Hulderen Skrevet 21. mars 2018 #61 Skrevet 21. mars 2018 6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Jeg har det som deg der. I følge han så er det enklere om han ikke vet at vedkommende han sitter i kontraktsmøte med har hatt seg med konen hans enn om han vet det. Men hvilken glede har du av å ha deg med andre enn din mann? Er det ikke passe kleint å risikere å støte på en av dem i nærbutikken? 1
Fru Uperfekt Skrevet 21. mars 2018 #62 Skrevet 21. mars 2018 1 minutt siden, Hulderen skrev: Men hvilken glede har du av å ha deg med andre enn din mann? Er det ikke passe kleint å risikere å støte på en av dem i nærbutikken? Har en mann som har 150-250 reisedøgn så fysisk kontakt. Nopes, treffer de på puben, butikken, ute på tur, i kontraktsmøter m.m Er ikke sånn at jeg har ons med de, har kun langvarige partnere og skiller klart mellom sex og følelser 1
#Hannkatt# Skrevet 21. mars 2018 #63 Skrevet 21. mars 2018 11 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Jeg har det som deg der. I følge han så er det enklere om han ikke vet at vedkommende han sitter i kontraktsmøte med har hatt seg med konen hans enn om han vet det. Stemmer egentlig. På jobb må man konsentrere seg, ellers kan man blir tent. Et åpent forhold også en ensidig åpent forhold kan være interessant. Det kunne har vært noe for meg også.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #64 Skrevet 21. mars 2018 Kvinne, 35. Hadde sex med en annen enn kjæresten helt i starten av forholdet. Dvs, jeg var nærmest bevisstløs på en fest og husket bare bruddstykker av det dagen etterpå. Valgte å ikke si det.. Nå har jeg vært sammen med mannen i 12 år, har to barn i skolealder sammen. Har dessverre vært utro det siste halve året. Ikke hatt sex (enda), men det har vært fysisk kontakt og mange samtaler med en annen. Har oppstått følelser. Har dårlig samvittighet, og vet dette ikke kommer til å ende bra.. Anonymkode: 3197e...231
Tba Skrevet 21. mars 2018 #65 Skrevet 21. mars 2018 30 minutter siden, #Hannkatt# skrev: Vi er slem som jobbe i H... Ikke alle mennesker er frivillig trofast. Det skulle man ikke glemme. Mange har ingen mulighet, ingen selvtillit, blir ikke kjent med folk, er syk, ikke attraktiv, asexuell, dårlig tid, jobbe for mye, har ikke råd til å gå ut på byen osv... Du har et veldig fokus på å være utro, som du skrev at den lykkeligste perioden i ditt liv når du var utro. Du var i det de fleste vil kalle et dysfunksjonelt forhold, men du valgte å være utro i 5 år, 3-4 ganger i uken. De fleste ville da heller valgt å gå ut av forholdet å finne seg en ny partner, fordi vi har muligheten til å finne en bedre partner. Det er rimelig enkelt å finne seg en å være utro med hvis det er som gjør enn lykkelig, men for de fleste er det ikke det de ønsker. Ikke vondt ment, men norsk er morsmålet ditt?
#Hannkatt# Skrevet 21. mars 2018 #66 Skrevet 21. mars 2018 (endret) Nei, norsk er ikke morsmålet mitt. De fleste tenker at jeg er fra Danmark pga aksenten. Men jeg er også ikke fra Danmark eller Sverige. Jeg har elsket kjæresten min, men hun mistet sexlusten. Vi hadde sex kanskje hvert 6. uke. Jeg har forsøkt alt, men uten suksess. Hun var også utro, men ikke så ofte - kanskje 5-6 ganger. Sexuell sett var den tiden den lykkeligste perioden i livet mitt. Å runke hemmelig i badet er ingenting for meg. Egentlig var min utroskap også bra for henne. Det var en slags avlastning. Måtte ikke mase om sex og ikke snakke med henne om for lite sex i forholdet. Kanskje derfor var forholdet veldig harmonisk. Jeg kan være verdens trofasteste kjæreste. Ved kanskje 3 ganger i uken tenker jeg ikke på å blir utro. Da kan komme hvem som helst - da takke jeg nei. Perfekt er naturligvis 5-6 ganger i uken. Jeg har en stor behov og er ikke død nedentil. Vanskelig å finne seg kjæreste som er som jeg. Endret 22. mars 2018 av #Hannkatt#
Hulderen Skrevet 21. mars 2018 #67 Skrevet 21. mars 2018 21 minutter siden, #Hannkatt# skrev: Nei, norsk er ikke morsmålet mitt Aha. Det forklarer antagelig det merkelige kvinnesynet ditt. 3
Fru Uperfekt Skrevet 21. mars 2018 #68 Skrevet 21. mars 2018 4 minutter siden, Hulderen skrev: Aha. Det forklarer antagelig det merkelige kvinnesynet ditt. Seriøst.... Så alle som ikke har norsk som morsmål har et merkelig kvinnesyn? 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #69 Skrevet 21. mars 2018 4 timer siden, Alterego666 skrev: Veldig spesifikke dybdeanalyse av en person du ikke har truffet. Sånn rent logisk: Dersom man er utro, er man vel allerede i en romantisk relasjon? Hører jeg hovedpremisset ditt singler i gulvet? Med mindre man hopper fra forhold til forhold før snøen har rukket å legge seg, tolker jeg det som "normalt" at: (1) man er singel før man etablerer en ny romantisk relasjon,.. (2) går så inn i dette lune varme forholdet, (3) så blir man et useless piece of shit. Oppklarende nok? Anonymkode: ea2b6...344
