata oss grunnleggende rettigheter før i fellesskapets navn? Litt forskjell på det og å være for økte skatter og avgifter. Datalagringsdirektivet. Anonymkode: c19bb...01b 1
Zienna Skrevet 17. mars 2018 #166 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Akkurat nå er det Krf alt står og faller med. Frp selv ønsker ikke å erstatte henne. Jeg vet. Spennende hva KrF gjør nå.
Tøytigern Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #167 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Datalagringsdirektivet. Anonymkode: c19bb...01b Var det Erna som var pådriver for...
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #168 Skrevet 17. mars 2018 Akkurat nå, Zienna skrev: Jeg vet. Spennende hva KrF gjør nå. De kommer ikke til å gjøre noe. Lufta er utav ballongen. De eneste som kommer til å tape på denne saken er KrF og AP. Anonymkode: 31e68...ff4 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #169 Skrevet 17. mars 2018 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Var det Erna som var pådriver for... Ja? Følg med i tråden på det vi skrev om. Anonymkode: c19bb...01b
Tøytigern Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #170 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, Zienna skrev: Jeg vet. Spennende hva KrF gjør nå. Jeg tror ikke de kommer til å støtte mistillitsforslaget. Jeg tror ikke Hareide ønsker regjeringskrise og kabinettspørsmål. Men jeg kan jo ta feil. Det virker bare veldig usannsynlig at de skal ville overlate regjeringsmakt til Ap, pga et amatørpreget høyrepopulistisk utspill fra justisministeren.
Zienna Skrevet 17. mars 2018 #171 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De kommer ikke til å gjøre noe. Lufta er utav ballongen. De eneste som kommer til å tape på denne saken er KrF og AP. Anonymkode: 31e68...ff4 Listhaug og FrP har allerede tapt. Det er på vist, uten tvil, at påstanden som Listhaug kom med på FB er feil!
Husholdning1 Skrevet 17. mars 2018 #172 Skrevet 17. mars 2018 Akkurat nå, Zienna skrev: Listhaug og FrP har allerede tapt. Det er på vist, uten tvil, at påstanden som Listhaug kom med på FB er feil! Hva er feil med påstanden? 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #173 Skrevet 17. mars 2018 41 minutter siden, boski skrev: Idag har Listhaug hevet seg noen skritt i mine øyne. Stor respekt for at hun idag har tatt avstand fra endel fiendtlige grupper! Det vitner om en justisminister som kanskje har lært noe verdifullt de siste dagene, samtidig som hun vet hun mest sannsynelig mister endel fans og stemmer. Veldig bra :-) Mens du synker stadig i mine øyne. Jeg har bedt deg dokumentere dine påstander om hva Sylvi sa på stortinget. Likevel er du bare her for å prate. Kom igjen! Anonymkode: c19bb...01b 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #174 Skrevet 17. mars 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 15 timer siden, boski skrev: Det har jo til og med Listhaug selv innrømmet på talerstolen. Du kan jo for eksempel dokumentere denne påstanden? Anonymkode: c19bb...01b Anonymkode: c19bb...01b 1
Zienna Skrevet 17. mars 2018 #175 Skrevet 17. mars 2018 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Hva er feil med påstanden? Men det hat jo allerede Listhaug sagt... At hva hun sa var feil..! Lyver Listhaug?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #176 Skrevet 17. mars 2018 2 minutter siden, Zienna skrev: Listhaug og FrP har allerede tapt. Det er på vist, uten tvil, at påstanden som Listhaug kom med på FB er feil! Vet nå ikke det. AP har allerede innsett bilndveien de har begitt seg ut på og prøver nå å ro seg i land med at de ikke støtter mistillitsforslaget likevel dersom Listhaug bytter ministerpost... Anonymkode: 31e68...ff4 2
Husholdning1 Skrevet 17. mars 2018 #177 Skrevet 17. mars 2018 Akkurat nå, Zienna skrev: Men det hat jo allerede Listhaug sagt... At hva hun sa var feil..! Lyver Listhaug? Hva har hun sagt var feil med påstanden? Er det slik at AP tror de ikke setter rettsikkerheten fremfor rikets sikkerhet? Da mangler de i såfall evnen til å prioritere. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #178 Skrevet 17. mars 2018 2 minutter siden, Zienna skrev: Men det hat jo allerede Listhaug sagt... At hva hun sa var feil..! Lyver Listhaug? Nå kommer du med samme påstand som @boski Dere kan jo kappes om å dokumentere den? Anonymkode: c19bb...01b 3
Tøytigern Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #179 Skrevet 17. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet nå ikke det. AP har allerede innsett bilndveien de har begitt seg ut på og prøver nå å ro seg i land med at de ikke støtter mistillitsforslaget likevel dersom Listhaug bytter ministerpost... Anonymkode: 31e68...ff4 Ap er vel også iferd med å bli beskyldt for å ha bidratt til regjeringskrise ved å overreagere på et innlegg på justisministerens Facebook-side, i forsøk på å høste sympati hos velgergruppene.
boski Skrevet 17. mars 2018 #180 Skrevet 17. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens du synker stadig i mine øyne. Jeg har bedt deg dokumentere dine påstander om hva Sylvi sa på stortinget. Likevel er du bare her for å prate. Kom igjen! Anonymkode: c19bb...01b Beklager det hadde jeg ikke fått med meg. Se snutten selv da vel? Hun sier jo rett ut at hun selvsagt ikke mener at flertallet på stortinget setter terrorister foran nasjonens sikkerhet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå