Gå til innhold

Utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, #Hannkatt# skrev:

Nesten 80% av utro kvinner skylder på sin bedratte mann 

http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Jeg antar at nesten alle kvinner er utro. De som er trofast har bare ingen mulighet, ingen selvtillit, er asexuell, eller veldig religiøs.

Såklart har mannen skylden, mannen er årsaken til det meste dårlige i et forhold. Ligger en kvinne med en annen mann eller menn, så er det da hans skyld. 

(Ironi)

Ansvarsfraskrivelse kaller man det.  På mange områder driver kvinnekjønnet med dette, modent? Nei.

Anonymkode: 55d04...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, #Hannkatt# skrev:

Enig med deg. Gifte kvinner jeg har ligget med var yngre fra 25-35. Men opplever det veldig ofte på jobb eller ut på byen at jeg blir sjekket opp av de som er 40+. De flørter nesten ikke engang riktig. Plutselig få man et tilbud. Av og til er jeg helt sjokkert.

Du kan oppnå mye med øyekontakt skjønner du. Gir du de "rette blikket", kan enkelte bli helt tussete. Det er nesten som om seksuelle rovdyr sender ut hemmelige signaler til hverandre.

 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte gifte kvinner som begynner å nærme seg overgangsalderen jeg vil si fra da de er ca 35-40 år får en periode der er totalt uten sperrer går etter det meste. De gir fullstendig blaffen i familien hjemme. De skal ha det morro, men beholde fasaden og tryggheten med familie. De går gjerne etter gifte menn(gifte menn holder kjeft etterpå)  eller menn som kun er ute etter et ONS.

Anonymkode: 2d0ee...319

Virker ikke alltid som overgangsalderen er noen sperre heller. Noen gang vært på Playa de Sol på Gran Canari ?                                    Nesten så du må si du er homo for å få fred noen få minutter å ta en øl og summe seg.   Hjelpe meg altså !

Anonymkode: 6a889...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan oppnå mye med øyekontakt skjønner du. Gir du de "rette blikket", kan enkelte bli helt tussete. Det er nesten som om seksuelle rovdyr sender ut hemmelige signaler til hverandre.

 

Virker ikke alltid som overgangsalderen er noen sperre heller. Noen gang vært på Playa de Sol på Gran Canari ?                                    Nesten så du må si du er homo for å få fred noen få minutter å ta en øl og summe seg.   Hjelpe meg altså !

Anonymkode: 6a889...993

Det er hovedgrunnen til at kvinner er glad i jentekveld og jentetur. De vil teste markedsverdien sin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Virker ikke alltid som overgangsalderen er noen sperre heller. Noen gang vært på Playa de Sol på Gran Canari ?                                    Nesten så du må si du er homo for å få fred noen få minutter å ta en øl og summe seg.   Hjelpe meg altså !

Anonymkode: 6a889...993

Nå er ikke jeg utro. Men hvorfor i alle dager skulle overgangsalederen være en sperre? Tror du kvinner slutter å ha sex når de kommer i overgangsalderen? Mange får tvert i mot en sexuell oppblomstring. De er kvitt den herses mensen, og de slipper å frykte graviditet. Så om de i tillegg er single eller har en dårlig moral, er overgangsalderen ingen hindring, tvert imot!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, #Hannkatt# skrev:

Det er hovedgrunnen til at kvinner er glad i jentekveld og jentetur. De vil teste markedsverdien sin. 

Takk for info. Jeg har bestandig trodd at jeg likte jentekvelder og jenteturen fordi jeg likte å være sammen med mine venninner. Det er jammen godt at du er her og vekker meg fra villfarelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hulderen skrev:

Takk for info. Jeg har bestandig trodd at jeg likte jentekvelder og jenteturen fordi jeg likte å være sammen med mine venninner. Det er jammen godt at du er her og vekker meg fra villfarelsen.

Bare hyggelig :)

Men hvorfor kan du ikke være sammen med dine venninner og kjæresten din?! Er det ikke gøy å gå ut med kjæresten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Hulderen skrev:

Nå er ikke jeg utro. Men hvorfor i alle dager skulle overgangsalederen være en sperre? Tror du kvinner slutter å ha sex når de kommer i overgangsalderen? Mange får tvert i mot en sexuell oppblomstring. De er kvitt den herses mensen, og de slipper å frykte graviditet. Så om de i tillegg er single eller har en dårlig moral, er overgangsalderen ingen hindring, tvert imot!

Nei for all del...... JEG tror ikke det. Jeg svarte bare på et annet innlegg.  Nei, jeg er 100 % enig med det du skriver.                                  I tillegg har gjerne barna flyttet, de har bedre tid. Kjeder seg kanskje litt, får et visst spenningsbehov. Når så noe "ungt og virilt" begynner å vise interesse, kan fristelsen bli for stor for enkelte.

