Gå til innhold

Utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

creepy

Anonymkode: 68565...da8

Jasså du .....     Hvor gammel er du.    Kanskje du skulle forsøkt å leve slik en stund som hun beskriver.  

Blir så j.... lei av folk som bare fordømmer i vei uten å ha peiling eller erfaring.

Anonymkode: 6a889...993

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså du .....     Hvor gammel er du.    Kanskje du skulle forsøkt å leve slik en stund som hun beskriver.  

Blir så j.... lei av folk som bare fordømmer i vei uten å ha peiling eller erfaring.

Anonymkode: 6a889...993

Man kan vel fordømme det faktum at hun i stedet for å forlate mannen/det døde forholdet planlegger å gå bak ryggen på han. At et forhold råtner betyr ikke mannen hennes er en ond psykopat, han fortjener uansett en ærlig partner.

Anonymkode: d63bf...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 38. Aldri vært utro, har opplevd det 3 ganger med to forskjellige kjærester før. Så myten om den utroe mannen tror jeg ikke alltid stemmer....

Anonymkode: 17a04...9e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 38. Aldri vært utro, har opplevd det 3 ganger med to forskjellige kjærester før. Så myten om den utroe mannen tror jeg ikke alltid stemmer....

Anonymkode: 17a04...9e9

Hadde kvinnen blitt skapt litt mindre vakker så hadde det vært mindre utroskap også. Jeg hadde kjæreste og samboer gjennom 7 år jeg som elsket meg over alt på jord, men jeg lot meg dra med og flørte med vakre kvinner. Kvinner har kvinnelist - de vet akkurat åssen de skal sjarmere en mann i senk. De er ikke mange som er utro med vilje og for å bevisst såre partneren sin. Det kan dessverre bare skje under visse forhold. Det er trist, men vi er bare mennesker.

Anonymkode: 68565...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kvinnen blitt skapt litt mindre vakker så hadde det vært mindre utroskap også. Jeg hadde kjæreste og samboer gjennom 7 år jeg som elsket meg over alt på jord, men jeg lot meg dra med og flørte med vakre kvinner. Kvinner har kvinnelist - de vet akkurat åssen de skal sjarmere en mann i senk. De er ikke mange som er utro med vilje og for å bevisst såre partneren sin. Det kan dessverre bare skje under visse forhold. Det er trist, men vi er bare mennesker.

Anonymkode: 68565...da8

Kvinnelist funker ikke på alle menn. Det som kalles for kvinnelist er ofte bare mangel på "selv kontrol" fra mannens side. Den samme selv kontrollen kan mangle hos kvinne som faller for "feil" type menner.

 

Men for og svare TS:

27 år Aldrig vært utro, kommer aldrig til og være. Og de som har vært e eg ikke intresert i. Uansett grunnlag for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kvinnen blitt skapt litt mindre vakker så hadde det vært mindre utroskap også. Jeg hadde kjæreste og samboer gjennom 7 år jeg som elsket meg over alt på jord, men jeg lot meg dra med og flørte med vakre kvinner. Kvinner har kvinnelist - de vet akkurat åssen de skal sjarmere en mann i senk. De er ikke mange som er utro med vilje og for å bevisst såre partneren sin. Det kan dessverre bare skje under visse forhold. Det er trist, men vi er bare mennesker.

Anonymkode: 68565...da8

For en patetisk bortforklaring, problemet er manglende selvkontroll og evne til å tenke konsekvenser litt lengre enn tuppen av pikken. 

For å svare TS 50+ og  aldri vært utro.

Endret av Tba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
På 18.3.2018 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Hadde ett forhold til en gift mann  i overkant av 1 år. Jeg har senere fått vite at jeg ikke er første han bedro kona si med og garantert ikke den siste. Tilsynelatende den perfekte familie og ekteskap. Kjærlighets ferie blir publisert i sosiale medier, bilder av de og ungene. "Å de er sååå lykkelige." Kona skulle bare vist stakar, hva slags svin hun er gift med. Er så glad jeg ikke har noe ned den mannen å gjøre mer. Fra nå av skal jeg gjøre grundige research før jeg involverer meg med noen.

Anonymkode: 3adab...aef

Kanskje hun vet? Ikke det mest vanlige, men heller ikke noe som aldri før har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single, M, 45

Den siste gangen jeg var utro var 2016

Jeg var mest utro mellom 2005-2010

 

Endret av #Hannkatt#
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Mann 38. Aldri vært utro, har opplevd det 3 ganger med to forskjellige kjærester før. Så myten om den utroe mannen tror jeg ikke alltid stemmer....

Anonymkode: 17a04...9e9

Statistisk er kvinner mer utro enn menn...dvs færre menn er utro med flere kvinner

Anonymkode: 55d04...852

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tba skrev:

For en patetisk bortforklaring, problemet er manglende selvkontroll og evne til å tenke konsekvenser litt lengre enn tuppen av pikken. 

For å svare TS 50+ og  aldri vært utro.

...eller den dype fitta...

Anonymkode: 55d04...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 27.

Da jeg var yngre fikk jeg eksen og mora hans mot meg fordi jeg hadde vært "utro" mot ham....

Jeg ble voldtatt...

Anonymkode: a147a...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistisk er kvinner mer utro enn menn...dvs færre menn er utro med flere kvinner

Anonymkode: 55d04...852

Har ligget med 11 kvinner som var gift eller som var i et forhold. Kunne har vært mye mer og har hatt mye oftere sjansen. Gifte kvinner er lettest å få. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, #Hannkatt# skrev:

Har ligget med 11 kvinner som var gift eller som var i et forhold. Kunne har vært mye mer og har hatt mye oftere sjansen. Gifte kvinner er lettest å få. 

Yess !   Spesielt fra 40+ og oppover.

Anonymkode: 6a889...993

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yess !   Spesielt fra 40+ og oppover.

Anonymkode: 6a889...993

Enig med deg. Gifte kvinner jeg har ligget med var yngre fra 25-35. Men opplever det veldig ofte på jobb eller ut på byen at jeg blir sjekket opp av de som er 40+. De flørter nesten ikke engang riktig. Plutselig få man et tilbud. Av og til er jeg helt sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Det er meget bra du tenker slik men  du er bare 18 nå og når du er for eksampel over 30, kan du forstå mer om hvorfor man er utro!

Anonymkode: 9ca4b...c5b

For en nedlatende holdning! Selv er jeg 48 år, har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det! Og det er en holdning jeg har hatt fra før jeg var 18 år. Om man ikke en gang har bestemt seg for at man vil være trofast, hvordan skal man da kunne være det?  18-åringer er ikke lenger barn, de har erfaring nok til ta og ha vktige holdninger.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, #Hannkatt# skrev:

Har ligget med 11 kvinner som var gift eller som var i et forhold. Kunne har vært mye mer og har hatt mye oftere sjansen. Gifte kvinner er lettest å få. 

Enkelte gifte kvinner som begynner å nærme seg overgangsalderen jeg vil si fra da de er ca 35-40 år får en periode der er totalt uten sperrer går etter det meste. De gir fullstendig blaffen i familien hjemme. De skal ha det morro, men beholde fasaden og tryggheten med familie. De går gjerne etter gifte menn(gifte menn holder kjeft etterpå)  eller menn som kun er ute etter et ONS.

Anonymkode: 2d0ee...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte gifte kvinner som begynner å nærme seg overgangsalderen jeg vil si fra da de er ca 35-40 år får en periode der er totalt uten sperrer går etter det meste. De gir fullstendig blaffen i familien hjemme. De skal ha det morro, men beholde fasaden og tryggheten med familie. De går gjerne etter gifte menn(gifte menn holder kjeft etterpå)  eller menn som kun er ute etter et ONS.

Anonymkode: 2d0ee...319

Det er ikke bare en periode. Mange gjør det til de blir oppdaget eller har funnet seg en ny partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M29
Aldri vært utro, hadde aldri falt meg inn å være utro.
Så feig, svak, egoistisk og patetisk er jeg ikke.

Har opplevd utroskap i tidligere forhold, og min mor var utro mot min far i uvisst hvor lang tid.

Dette fikk meg til å innse hvor poengløse forhold er i dagens feministiske verden, hvor jenter blir oppdratt å tro at deres handlinger ikke har konsekvenser, eller at de bare kan skylde på menn, og samfunnet støtter dem i dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, #Hannkatt# skrev:

Det er ikke bare en periode. Mange gjør det til de blir oppdaget eller har funnet seg en ny partner. 

Eller blir kastet ut.

 

Anonymkode: 2d0ee...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

M29
Aldri vært utro, hadde aldri falt meg inn å være utro.
Så feig, svak, egoistisk og patetisk er jeg ikke.

Har opplevd utroskap i tidligere forhold, og min mor var utro mot min far i uvisst hvor lang tid.

Dette fikk meg til å innse hvor poengløse forhold er i dagens feministiske verden, hvor jenter blir oppdratt å tro at deres handlinger ikke har konsekvenser, eller at de bare kan skylde på menn, og samfunnet støtter dem i dette. 

Nesten 80% av utro kvinner skylder på sin bedratte mann 

http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Jeg antar at nesten alle kvinner er utro. De som er trofast har bare ingen mulighet, ingen selvtillit, er asexuell, eller veldig religiøs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...