Gjest Alterego666 Skrevet 21. mars 2018 #70 Skrevet 21. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med mindre man hopper fra forhold til forhold før snøen har rukket å legge seg, tolker jeg det som "normalt" at: (1) man er singel før man etablerer en ny romantisk relasjon,.. (2) går så inn i dette lune varme forholdet, (3) så blir man et useless piece of shit. Oppklarende nok? Anonymkode: ea2b6...344 Jeg håper du føler deg bedre nå.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #71 Skrevet 21. mars 2018 4 timer siden, #Hannkatt# skrev: Stemmer egentlig. På jobb må man konsentrere seg, ellers kan man blir tent. Et åpent forhold også en ensidig åpent forhold kan være interessant. Det kunne har vært noe for meg også. Vurderer åpent forhold jeg og etter mange år uten sex pga hans impotens.. 😳 Anonymkode: fbb5c...737 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #72 Skrevet 21. mars 2018 Har aldri vært utro, men har ligget min del med opptatte menn. Anonymkode: 25960...9ac
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #73 Skrevet 21. mars 2018 11 timer siden, Hulderen skrev: Takk for info. Jeg har bestandig trodd at jeg likte jentekvelder og jenteturen fordi jeg likte å være sammen med mine venninner. Det er jammen godt at du er her og vekker meg fra villfarelsen. 👍👍👍😂😂😂 Anonymkode: fbb5c...737
#Hannkatt# Skrevet 21. mars 2018 #74 Skrevet 21. mars 2018 4 timer siden, Hulderen skrev: Aha. Det forklarer antagelig det merkelige kvinnesynet ditt. Haha. Litt rasistisk kanskje?! Merkelig kvinnesynet?! At mange kvinner er utro er bare realitet. Jeg er lysblond, blå-grønne augen, 1,88m høy Faren min var nordlendinger. Han har lært meg mye om kvinner
Hulderen Skrevet 21. mars 2018 #75 Skrevet 21. mars 2018 (endret) 5 minutter siden, #Hannkatt# skrev: Haha. Litt rasistisk kanskje?! Merkelig kvinnesynet?! At mange kvinner er utro er bare realitet. Jeg er lysblond, blå-grønne augen, 1,88m høy Faren min var nordlendinger. Han har lært meg mye om kvinner Er jeg rasist fordi jeg antar at du har en annen kulturbakgrunn? Jeg har ikke gjort meg opp noen tanker om ditt utseende, kun om din bakgrunn. Så rasismekortet kan du stappe tilbake i lomma. Synet ditt på kvinner kommer frem i flere tråder her, ikke bare i denne. Endret 21. mars 2018 av Hulderen 2
Hulderen Skrevet 21. mars 2018 #76 Skrevet 21. mars 2018 4 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Seriøst.... Så alle som ikke har norsk som morsmål har et merkelig kvinnesyn? LOL! Ja, og mor Nille er en sten 2
#Hannkatt# Skrevet 21. mars 2018 #77 Skrevet 21. mars 2018 Skjønner ikke hva du mener. Jeg er på kvinneguiden siden mandag. Har vært bare i tråder verdr. utroskap. Naturligvis har jeg uttalt meg negativ om kvinnens trofasthet. Men det er bare en liten del av mitt kvinnesynet. Jeg er alt annet enn en kvinnehater. Derfor er mange innlegg anonym. Da sparer man seg masse stress
#Hannkatt# Skrevet 21. mars 2018 #78 Skrevet 21. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vurderer åpent forhold jeg og etter mange år uten sex pga hans impotens.. 😳 Anonymkode: fbb5c...737 Det er trist å høre. Håper dere kan leve med en ensidig åpent forhold.
#Hannkatt# Skrevet 21. mars 2018 #79 Skrevet 21. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne, 35. Hadde sex med en annen enn kjæresten helt i starten av forholdet. Dvs, jeg var nærmest bevisstløs på en fest og husket bare bruddstykker av det dagen etterpå. Valgte å ikke si det.. Nå har jeg vært sammen med mannen i 12 år, har to barn i skolealder sammen. Har dessverre vært utro det siste halve året. Ikke hatt sex (enda), men det har vært fysisk kontakt og mange samtaler med en annen. Har oppstått følelser. Har dårlig samvittighet, og vet dette ikke kommer til å ende bra.. Anonymkode: 3197e...231 Følelser til en elsker er ofte bare en illusjon. Skulle man ikke overvurdere. Hvorfor er du "utro"?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #80 Skrevet 22. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne, 35. Hadde sex med en annen enn kjæresten helt i starten av forholdet. Dvs, jeg var nærmest bevisstløs på en fest og husket bare bruddstykker av det dagen etterpå. Valgte å ikke si det.. Nå har jeg vært sammen med mannen i 12 år, har to barn i skolealder sammen. Har dessverre vært utro det siste halve året. Ikke hatt sex (enda), men det har vært fysisk kontakt og mange samtaler med en annen. Har oppstått følelser. Har dårlig samvittighet, og vet dette ikke kommer til å ende bra.. Anonymkode: 3197e...231 Stopp ✋ Anonymkode: fbb5c...737
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå