Gå til innhold

Kjæresten ser på videoer av at andre dør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.3.2018 den 14.30, Occulta skrev:

det er ikke dark web! folk flest har ikke peiling hvordan de skal komme seg inn på dark web en gang.... herregud, du trenger ikke dark web for å finne en film noen har filmet av f.eks et åsted med mobilkamera.

jeg har sett mye sykt i diverse forum (ikke kg men andre forum med laaaangt flere brukere)

jeg har aldri oppsøkt slike videoer i mitt liv, synes personlig at det er motbydelig men jeg har kommet over ganske mange rent tilfeldig/klikket meg inn på ting jeg ikke visste hva var.

Nå handler denne tråden nettopp om en mann som sitter på Dark Web og leter opp drapsvideoer. At du eller andre ser slike videoer andre steder er totalt irrelevant for det. Slutt å ødelegge tråden. 

Anonymkode: 40c4c...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå handler denne tråden nettopp om en mann som sitter på Dark Web og leter opp drapsvideoer. At du eller andre ser slike videoer andre steder er totalt irrelevant for det. Slutt å ødelegge tråden. 

Anonymkode: 40c4c...d80

Det jeg skriver er på ingen måte irrelevant. TS er bekrymret og spør om dette er normalt (hun spør om hun overreagerer da hun synes ar det er alarmerende og respektløst, han mener at det er normalt) hun har fått tilbakemelding fra folk som er rystet OG fra folk som ser slike videoer og om hvorfor de gjør det (deriblant mitt svar hvor jeg sier at jeg ikke gjør det men kjenner mange som gjør der). Jeg betviler også at han faktisk sitter på dark web, helt ærlig... bare fordi en video er sketchy/viser ulovlige eller kriminelle handlinger så er det nødvendigvis ikke dark web innhold. Dark web blir stortsett brukt til  kjøp og salg av dop, våpen og menneskehandel og helt sjukt drøye ting. Henrettelser videoer og haiangrep som TS nevner som typiske ting han kan se på finnes overalt, f.els live leaks... og det er forskjell på slike filmer og f.eks sadistiske drap, tortur, overgrepsmateriale. 

Du har ikke noe mer rett på å svare på TS sitt innlegg enn meg, bare fordi du er uenig med det jeg sier. etter min erfaring er det ikke så unormalt å se slike filmer (det er ubehagelig og de fleste slike filmer er ikke ment for offentligheten, men tror at såpass mange mennesker ser på dette, så helt unormalt kan det ikke kalles). TS overreagerer nødvendigvis ikke, dersom hun synes at det e forkastelig, ja så er det helt forståelig at hun synes det. om det er alarmerende? mjææ mest sannsynlig ikke, typen hennes er helt sikkert helt harmløs og bare nysgjerrig. Er det respektløst? Ja, det er det. 

Men innlegget du siterte ble skrevet som svar til en annen bruker enn TS og ikke direkte svar til TS. Når man poster her inne så åpner man for debatt, det er er forum. Det er ikke alltid like konstruktivt og effektivt men slik er det nå. Denne tråden har 14 sider med innlegg, hvorfor går du etter meg? Du kan være så uenig du bare vil, jeg respekterer det men Du har ikke noe mer rett til å ha en mening og poste den her i forumet enn hva jeg og alle andre har. Herlighet, get over yourself

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...