   Å nei du, ofte følger det en "hobbypsykolog"-time eller to med det å være ung hemmelig elsker.  Jeg har fått høre litt av hvert.               Jeg tror nok jeg har vært med på å redde flere forhold også.  Mange sier de har fått mer glede og overskudd. Mer positivitet og energi ifht. både hjemmeliv og jobb. Blomstret opp rett og slett.

Anonymkode: 6a889...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 19.57, Alterego666 skrev:

Har vært utro noen ganger. Er hverken stolt eller skamfull over det. Er muligens ikke skapt for monogami. M(50).

Uhyggen ved ensomhet og det å ikke være i en romantisk relasjon driver deg inn i forhold. Som å gå fra -40 og inn i en varm og lun bolig. Men ryggrad nok til å respektere vedkommende du bedrar, det har du ikke? Heller tvertimot:klappe:

Anonymkode: ea2b6...344

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, #Hannkatt# skrev:

Nesten 80% av utro kvinner skylder på sin bedratte mann 

http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Jeg antar at nesten alle kvinner er utro. De som er trofast har bare ingen mulighet, ingen selvtillit, er asexuell, eller veldig religiøs.

Leste du linken du postet?

En undersøkelse utført av Victoria Milan blandt medlemene sine må være noe av det mest useriøse utvalget som har blitt gjort i en undersøkelse. Målet med undersøkelsen er å skape PR for firmaet, ved at useriøse nettsider lager click baith artikler, som den du referer til. Generelt har utro mennsker lite empati og integritet. De vil typisk aldri ta ansvar for sine handlinger.  Meldemene i Victoria Milan er blandt de mest råtne blandt de som er utro. Men det er interresant hvordan kvinnene tar mindre ansvar enn mennene.

Når det gjelder antagelsen din om at nesten alle kvinner er utro, så har det nok mest med å gjøre med hvilke kvinner du treffer og hvor du treffer dem. I linken din så er det referert til en undersøkelse utført Nasjonalt Folkehelseinstitutt der de sier at 23% av kvinnene har vært utro. Andre undersøkelser opererer med ca 30%. 

Anonymkode: 2d0ee...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du linken du postet?

En undersøkelse utført av Victoria Milan blandt medlemene sine må være noe av det mest useriøse utvalget som har blitt gjort i en undersøkelse. Målet med undersøkelsen er å skape PR for firmaet, ved at useriøse nettsider lager click baith artikler, som den du referer til. Generelt har utro mennsker lite empati og integritet. De vil typisk aldri ta ansvar for sine handlinger.  Meldemene i Victoria Milan er blandt de mest råtne blandt de som er utro. Men det er interresant hvordan kvinnene tar mindre ansvar enn mennene.

Når det gjelder antagelsen din om at nesten alle kvinner er utro, så har det nok mest med å gjøre med hvilke kvinner du treffer og hvor du treffer dem. I linken din så er det referert til en undersøkelse utført Nasjonalt Folkehelseinstitutt der de sier at 23% av kvinnene har vært utro. Andre undersøkelser opererer med ca 30%. 

Anonymkode: 2d0ee...319

Kvinner er ofte glemsom når det gjelder antall menn de har hatt sex med og utroskap. :)

Jeg har ikke en dårlig kvinnesyn. Glad i kvinner jeg. Jeg jobber nesten bare sammen med kvinner, mine venner er nesten bare kvinner, 6 av mine eks har blitt mine bestevenner osv... Derfor ser jeg mange ting som andre menn ikke ser. Jeg stoler ikke på at kvinner er trofaste. Ble bedratt flere ganger, har knult mange gifte kvinner, blir stadig sjekket opp av gifte kvinner osv... Kanskje det finnes kvinner som er trofast, men det er sjeldent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uhyggen ved ensomhet og det å ikke være i en romantisk relasjon driver deg inn i forhold. Som å gå fra -40 og inn i en varm og lun bolig. Men ryggrad nok til å respektere vedkommende du bedrar, det har du ikke? Heller tvertimot:klappe:

Anonymkode: ea2b6...344

Veldig spesifikke dybdeanalyse av en person du ikke har truffet. 

Sånn rent logisk: Dersom man er utro, er man vel allerede i en romantisk relasjon? Hører jeg hovedpremisset ditt singler i gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PR def har jeg aldri vært utro

Er i et semi åpent forhold dvs jeg kan ha andre partnere så lenge jeg er diskré, men han ønsker ikke samme friheten.

