Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex har vært uaktuelt her også siden mannen synes det blir veldig merkelig. Jeg var litt uenig i starten men nå frister det lite hos meg også.

Har jo hørt at orgasme gir sammentrekninger som igjen kan gi rier så du kan jo ta saken i egne hender....? :fnise:

I flere timer nå har det kjentes ut som om en kynner settes igang (kjenner pulsen øker) men ikke gått over til å bli en skikkelig kynner. Stopper bare opp uten at det blir vondt eller at magen strammer seg til. Som en nys man ikke får ut. Men NÅ, akkurat nå fikk jeg en god en som jeg kjente i magen. La det være starten på noe :pinar: Er godt å kjenne at kroppen jobber på et eller annet.

 

Anonymkode: 7e8b2...a92

Håper det du merket var starten på noe. Nå er det overtidsmat 6 her og iiiingen endring annet enn at jeg er ennå mer lei 😂 eneste som holder hodet oppe er at det er overtid kontroll i morgen og da håper jeg på gode nyheter 

litt Internett humor til å komme igjennom dagen :fnise:

F225F6C5-384B-4AA1-858F-BEA86BFCCE35.jpeg.bf2a92c63c3cb2b2e69161bdf612ab57.jpeg

Og jeg prøvde masse «selvkos» i går 😉 men det hjalp ikke 😩

nå har jeg kjøpt meg brystpumpe og skal se om pumpa får pumpet fram babyhormomer 😂

Anonymkode: 75a55...1c9

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 11.3.2018 den 13.25, AnonymBruker skrev:

Sånn ble det for sist meg og, 11 dager etter termin. Håper du får god avlastning nå, og at du får kommet deg litt ovenpå så du kan få en fin barseltid likevel. Her hjalp det å bli sykmeldt, så mannen fikk overtatt litt av permisjonen og vært hjemme litt lengre enn 2 uker. Var vel 4-5 uker før jeg begynte å komme meg på beina igjen såpass at jeg kunne ta meg av barnet uten hjelp. Lav blodprosent, lite krefter og mye smerter krevde sitt.

Nå er jeg 3 dager over. Skal innom poliklinikken i morgen for undersøkelse/samtale. Regner med nytt KS (planlagt denne gangen) om det ikke er tegn på spontan fødsel i anmarsj. Men håper på fødsel i kveld/natt da! Mye maserier og "Ulv! Ulv!" de siste tre ukene, så vet ikke om jeg tør håpe selv om det er mye murring nå.

Anonymkode: 660b8...789

Så slitsomt! Heldigvis for min del så har jeg kommi meg i form rimelig fort. Veit ikke hvor lang tid folk pleier å bruke, men 5 dager etterpå begynte jeg med lettere husarbeid som støvsuging, hang opp klær osv😊 Klarte alt med baby utenom å reise meg opp mens jeg holdt henne etter 3 dager. 

AnonymBruker
Skrevet

2 dager på overtid, men ligger på føden nå med 2-3 cm åpning og litt rier. Riene har ikke gitt noe særlig utslag på maskinen. Men var til sjekk forrige mandag så vet vi hvor mye kroppen har jobbet. Ny sjekk om en times tid for å sjekke om det er mer åpning. Ellers skulle jeg få noe å sove på for jeg har ikke sovet mer enn et par timer siden lørdag 

Anonymkode: 9de73...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...