Gå til innhold

Kan sengen ødelegge forholdet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 20.3.2018 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke Nåleputa, men en annen.. Jeg vil bare tilføre noe..

120 seng er bra fordi da blir gutten "tvunget" til å ligge tett inntil meg og holde rundt meg <3 Alt for store senger kan føre til at gutten og jeg blir til slutt liggende på hver vår kant :P og 120 er ikke såå lite, blir fortsatt litt plass til luft mellom oss hvis vi ønsker det :P Hadde selv 90 seng da jeg var liten sånn typ opp til 13-14 års alderen, og det var plass til to der og xD Men da ble det trangt :P Så 120-150 er passelig om man vil ha mer kos tenker jeg da. 

 

 

Anonymkode: b8dc1...307

Det er sånn som høres hyggelig ut når man er nyforelsket.

Da jeg og samboer var nyforelsket bodde vi en sommer på gjesterommet hos svigers. Vi (som var vant til å ligge inntil hverandre) holdt på å daue. Det er det med å ha MULIGHETEN til å legge seg litt unna om det er noe. Dvs er for varmt, e.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan splitt og sprekk er det dere snakker om? Bilde?

Anonymkode: ff3cb...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan jo ta en overmadrass over:forvirra:

Anonymkode: fd740...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men man kan jo ta en overmadrass over:forvirra:

Anonymkode: fd740...66e

Hjelper lite, da glir hele overmadrassen nedi også 

Anonymkode: fad06...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke snakk om sånn som på den linken som ble lagt inn. Er snakk om kun en splitt på øvre tredjedel av sengen.

sånn som dette:

https://www.bohus.no/soverom/madrasser-og-senger/regulerbar-madrass/piano-regulerbar-12

Anonymkode: 2693e...9a4

Den lille splitten kan da umulig være til hinder for heftig sengeaktivitet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Den lille splitten kan da umulig være til hinder for heftig sengeaktivitet. 

Spørs hvor spesiell den sengeaktiviteten er. Men jeg tror Ts tuller med oss, eller kjeder seg. 

Anonymkode: 22825...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.bedrenaetter.no/nordkap-elevationsseng-160x200.html

når to enkeltsenger blir satt sammen 

Anonymkode: fad06...6d9

Takk for svar!

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke snakk om sånn som på den linken som ble lagt inn. Er snakk om kun en splitt på øvre tredjedel av sengen.

sånn som dette:

https://www.bohus.no/soverom/madrasser-og-senger/regulerbar-madrass/piano-regulerbar-12

Anonymkode: 2693e...9a4

Det der burde da være null problem

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelper lite, da glir hele overmadrassen nedi også 

Anonymkode: fad06...6d9

Glir nedi hva da? Sprekken er på what, noen centimeter? Du blir ikle liggende i en grop av det, dessuten ligger man da gjerne i "hver sin" seng, ikke i midten

Anonymkode: ff3cb...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Det der burde da være null problem

Glir nedi hva da? Sprekken er på what, noen centimeter? Du blir ikle liggende i en grop av det, dessuten ligger man da gjerne i "hver sin" seng, ikke i midten

Anonymkode: ff3cb...a01

Sengene sklir fra hverandre under sex, og overmadrassen sklir nedsmelting sprekken. 

Og jo jeg og kjæresten ligger i midten av sengen, en av oss i alle fall, og blir dermed liggende nedi denne gropen. 

Han har flyttet litt i det siste + vi har vært på en del hotellovernattinginger og dette de et stort problem for oss 

Anonymkode: fad06...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Sengene sklir fra hverandre under sex, og overmadrassen sklir nedsmelting sprekken. 

Og jo jeg og kjæresten ligger i midten av sengen, en av oss i alle fall, og blir dermed liggende nedi denne gropen. 

Han har flyttet litt i det siste + vi har vært på en del hotellovernattinginger og dette de et stort problem for oss 

Anonymkode: fad06...6d9

Man fester da enkeltsenger sammen for svarte

Anonymkode: ff3cb...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man fester da enkeltsenger sammen for svarte

Anonymkode: ff3cb...a01

Ikke så lett når man er på hotell og ikke har en rull tau med seg i baggasjen 

Anonymkode: fad06...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2018 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten vurderer å ¨kjøpe ny seng. Vi vurderer å kjøpe regulerbar seng, med splitt overmadrass øverst ved hode. Vi er litt redde for at dette skal skille oss og ødelegge kosen og nærheten i sengen når vi sover, altså det at det blir en sprekk i overmadrassen fra midjen og opp.

Er det noen som har en sånn seng og kan si hvordan deres erfaring er, eller om noen andre har vurdert det. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 2693e...9a4

Vi har en sånn seng. Den fungerer helt fint. Jeg var også redd for at den splitten skulle føre til mindre sengekos og samsoving, men vi merker den knapt. Det er veldig fint å kunne heve hodegjerdet ved lesing eller kaffedrikking. Sengene glir selvsagt ikke fra hverandre, de har felles ramme rundt som holder madrassene på plass. Kjøp splittlaken som har laget for sengene. Det fyller ut sprekken i øvre del, og sørger for at ikke lakenet forskyver seg. 

Edit: Her er et eksempel på en slik seng. Legg merke til sengebunnen, og at sengen har fire ben, ikke åtte. Her er det ikke noe som glir fra hverandre. https://www.a-mobler.no/regulerbar-seng-lento-332

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sengene sklir fra hverandre under sex, og overmadrassen sklir nedsmelting sprekken. 

Og jo jeg og kjæresten ligger i midten av sengen, en av oss i alle fall, og blir dermed liggende nedi denne gropen. 

Han har flyttet litt i det siste + vi har vært på en del hotellovernattinginger og dette de et stort problem for oss 

Anonymkode: fad06...6d9

Det du snakker om er ikke en dobbeltseng med splittmadrass, men to enkeltsenger som er satt intil hverandre. Det er noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...