Eneste gangene han har andre partnere er om vi har trekant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, #Hannkatt# skrev:

Kvinner er ofte glemsom når det gjelder antall menn de har hatt sex med og utroskap. :)

Jeg har ikke en dårlig kvinnesyn. Glad i kvinner jeg. Jeg jobber nesten bare sammen med kvinner, mine venner er nesten bare kvinner, 6 av mine eks har blitt mine bestevenner osv... Derfor ser jeg mange ting som andre menn ikke ser. Jeg stoler ikke på at kvinner er trofaste. Ble bedratt flere ganger, har knult mange gifte kvinner, blir stadig sjekket opp av gifte kvinner osv... Kanskje det finnes kvinner som er trofast, men det er sjeldent. 

 

Jeg tviler ikke på at du opplever verden slik, utifra erfaringene i ditt miljø. Men å trekke sluttingen at det er slik overalt er å trekke dine personlige erfaringer for langt. Det blir som de kvinnene hevder at alle menn er utro fordi de vanker i dårlige miljøer og blir plukket opp av notorisk utro menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

PR def har jeg aldri vært utro

Er i et semi åpent forhold dvs jeg kan ha andre partnere så lenge jeg er diskré, men han ønsker ikke samme friheten.

Eneste gangene han har andre partnere er om vi har trekant

Semi åpent forhold uten at han få vite noe? Det er ingenting for meg. Skjønner swinger, cuckolding osv... Da blir mannen tent av å se sin kone med andre. Mannen din må være veldig snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, #Hannkatt# skrev:

Semi åpent forhold uten at han få vite noe? Det er ingenting for meg. Skjønner swinger, cuckolding osv... Da blir mannen tent av å se sin kone med andre. Mannen din må være veldig snill.

Om jeg har meg med noen i nærområdet vil han ikke vite det siden han kan møte de i jobbsammenheng, har jeg meg andre steder vil han gjerne vite det. 

Min mann er nok av den ekstremsnille sorten, og han har ikke et fnugg av sjalusi.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tba skrev:

 

Jeg tviler ikke på at du opplever verden slik, utifra erfaringene i ditt miljø. Men å trekke sluttingen at det er slik overalt er å trekke dine personlige erfaringer for langt. Det blir som de kvinnene hevder at alle menn er utro fordi de vanker i dårlige miljøer og blir plukket opp av notorisk utro menn. 

Jeg vanker ikke i dårlige miljøer. Jeg jobber i en kvinnedominert jobb, hvor nesten alle har bachelor, videreutdanning eller master.

Naturligvis finnes kvinner som er trofast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Om jeg har meg med noen i nærområdet vil han ikke vite det siden han kan møte de i jobbsammenheng, har jeg meg andre steder vil han gjerne vite det. 

Min mann er nok av den ekstremsnille sorten, og han har ikke et fnugg av sjalusi.

 

Jeg syns det må være mye mer ubehagelige å ikke vite det hvis du har noe med noen i nærområdet. Alle mennesker er forskjellig. Hvis jeg havner i et åpent forhold vil jeg få vite alt. Med hvem, hvor, hva... hvert eneste detail. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, #Hannkatt# skrev:

Jeg vanker ikke i dårlige miljøer. Jeg jobber i en kvinnedominert jobb, hvor nesten alle har bachelor, videreutdanning eller master.

Naturligvis finnes kvinner som er trofast. 

Jeg skrev ikke at du vanket i dårlige miljøer. 

Det er interessant når du forteller om jobben din. Det nettopp i et miljø med den typen kvinner som topper statestikkene for utroskap. Jeg har gjort samme observasjon i enkelte slike miljøer som deg, men å trekke konklusjonen at omtrent alle kvinner er utro er blir feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Tba skrev:

Jeg skrev ikke at du vanket i dårlige miljøer. 

Det er interessant når du forteller om jobben din. Det nettopp i et miljø med den typen kvinner som topper statestikkene for utroskap. Jeg har gjort samme observasjon i enkelte slike miljøer som deg, men å trekke konklusjonen at omtrent alle kvinner er utro er blir feil.

 

Ikke alle mennesker er frivillig trofast. Det skulle man ikke glemme. Mange har ingen mulighet, ingen selvtillit osv.

Endret av #Hannkatt#
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, #Hannkatt# skrev:

Jeg syns det må være mye mer ubehagelige å ikke vite det hvis du har noe med noen i nærområdet. Alle mennesker er forskjellig. Hvis jeg havner i et åpent forhold vil jeg få vite alt. Med hvem, hvor, hva... hvert eneste detail. :)

Jeg har det som deg der.

I følge han så er det enklere om han ikke vet at vedkommende han sitter i kontraktsmøte med har hatt seg med konen hans enn om han vet det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...